• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μεγαλύτερο τούρμπο, άλλα ίντερκούλερ, και τα νούμερα της ιπποδύναμης ανεβαίνουν τρελά. Από 150 άλογα, το δεύτερο στάδιο φτάνει και τα 300.

Αυξάνει η μειώνει η βελτίωση την αξία του;

Διαβάστηκε από 2673 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/8/2019
 

Θα αγόραζες ένα βελτιωμένο αυτοκίνητο; Ένα αυτοκίνητο που έχει δεχθεί μετατροπές ώστε να αποδίδει περισσότερα άλογα και να δείχνει ακόμη πιο άγριο; Ή θα φοβόσουν τις «πατέντες» και τους «πειραματισμούς» και θα έλεγες «που να μπλέξεις»;

Η βελτίωση είναι αρρώστια. Είναι μια μανία που μόλις σε πιάσει δεν σε αφήνει ποτέ. Από τη μία οι βελτιωτικοί οίκοι που παράγουν ακούραστα κιτ για κάθε μοντέλο, από την άλλη τα ελληνικά συνεργεία που έχουν το «στομάχι» να πειραματίζονται και να πετυχαίνουν θαύματα στη βελτίωση.

Και έτσι με λίγα, σχετικά, χρήματα, ένα απλό GTI γίνεται «τούμπανο». Ειδικά σήμερα που όλα σχεδόν τα μοντέλα έχουν τούρμπο, η βελτίωση μπορεί να προσθέσει σημαντικά πολλά άλογα και ροπή, με μόνο ένα πρόγραμμα.
 

Από κει και πέρα, σε πρώτο στάδιο μαζί με το πρόγραμμα ένα φίλτρο και μία εξάτμιση προσφέρουν την ανάσα που χρειάζεται, και με τους Έλληνες μάστορες εξατμισάδες, τα αποτελέσματα είναι εκπληκτικά.

Από κει και πέρα οι επεμβάσεις μεγαλώνουν. Μεγαλύτερο τούρμπο, άλλα ίντερκούλερ, και τα νούμερα της ιπποδύναμης ανεβαίνουν τρελά. Από 150 άλογα, το δεύτερο στάδιο φτάνει και τα 300. Εδώ όμως χρειάζονται φρένα και αναρτήσεις για να συμπληρώσουν την βελτίωση.

Τέτοια αυτοκίνητα μπορεί να έχουν αδειάσει τσέπες και μάλιστα πολύ βαθιές. Για τους γνώστες, ή τους λάτρεις, αυτές οι μετατροπές είναι έργα τέχνης, όμως πως αξιολογούνται στην μεταπώληση;

Εντός της κοινότητας των βελτιώσεων φυσικά υπάρχει ανταπόκριση, ειδικά με δεδομένο ότι τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι «γνωστά» σε ότι αφορά τις μετατροπές, τα συνεργεία και τα «χέρια» που τα έχουν πιάσει.

Όμως ακόμη και έτσι, ένα βελτιωμένο αυτοκίνητο έχει πάνω του ένα σημαντικό περιθώριο πειραματισμού. Σε πρώτο στάδιο ίσως ένα όνομα γνωστού οίκου για το πρόγραμμα, και ένα φίλτρο μάρκας δεν κλονίζουν την εμπιστοσύνη. Η εξάτμιση είναι πιθανώς το σημείο που αρκετοί αγοραστές αρχίζουν να φοβούνται, αφού μπορεί το πράγμα να μπλέκει, με τους αισθητήρες, τον καταλύτη και άλλα συστήματα που είναι ακριβά αν χαλάσουν.

Αυτοκίνητα δεύτερου σταδίου πιθανότατα δεν φεύγουν ποτέ από την κοινότητα, αφού έξω από αυτή είναι μάλλον απίθανο να πουληθούν και να βγάλουν τα λεφτά τους.

Εσείς όμως θα αγοράζατε ένα βελτιωμένο αυτοκίνητο; Και θα το αγοράζατε ακριβότερα από ένα «μαμά»; Και τι περιμένετε από το δικό σας βελτιωμένο όταν το δώσετε δεύτερο χέρι; Περισσότερα ή μήπως λιγότερα από «μαμά»;

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια

6 έξυπνα tips στην αγορά ελαστικών (+vid)

Προστατεύει ο συναγερμός το αυτοκίνητο;

Στο κλέβουν με ένα laptop!(vid)

Τι προσέχεις στα μεταχειρισμένα ανταλλακτικά

Η κίνηση στους δρόμους

Πού να πας το μεγαλύτερο σ/κ του χρόνου!

Πιστός με αιτία;

Η μάχη της βασικής: Polo vs i20

Δοκιμή: DS 7 Crossback

Αποκλειστικό: Η νέα Skoda Octavia

Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

«Ηλέκτρισε» το Α6 η Audi

Ξέρεις τι είναι η ισχύς;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »