Η ποιότητα κύλισης της BMW 730d, που έχει στάνταρ αερανάρτηση και απίθανη ηχομόνωση, θυμίζει μαγικό χαλί.

Η ποιότητα κύλισης της BMW 730d, που έχει στάνταρ αερανάρτηση και απίθανη ηχομόνωση, θυμίζει μαγικό χαλί.

Στο δρόμο: Μαγικό χαλί άνεσης και ασφάλειας

29.683 Επισκέψεις στο άρθρο (7/6/2016)

Από τη στιγμή, που ο σχετικός μηχανικός «ρουφήξει» και σφραγίσει τις πόρτες, ουσιαστικά μπαίνεις σε ένα άλλο παράλληλο οδηγικό σύμπαν απομονωμένος από κάθε θόρυβο και κάθε ανωμαλία του δρόμου. Τα διπλά τζάμια και οι γενναιόδωρες ποσότητες υλικών ηχομόνωσης κάνουν εξαιρετική δουλειά και κρατούν το επίπεδο θορύβου στο ελάχιστο δυνατό: Όσο θόρυβο εμφανίζουν τα κοινά θνητά diesel στο ρεναλτί, η 730d τον έχει κινούμενη με 100 χλμ./ώρα. Από εκεί και πέρα τώρα ακόμη και μέσα στην πόλη η οδήγησή της είναι πανεύκολη. Από τη μια είναι το πακέτο Driving Assistant, που περιλαμβάνει από ποστήριξη παραμονής στη λωρίδα με ενεργή προστασία από πλευρική σύγκρουση και ειδική λειτουργία να ακολουθεί αυτόματα τη ροή σε περίπτωση κυκλοφοριακής συμφόρησης, μέχρι προειδοποίηση διέλευσης κυκλοφορίας εμπρός/πίσω και πληροφορίες για το όριο ταχύτητας. Από την άλλη είναι το Panorama Side View, που προσφέρει πλήρη έλεγχο της κατάστασης της κυκλοφορίας στο πλάι του δρόμου εμπρός και πίσω, δείχνοντας στην κεντρική οθόνη ό,τι δεν μπορεί να δει ο οδηγός από τη θέση του. Ακόμη και το παρκάρισμα γίνεται παιχνίδι.

Ισοπεδώνει τα πάντα
Με την αερανάρτηση να αποτελεί στοιχείο του στάνταρ εξοπλισμού, η άνεση και η ποιότητα κύλισης της 730d αποτελεί σημείο αναφοράς. Οι αλουμινένιες αναρτήσεις ρυθμίζονται σε ύψος και σκληρότητα, ενώ υπάρχουν και ηλεκτρομηχανικές ενεργές αντιστρεπτικές δοκοί. Εκτός από Sport και Comfort, υπάρχει και η επιλογή Adaptive, η οποία χάρη στις πληφορίες που λαμβάνει από το GPS, τις κάμερες και τους αισθητήρες, ρυθμίζει τις όλες λειτουργίες (ανάρτηση, απόκριση, κιβώτιο, κινητήρα κ.λπ.) σε πραγματικό χρόνο, ειδικά για τις συνθήκες που επικρατούν στα επόμενα μέτρα. Ειδικά στην ρύθμιση Comfort η 730d ισοπεδώνει με μεγαλοπρεπή τρόπο κάθε ανωμαλία, διατηρώντας ατάραχους τους επιβάτες. Το εντυπωσιακό είναι ο τρόπος που κρύβει το μέγεθος και το βάρος της ακόμα και σε ένα απαιτητικό στροφιλίκι. Δεν επικοινωνεί με τον οδηγό όπως μια 3άρα και το τιμόνι είναι αρκετά ελαφρύ, αλλά στην πράξη η «εφτάρα» δεν γέρνει, δεν πλέει και σε τελική ανάλυση «στρίβει» εντυπωσιακά. Το μόνο «κακό» είναι ο τρόπος που κρύβει την ταχύτητα και τρομάζεις όταν νομίζεις πως πας με 100 και βλέπεις στο κοντέρ 200! Ευτυχώς, τα επικά 4 αεριζόμενα δισκόφρενα είναι απολύτως κορυφαία από κάθε άποψη και αρκεί ένα άγγιγμα για να ακινητοποιήσουν την 730d με τρόπο, που θυμίζει σπορ κατασκευή (100-0 χλμ./ώρα σε 35,1 μ.).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto