Mια χαρά τα καταφέρνει ο 1,5 TwinPower Turbo, που κινεί σβέλτα, αλλά και οικονομικά την BMW 318i.

Mια χαρά τα καταφέρνει ο 1,5 TwinPower Turbo, που κινεί σβέλτα, αλλά και οικονομικά την BMW 318i.

Κινητήρας-Eπιδόσεις: Και όμως «πάει»

64.463 Επισκέψεις στο άρθρο (7/7/2016)

Αν και αρχικά υπάρχει ένας δισταγμός στην ιδέα της οδήγησης μιας 3άρας με τρικύλινδρο κινητήρα, τελικά ο 1,5 Twin Power Turbo κλέβει την παράσταση. Δεν βάζει βάζει φωτιά στον δρόμο, αλλά κινεί σβέλτα το 1.500 κιλών σεντάν (0-100 σε 9,7 δλ και τελική ταχύτητα 210) και εμφανίζει πολιτισμένη και απόλυτα γραμμική λειτουργία με ευρωστία από σχεδόν το ρελαντί. Το (έξτρα) 8άρι αυτόματο κιβώτιο Steptronic δουλεύει εξαιρετικά, καλύπτει με τα γρήγορα kickdown τους όποιους ενδοιασμούς του κινητήρα και κυρίως προσφέρει χαμηλότερους ρύπους και κατανάλωση. Η μέση τιμή που μετρήσαμε ήταν στα 7,1 λτ./100 χλμ., ενώ χωρίς ζόρια είδαμε και τιμές κάτω από 5,5 λτ./100 χλμ. Οι εκπομπές CO2 είναι μόλις 116 γρ./χλμ.  

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center