• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η Μεγάλη Έρευνα συνεχίζεται! Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές και ποια για φίλημα;

Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Διαβάστηκε από 69604 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/10/2017

Πάνω από 3.000 κάτοχοι αποκαλύπτουν τα μυστικά όλων των μοντέλων! Δείτε τι λένε για τα αυτοκίνητά τους και κάντε και εσείς την αναφορά σας.

 
Η μεγάλη έρευνα Autocheck του AutoΤρίτη περνάει στην 5η φάση, έχοντας συμπληρώσει ήδη περισσότερες από 3.000 αναφορές από τα προηγούμενα κύματα. Όπως μπορείτε να δείτε και παρακάτω, οι ιδιοκτήτες αποκαλύπτουν όλα τα μυστικά των αυτοκινήτων τους, δίνοντας σε όλους εσάς πλούσιο υλικό, όχι μόνο για να ενημερωθείτε για τις κακοτοπιές, αλλά και να καταθέσετε τις δικές σας εμπειρίες.

Η έρευνα του Autocheck καταγράφει το πόσο ευχαριστημένοι αισθάνονται οι καταναλωτές, από το αυτοκίνητο τους. Βλάβες, τιμές service, διαθεσιμότητα και τιμές ανταλλακτικών και κυρίως συμπεριφορές αντιπροσωπειών …μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου, είναι τα θέματα που επιβραβεύουν, ή κοκκινίζουν, αντίστοιχα οι καταναλωτές. 

Αυτό σκεφτείτε το λίγο, είναι και το σημαντικότερο για ένα αυτοκίνητο (και όχι μόνο). Ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας; Μας απογοήτευσε; Η μήπως είναι τόσο καλό, που αισθανόμαστε την ανάγκη να το επιβραβεύσουμε ή …να του γράψουμε και ποίημα; (έγινε και αυτό, από έναν αναγνώστη μας στο παρελθόν!) 

Το αυτοκίνητο σας είναι ζημιάρικο;
Σας γδέρνουν ζωντανό, όταν πάτε για σέρβις;
Περιμένατε μήνες για κάποιο ανταλλακτικό και το πληρώσατε πανάκριβα;
H αντιπροσωπεία αθέτησε τις υποσχέσεις της;
Κάντε αναφορά!


Το αυτοκίνητο σας δεν σπάει, δεν λυγάει;
Οι τιμές που πληρώνετε για σέρβις είναι πολύ χαμηλές;
Tα ανταλλακτικά του είναι πάντα διαθέσιμα και πάμφθηνα;
Η αντιπροσωπεία σας εκπλήσσει ευχάριστα;
Επιβραβεύστε τους!


Οι πληροφορίες αυτές είναι πολύτιμες για μας τους υπόλοιπους, αλλά και για σας. Μια βλάβη που σας συνέβη αυτό τον μήνα και τη χρυσοπληρώσατε, αν έχει συμβεί σε άλλους 5 αυτό το μήνα, τότε δεν είναι τυχαία βλάβη, ούτε οφείλεται σε σας.

Ό,τι κοκκινίσετε βοηθάει όλους τους άλλους να αποφύγουν τα ίδια λάθη και υποχρεώνει τους κατασκευαστές και τις αντιπροσωπείες να βελτιωθούν.

Ό,τι πρασινίσετε, επιβραβεύει αυτούς που προσπαθούν και τους ενθαρρύνει να συνεχίσουν να παρέχουν ακόμα καλύτερες υπηρεσίες για το καλό όλων μας.

Ο δικός μας στόχος, σαν Auto Τρίτη, είναι να ακουστούν τα παράπονά σας και να βελτιωθούν οι υπηρεσίες των εταιρειών προς εσάς. Θα συνεχίσουμε λοιπόν, με τη βοήθειά σας και τις αναφορές σας, να πιέζουμε προς την κατεύθυνση αυτή.

Κάντε λοιπόν τώρα και εσείς αναφορά πατώντας το πλήκτρο «Αναφορά» στο τέλος του κειμένου.

Δίνετε το όνομα και το email σας και το site μας θα σας στείλει την ίδια στιγμή ένα link στο email σας για να καταχωρήσετε την αναφορά σας.

ΚΑΝΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΑΣ ΤΩΡΑ

Όλες οι αναφορές/επιβραβεύσεις ελέγχονται.

 

Δείτε 3397 αναφορές & επιβραβεύσεις