• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μεγαλύτερο τούρμπο, άλλα ίντερκούλερ, και τα νούμερα της ιπποδύναμης ανεβαίνουν τρελά. Από 150 άλογα, το δεύτερο στάδιο φτάνει και τα 300.

Αυξάνει η μειώνει η βελτίωση την αξία του;

Διαβάστηκε από 1405 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/6/2019
 

Θα αγόραζες ένα βελτιωμένο αυτοκίνητο; Ένα αυτοκίνητο που έχει δεχθεί μετατροπές ώστε να αποδίδει περισσότερα άλογα και να δείχνει ακόμη πιο άγριο; Ή θα φοβόσουν τις «πατέντες» και τους «πειραματισμούς» και θα έλεγες «που να μπλέξεις»;

Η βελτίωση είναι αρρώστια. Είναι μια μανία που μόλις σε πιάσει δεν σε αφήνει ποτέ. Από τη μία οι βελτιωτικοί οίκοι που παράγουν ακούραστα κιτ για κάθε μοντέλο, από την άλλη τα ελληνικά συνεργεία που έχουν το «στομάχι» να πειραματίζονται και να πετυχαίνουν θαύματα στη βελτίωση.

Και έτσι με λίγα, σχετικά, χρήματα, ένα απλό GTI γίνεται «τούμπανο». Ειδικά σήμερα που όλα σχεδόν τα μοντέλα έχουν τούρμπο, η βελτίωση μπορεί να προσθέσει σημαντικά πολλά άλογα και ροπή, με μόνο ένα πρόγραμμα.
 

Από κει και πέρα, σε πρώτο στάδιο μαζί με το πρόγραμμα ένα φίλτρο και μία εξάτμιση προσφέρουν την ανάσα που χρειάζεται, και με τους Έλληνες μάστορες εξατμισάδες, τα αποτελέσματα είναι εκπληκτικά.

Από κει και πέρα οι επεμβάσεις μεγαλώνουν. Μεγαλύτερο τούρμπο, άλλα ίντερκούλερ, και τα νούμερα της ιπποδύναμης ανεβαίνουν τρελά. Από 150 άλογα, το δεύτερο στάδιο φτάνει και τα 300. Εδώ όμως χρειάζονται φρένα και αναρτήσεις για να συμπληρώσουν την βελτίωση.

Τέτοια αυτοκίνητα μπορεί να έχουν αδειάσει τσέπες και μάλιστα πολύ βαθιές. Για τους γνώστες, ή τους λάτρεις, αυτές οι μετατροπές είναι έργα τέχνης, όμως πως αξιολογούνται στην μεταπώληση;

Εντός της κοινότητας των βελτιώσεων φυσικά υπάρχει ανταπόκριση, ειδικά με δεδομένο ότι τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι «γνωστά» σε ότι αφορά τις μετατροπές, τα συνεργεία και τα «χέρια» που τα έχουν πιάσει.

Όμως ακόμη και έτσι, ένα βελτιωμένο αυτοκίνητο έχει πάνω του ένα σημαντικό περιθώριο πειραματισμού. Σε πρώτο στάδιο ίσως ένα όνομα γνωστού οίκου για το πρόγραμμα, και ένα φίλτρο μάρκας δεν κλονίζουν την εμπιστοσύνη. Η εξάτμιση είναι πιθανώς το σημείο που αρκετοί αγοραστές αρχίζουν να φοβούνται, αφού μπορεί το πράγμα να μπλέκει, με τους αισθητήρες, τον καταλύτη και άλλα συστήματα που είναι ακριβά αν χαλάσουν.

Αυτοκίνητα δεύτερου σταδίου πιθανότατα δεν φεύγουν ποτέ από την κοινότητα, αφού έξω από αυτή είναι μάλλον απίθανο να πουληθούν και να βγάλουν τα λεφτά τους.

Εσείς όμως θα αγοράζατε ένα βελτιωμένο αυτοκίνητο; Και θα το αγοράζατε ακριβότερα από ένα «μαμά»; Και τι περιμένετε από το δικό σας βελτιωμένο όταν το δώσετε δεύτερο χέρι; Περισσότερα ή μήπως λιγότερα από «μαμά»;

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια

Ντεμπούτο ως Stingray η νέα Corvette C8

Έλεγχος ΚΤΕΟ πριν τις διακοπές

Καλοκαιρινοί εχθροί. Μάθε & αντιμετώπισε!

Ζευγάρι ή τετράδα;

Η κίνηση στους δρόμους

Στο Ring το Opel Insignia facelift (+vid)

Δοκιμή: Honda Civic Sedan με 182 PS

Peugeot 208 GT-Line VS VW Polo R-Line

Με 7 διαφορετικές εκδόσεις το νέο Audi A3

Νέο χειροκίνητο κιβώτιο της VW δια χειρός SEAT

Πρώτη στα premium η Mercedes

PSA: 1,9 εκατ. πωλήσεις παγκοσμίως

Teaser της CUPRA με φόντο το Leon (+vid)

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORDAdvertisement: Kuga SUV με επιτόκιο από 1%

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

MERCEDES: Γνώρισε τη νέα CLA Coupe. Η ζωή σου, οι κανόνες σου.

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Ιουλίου

RENAULT: CLIO από 10.990€ και ...θα σκάσει ο τζίτζικας που δεν μπορεί να το αποκτήσει. Εσύ όμως μπορείς!

περισσότερα »