9 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η πισωκίνητη διάταξη του Audi Q4 ευνοεί την ευελιξία, την ευκινησία και την ισορροπημένη του οδική συμπεριφορά παρά το μεγάλο βάρος.

Οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

32.779 Επισκέψεις στο άρθρο (20/9/2021)

Στο δρόμο: Η άνεση της EQA δεν παίζεται, σπορτίφ και σφιχτό το Q4

Η ανάρτηση του Lexus UX 300e έχει μαλακή σχετικά ρύθμιση και εξασφαλίζει πολύ καλά επίπεδα άνεσης, χωρίς να στερεί από το ιαπωνικό μοντέλο και έναν οδηγοκεντρικό χαρακτήρα.

Η ανάρτηση του Lexus UX 300e έχει μαλακή σχετικά ρύθμιση και εξασφαλίζει πολύ καλά επίπεδα άνεσης, χωρίς να στερεί από το ιαπωνικό μοντέλο και έναν οδηγοκεντρικό χαρακτήρα.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Όσον αφορά την οδική συμπεριφορά των τριών μοντέλων, ξεκινώντας με το Q4, η πισωκίνητη διάταξή του ευνοεί την ευελιξία (έχει το μικρότερο κύκλο στροφής) και την ευκινησία. Παρά το τεράστιο βάρος, νιώθεις ελάχιστα την αδράνεια να σε τραβά προς την υποστροφή και σε συνδυασμό με την ακρίβεια του τιμονιού και το χαμηλό κέντρο βάρους (η μπαταρία είναι μέσα στο πάτωμα), το Q4 ακολουθεί πιστά την οδηγική γραμμή που έχεις επιλέξει με συγκρατημένη κλίση και χαρακτηριστική ουδετερότητα. Στον ανοιχτό δρόμο η σταθερότητα είναι συγκλονιστική σε συνδυασμό πάντα με το χαμηλό αεροδυναμικό θόρυβο, την αυξημένη αυτονομία και τα δυνατά φρένα (αν και πίσω υπάρχουν ταμπούρα). Στην καλή άσφαλτο δεν μπορεί παρά να μείνεις εντυπωσιασμένος από την ησυχία που επικρατεί στην καμπίνα και την ποιότητα στην κύλιση. Όμως στις εγκάρσιες ανωμαλίες, η σφιχτή ανάρτηση δυσανασχετεί και μεταφέρει πολύ κραδασμό στην καμπίνα. Από την άλλη, βέβαια η ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση (με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω) συγκρατεί την κλίση και προσφέρει υψηλά περιθώρια πρόσφυσης σε συνδυασμό πάντα με τους τροχούς των 20 ιντσών. Τέλος, με 180 χλστ. από το έδαφος, το Audi Q4 μπορεί να τα βγάλει πέρα με τις κακοτοπιές της καθημερινότητας.

Προχωρώντας στο Lexus UX, χαρακτηριστικό στοιχείο του είναι η ευχρηστία στην καθημερινότητα, κάτι που οφείλεται στην εξαιρετική θέση οδήγησης, το μαλακό τιμόνι και την απρόσκοπτη περιφερειακή ορατότητα. Από εκεί και πέρα αποδεικνύεται ως μια ευχάριστη οδηγικά πρόταση για τα δεδομένα της κατηγορίας, τόσο σε χαλαρούς, όσο και σε πιο σβέλτους ρυθμούς. Η ανάρτηση με γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και άξονα με διπλά ψαλίδια πίσω έχει μαλακή σχετικά ρύθμιση (προαιρετικά διαθέτει και ενεργή ανάρτηση Adaptive Variable Suspension) εξασφαλίζει πολύ καλά επίπεδα άνεσης και ποιότητας κύλισης παραμένοντας πιστή στις premium αρχές του μοντέλου, όμως παράλληλα δεν στερεί από το UX έναν οδηγοκεντρικό χαρακτήρα. Αυτός προκύπτει από την αμεσότητα του αυτοκινήτου να περάσει τις εντολές του οδηγού στο δρόμο, από την αίσθηση που προσφέρει και την βέλτιστη διαχείριση του αμαξώματος σε γοργούς ρυθμούς. Bέβαια, μέσα σε όλα ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να προσαρμόσει ανάλογα με τις ανάγκες του, τον χαρακτήρα του UX μέσω του συστήματος Drive Select (με επιλογές ανάμεσα σε Eco, Normal, Sport S, Sport S+ και Custom λειτουργία). Ανάλογο σύστημα διαθέτουν και τα άλλα δυο μοντέλα. Η απόσταση από το έδαφος είναι πάντως μικρή (140 χλστ.).

Τέλος, η οδήγηση της EQA είναι μια ξεχωριστή εμπειρία μιας και νιώθεις πως βρίσκεσαι μέσα σε μια high-tech κάψουλα απομόνωσης από το περιβάλλον με το πολυτελές μικρομεσαίο e-SUV της Mercedes να είναι εντυπωσιακά ήσυχο.  Είναι χαρακτηριστικό πως σε νορμάλ ταχύτητες δεν ακούγεται ούτε το ρολάρισμα των ελαστικών της, ενώ απουσιάζουν και οι αεροδυναμικοί θόρυβοι.  Η ανάρτηση στρογγυλεύει τις ανωμαλίες χωρίς ιδιαίτερο θόρυβο και με άκρως αποτελεσματικό τρόπο, αν αναλογιστούμε πως δεν έχει ιδιαίτερα μαλακή ρύθμιση. Πάντως στην EQA ταιριάζει το ήρεμο στιλ και οι απαλές κινήσεις στα πεντάλ και στο τιμόνι. Τότε είναι που θα εκτιμήσεις περισσότερο το δυνατό κράτημα και την ευχάριστα δυναμική ισορροπία του συνόλου, που κρατάει χαμηλά το κέντρο βάρους χάρη στην έξυπνη τοποθέτηση της μπαταρίας και που εκμεταλλεύεται στο έπακρο την παρουσία πίσω ανάρτησης με πολλαπλούς συνδέσμους (στον έξτρα εξοπλισμό προσφέρονται και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ). Στη Sport λειτουργία, το τιμόνι γίνεται πιο άμεσο και με σωστό βάρος, χωρίς όμως να αλλάζουν πολλά στη πληροφόρηση. Η EQA σε ενημερώνει έγκαιρα για τις προθέσεις της όταν τείνει να ξεπεράσει την ουδετερότητα, ενώ τα φρένα αν και θα τα θέλαμε πιο δυνατά, δεν κουράζονται καθόλου. Τα 154 χλστ. από το έδαφος προορίζονται κυρίως για τις κακοτοπιές της  ασφάλτινης καθημερινότητας, άντε το πολύ για έναν πατημένο χωματόδρομο.
 
 
Τι επιλέγουν οι 3 τύποι του Auto Τρίτη
Audi Q4 e-tron 40
+Εικόνα-τεχνολογία, ποιότητα κατασκευής και φινίρισμα, ευρυχωρία, αυτονομία, ηχομόνωση, οδική συμπεριφορά, ευελιξία, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας,
-Bάρος, άνεση ανάρτησης στις ανωμαλίες

Lexus UX 300e
+ Σχεδίαση-τεχνολογία, ποιότητα, ευχρηστία και ευκολία οδήγησης, οδική συμπεριφορά, επιδόσεις, εξοπλισμός, εγγύηση μπαταρίας
- Αυτονομία, πλάτος καμπίνας, απόσταση από το έδαφος

 Mercedes EQA 250
+Εικόνα-τεχνολογία, ποιότητα κατασκευής και κύλισης, άνεση, επιδόσεις, διαχείριση ενέργειας σε πραγματικές συνθήκες, σύστημα MBUX, χώροι επιβατών, ηχομόνωση
- Bάρος, χώρος αποσκευών

O fun to drive τύπος δε θα ενθουσιαστεί με κανένα από τα 3 μοντέλα της δοκιμής, ωστόσο το Audi Q4 e-tron έχει ένα σπορτίφ τόνο που δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητος.
O Value for Money τύπος σίγουρα θα επιλέξει το Lexus UX 300e που συνδυάζει τη χαμηλότερη τιμή με πλήρη εξοπλισμό και top εγγύηση για τη μπαταρία.
Ο high-tech τύπος θα βρει και στα 3 μοντέλα στοιχεία άνεσης, ασφάλειας και συνδεσιμότητας που θα τον ενθουσιάσουν, με το αστέρι βέβαια να έχει το προβάδισμα.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Hyundai
4green