Πάνω από 30 εκθέτες και οι μεγαλύτερες εταιρείες του χώρου, έδωσαν το «παρών» στην πρώτη εγχώρια έκθεση για την περιποίηση του αυτοκινήτου.

Η APR Greece, ειδικός στις μηχανικές βελτιώσεις αυτοκινήτων, ήταν ο μέγας χορηγός του 1st Detailing Showroom.

Το περιοδικό Auto Τρίτη, ως χορηγός της διοργάνωσης, υποδέχθηκε τους επισκέπτες της έκθεσης, μοιράζοντάς τους τα κορυφαία τεύχη του.

Οι επισκέπτες της έκθεσης είχαν τη δυνατότητα να δουν από κοντά και μια σειρά από supercars, εταιρειών όπως η Porsche η Ferrari και η Lamborghini.

Για τη μεγάλη γκάμα των προϊόντων περιποίησης της Meguiar’s, ενημερώθηκαν οι επισκέπτες στο περίπτερο της εταιρείας.

Τη δική της παρουσία στο 1st Detailing Showroom, είχε και η εταιρεία Μπαρμπέρη Κ. & Σ. ΕΠΕ.

Σύγχρονες τεχνολογίες και συστήματα επισκευής παρουσίασε στο 1st Detailing Showroom, η εταιρεία 3M.

Μεγάλο ενδιαφέρον για την περιποίηση αυτοκινήτων

Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/11/2016

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, πραγματοποιήθηκε μια έκθεση αποκλειστικά για τα προϊόντα και τις τεχνικές που αφορούν την εξειδικευμένη περιποίηση αυτοκινήτου, με τις κορυφαίες εταιρείες του κλάδου και την πλειοψηφία των επαγγελματιών του χώρου, να δίνουν το «παρών» στο 1st Detailing Showroom.

 
Τα τελευταία χρόνια έχει αρχίσει να καταγράφεται σε παγκόσμιο επίπεδο, μια ραγδαία αύξηση του ενδιαφέροντος για προϊόντα και τεχνικές που σχετίζονται με την εξειδικευμένη περιποίηση αυτοκινήτου. Την τάση αυτή λοιπόν, φαίνεται να ακολουθεί και η Ελλάδα, όπως αποδείχθηκε και από την απόλυτα επιτυχημένη, πρώτη απόπειρα του εγχώριου κλάδου, να μοιραστεί με επαγγελματίες και καταναλωτές τα δεδομένα και τις «τρέχουσες» εξελίξεις της αγοράς του Detailing.
 
Στο πλαίσιο αυτό, διοργανώθηκε μια έκθεση με πολλές συμμετοχές από τον ελληνικό και διεθνή χώρο, απώτερος στόχος της οποίας, είναι η διαρκής αναβάθμιση του χώρου του Detailing. Εξειδικευμένοι συνεργάτες με σημαντική εμπειρία, έχουν εστιάσει την ενέργειά τους στη διαρκή βελτίωση του χώρου και συμμετείχαν ενεργά στο 1st Detailing Showroom, το οποίο και έλαβε χώρα στις 11-12 Ιουνίου 2016 στο περίπτερο 12 της Διεθνής Έκθεσης Θεσσαλονίκης.

Πάνω από 30 εκθέτες και οι μεγαλύτερες εταιρείες του χώρου, έδωσαν βροντερό «παρών» με τη συμμετοχή τους σε ειδικά διαμορφωμένα περίπτερα, στα οποία οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να δουν από κοντά και μια σειρά από supercars, όπως μια SL65 AMG, μια ολοκαίνουργια Porsche 911 GT3 RS, μια 911 GT3 και πολλές δημιουργίες της Ferrari και της Lamborghini.

Παράλληλα, η έκθεση αποτέλεσε μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να παρουσιαστούν για πρώτη φορά στη χώρα μας, προϊόντα, εργαλεία, υπηρεσίες και τεχνικές, που αφορούν τον κλάδο του Detailing. Tόσο οι επαγγελματίες λοιπόν, όσο και απλοί λάτρεις της περιποίησης του οχήματος τους, είχαν την δυνατότητα να παρακολουθήσουν δια ζώσης, τεχνικές αναλύσεις για την περιποίηση του αυτοκινήτου και τη χρήση των σχετικών προϊόντων, αλλά και να γνωριστούν και να αποκτήσουν προσωπικές επαφές με όλους τους ανθρώπους του κλάδου που βρέθηκαν στην έκθεση.
 
Μεγάλοι χορηγοί της έκθεσης ήταν οι Dazzle Show Car Promotions και APR Greece, ενώ από έντυπα, το Auto Τρίτη, ως χορηγός είχε τη δική του παρουσία στο 1st Detailing Showroom, μοιράζοντας στους επισκέπτες τεύχη του κορυφαίου περιοδικού για το αυτοκίνητο.
 
Οι κορυφαίοι στο Detailing
 
Τη δική τους ξεχωριστή παρουσία στο1st Detailing Showroom, είχαν οι μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου στην Ελλάδα, με ειδικά περίπτερα στα οποία παρουσίασαν τα «χαρτοφυλάκια» των προϊόντων τους, αλλά και τεχνικές γύρω από την περιποίηση των αυτοκινήτων. Πιο συγκεκριμένα, δικό τους περίπτερο στην έκθεση είχαν πάνω από 30 εταιρείες του κλάδου, μεταξύ των οποίων οι Meguiar’s, 3M, Μπαρμπέρη Κ. & Σ. ΕΠΕ, Menzerna, Mirka, Festool, , Cleanfix, Betag Innovation, ValetPro, CarPro, Sika, Foiltech, ADS, Feral, Flexipads, Polarchem, Testboy, Chemical Guys, Karcher, Gyeon, Bilt Hamber, Daily’s, Car Art Work, Lake Country, Dazzle, PDR, Sata, Sonax, D Detailing, Ceramic Pro, Adc, Flex, Ceramic Bond, Rupes, Fenice και AutoGlym.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ