• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

H βασική X1 εξοπλίζεται με τον 3κύλινδρο, 1,5 λτ. TwinPower Turbo κινητήρα της BMW με 136 άλογα και 220 Nm ροπής

Κινητήρας-Επιδόσεις: Ροπή και αυτόματο κιβώτιο βοηθούν την κατάσταση

50.644 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/9/2016

Η X1 της δοκιμής μας διαθέτει τον 3κύλινδρο, 1,5λτ. TwinPower Turbo κινητήρα της BMW, που πρωτογνωρίσαμε στο Mini Cooper, με 136 άλογα ισχύος και 220 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 1.250 σ.α.λ μόλις (!). Εδώ το εύστροφο, πολιτισμένο και χωρίς κραδασμούς μοτέρ συνδυάζεται με το 6τάχυτο Steptronic αυτόματο κιβώτιο, το οποίο είναι ικανό και για σειριακές αλλαγές μέσω του επιλογέα. Στην πράξη, η ροπή και το αυτόματο κιβώτιο με την άμεση απόκριση και τα γρήγορα κατεβάσματα σώζουν την κατάσταση στις επιδόσεις, ειδικά αν έχει επιλεγεί το Sport πρόγραμμα στο σύστημα παραμετροποίησης. Τα νούμερα δεν ξεχωρίζουν (0-100 σε 10,8’’, 60-100 σε 6,4’’ και 80-120 σε 7,7’’), αλλά τουλάχιστον δε νιώθεις ότι σέρνεσαι ή ανασφάλεια όταν προσπερνάς με τη βασική X1 των 1.505 κιλών. Βέβαια όσο ζορίζεις τα πράγματα η κατανάλωση ανεβαίνει. Στο Eco Pro, ο οδηγός εκμεταλλεύεται το πιο οικονομικό set-up του αυτοκινήτου και μπορεί να ρίξει αρκετά τη μέση κατανάλωση (ακόμη και κάτω από τα 8,0 λτ./100 χλμ), αλλά σαν μια μέση τιμή υπολογίστε 9,7-10,2 λτ./100 χλμ. 

Tags: BMW, BMW X1
 
  • Πειραιωτης

    Πανακριβο χωρις να υπαρχει λογος,μετριο οπτικα και υπερεκτημημενο....κλασικο γερμανικο δηλαδη. Με 26.250 αγοραζω το RAV4 live που ειναι διλιτρο σαφως ομορφοτερο με την σφραγιδα toyota σε αξιοπιστια ποιοτητα και εγγυησεις 6 ετων για να εχω το κεφαλι μου ηρεμο. Και βεβαια το συστημα υπερ-ασφαλειας toyota safety sense! Συγγνωμη bmw δεν θα παρω!!

      19
  • giorgos

    Με 10.500€ λιγότερα δηλαδή με 20.850€ παίρνεις Renault kadjar 1.2 και 130ps που είναι πραγματικό crossover καθως έχει πολύ μεγάλη απόσταση από το έδαφος (20cm) και αυτό φαίνεται και στην πραγματικότητα.. Η BMW Χ1 έχει πολύ μικρή απόσταση από το έδαφος.. Σε καμία περίπτωση δεν έχει 18,3 εκατοστά όπως δηλώνει η BMW.. Το πολύ 15.... Όπως αναφέρει και το autotriti η Χ1 δεν προσφέρει πολλές δυνατότητες για εκτός δρόμου και συμφωνώ απόλυτα.. Δείτε kadjar και x1 από κοντά και θα καταλάβετε ποιο είναι πραγματικό crossover και πιο οχι

      17
  • Niki Diesel

    Για τα 10 λίτρα κατανάλωσης βενζίνης ούτε κουβέντα....Κατά τα άλλα το diesel πέθανε, ε;;;

      16
  • Γιάννης

    Γερμανοτσολιά, κοίτα τα νούμερα των επιδόσεων του αυτοκινήτου και πες μας αν συνεπάγονται την πολυτέλεια που επιβάλλεται κάποιος να αποκτήσει όταν εκταμιεύει πάνω από 35.000 € γι' αυτοκίνητο. Αυτά τα αυτοκίνητα δεν τα αγοράζεις για να επιβεβαιώνεις και να επιβεβαιώνεσαι με το 0-100 ότι είσαι ο ταχύτερος, αλλά γιατί οι επιδόσεις τους σου εγγυώνται ότι θα πετύχεις το αποτέλεσμα που θέλεις πιο άνετα και με λιγότερο θόρυβο. Για να το πω πιο απλά το αποτέλεσμα που θα έχεις λιώνοντας το γκάζι στο πάτωμα στη συγκεκριμένη X1, μια GLA 1,6 ή ένα Q3 1,4 θα το καταφέρουν με μισό γκάζι και με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε ησυχία, ηρεμία, κατανάλωση και αξιοπιστία. Αν λοιπόν σε ευχαριστεί μία BMW που στην εθνική οδό το μόνο που θα μπορεί να κάνει δίπλα σε ένα Skoda Rapid 1,2 TSI (καθόλου τυχαία σύγκριση μιας και μιλάμε για αντίστοιχους χώρους και μεταφορική ικανότητα) θα είναι να το βλέπει αργά αλλά σταθερά να εξαφανίζεται στον ορίζοντα, εμένα μου περισσεύει.

      1
  • loukia

    Τι να μας πει η bmw με τις προσθιοκίνητες πλατφόρμες της;Όταν η mercedes την δεκαετία του 1990 plus το έκανε, ΤΡΕΛΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΕΓΑΝ ΤΟΤΕ.-

     
  • germanotsolias

    Πραγματικα δε καταλαβαινω,αποθεωνετε τα 1000ρια και με τον κινητηρα της Bmw που εχει μισο λιτρο παραπανω(!) κυβισμο εχετε συνεχεια προβλημα..Στα μειον οι επιδοσεις αλλα μη περιμενετε τα q3 1,4 150ps και gla 1,6 156ps να ειναι πανω απο 1-1,5δλ γρηγοροτερα...Στα περιοδικα ΠΡΕΠΕΙ να καταλαβατε πως λεφτα για διλιτρα ΔΕΝ υπαρχουν,οποτε το να απογοητευετε συνεχεια τους αναγνωστες σας βγαζωντας ολους τους κινητηρες κατω απο 2 λιτρα αργους ειναι επικοινωνιακο λαθος...