• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

B-SUV με συντηρητική ή εκρηκτική σχεδίαση;

Διαβάστηκε από 3456 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/11/2019
 

Πως βλέπετε τις δύο πλευρές του νομίσματος που λέγεται μικρά SUV; Από τη μία οι Γερμανοί και οι συν αυτώ μάρκες κατεβαίνουν στην κατηγορία με όλο και περισσότερα μοντέλα, από την άλλοι Γάλλοι και Ιάπωνες, κάνουν τη σχεδίαση όλο και πιο τολμηρή. Εσείς τι προτιμάτε;

Οι Γερμανοί άργησαν να ορμήσουν στα Β-SUV. Σα να περίμεναν να δουν την αγορά να ωριμάζει και μετά να κάνουν την κίνησή τους. Εντωμεταξύ όμως οι Ιάπωνες και οι Γάλλοι είχαν κατεβάσει ένα σωρό μοντέλα στην αγορά, και όχι μόνο είχαν καπελώσει τις πωλήσεις, αλλά είχαν διαμορφώσει και την εικόνα της κατηγορίας. Οι Κορεάτες πάλι με τις Kia και Hyundai, όχι μόνο έβαλαν τα δικά τους μοντέλα στην κατηγορία, όταν αυτή ωρίμασε, αλλά δημιούργησαν και καινούργιες, με μοντέλα όπως το Xceed και το Niro.

Τώρα που η αγορά γεμίζει από μοντέλα της VW, της Skoda και της Seat, οι υπόλοιποι ανανεώνουν τα δικά τους και τα βάζουν στην επόμενη γενιά. Το αποτέλεσμα είναι η κατηγορία να έχει πλέον δύο «ταχύτητες». Από τη μία οι μάρκες κυρίως του ομίλου VW με 10 μοντέλα στην πρώτη τους γενιά, και από την άλλη Peugeot, Renault, Citroen, Nissan, στη δεύτερη, αν όχι και πιο κάτω.

Οι διαφορές φυσικά δεν είναι στις τεχνολογίες αφού τα μοντέλα που παράγονται την ίδια περίοδο έχουν πάνω-κάτω τα ίδια συστήματα. Η διαφορά είναι στη σχεδίαση. Είναι φυσικό μοντέλα στην πρώτη γενιά τους να είναι πιο συντηρητικά, πιο ουδέτερα, πιο άτολμα ώστε να είναι αρεστά σσε μεγάλη μερίδα του κοινού. Δεν δημιουργούν αντιπάθειες με σχεδιαστικά τολμήματα ή νεωτερισμούς, δεν δημιουργούν όμως και κανέναν έρωτα. Πουλάνε όμως και αυτό μετράει.

Από την άλλη οι μάρκες που έχουν ήδη ένα κοινό, μπορούν να πειραματιστούν, να δώσουν πιο ευφάνταστα σχήματα, να κάνουν το βήμα στο οποίο το κοινό που τους έχει εμπιστευθεί θα τους ακολουθήσει. Στη δεύτερη γενιά τα μοντέλα αυτά θέλουν να συναρπάσουν.

Αρκεί να ρίξει κανείς μια ματιά στο νέο Peugeot 2008 ή το Nissan Juke και να τα συγκρίνει με μοντέλα όπως το Seat Arona ή το VW T-Cross, που παρότι είναι από τα φρέσκα και νεανικά αυτοκίνητα των αδελφών εταιρειών, δεν έχουν τη σχεδιαστική τόλμη των πρώτων.

 

Εσείς απέναντι στις δύο αυτές τάσεις ποιά προτιμάτε; Την πιο ουδέτερη πρόταση των Γερμανών και των αδελφών κατασκευαστών; Ή την τολμηρή σχεδίαση των υπολοίπων; Τι λέτε;

25 χρόνια Audi RS με R8, TT RS & RS3

Έρχεται νέο μικρό SUV από τη Lancia

Old Vs New: Hyundai i10

Δοκιμή: Nissan Qashqai 1,3 λτ. 140 PS

Η κίνηση στους δρόμους

Video: «Τέρας» που δε μασάει πουθενά

Υπάρχει ακόμη εκτός δρόμου φιλοσοφία;

Νέο «καυτό» Yaris προ των πυλών

Δοκιμή: Jeep Renegade με 180 PS

Θα πλήρωνες για αυτόματο σε μικρό;

Νέα όρια ρύπων: Όλα τα μοντέλα έως 95 γρ. CO2

Mazda Skyactiv-X: Μοτέρ βενζίνης που «καίει» σαν diesel

Video: Γλίτωσε από του χάρου τα δόντια

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

SUZUKI: Υβριδικό για οικονομία, πιο εύκολα από ποτέ!

FORDAdvertisement: Ford Kuga, από 21.375€, επιτόκιο 1% και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

HONDA: Μπες πίσω από το τιμόνι όλων των μοντέλων!

SUZUKI: Δωρεάν χειμερινός έλεγχος

Δες: Τα ελαστικά της Γιουβέντους !

Σφακιανάκης επιλογές: 1.000€ επιδότηση ανταλλαγής

περισσότερα »