H βασική X1 εξοπλίζεται με τον 3κύλινδρο, 1,5 λτ. TwinPower Turbo κινητήρα της BMW με 136 άλογα και 220 Nm ροπής

H βασική X1 εξοπλίζεται με τον 3κύλινδρο, 1,5 λτ. TwinPower Turbo κινητήρα της BMW με 136 άλογα και 220 Nm ροπής

Κινητήρας-Επιδόσεις: Ροπή και αυτόματο κιβώτιο βοηθούν την κατάσταση

69.378 Επισκέψεις στο άρθρο (24/9/2016)

Η X1 της δοκιμής μας διαθέτει τον 3κύλινδρο, 1,5λτ. TwinPower Turbo κινητήρα της BMW, που πρωτογνωρίσαμε στο Mini Cooper, με 136 άλογα ισχύος και 220 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 1.250 σ.α.λ μόλις (!). Εδώ το εύστροφο, πολιτισμένο και χωρίς κραδασμούς μοτέρ συνδυάζεται με το 6τάχυτο Steptronic αυτόματο κιβώτιο, το οποίο είναι ικανό και για σειριακές αλλαγές μέσω του επιλογέα. Στην πράξη, η ροπή και το αυτόματο κιβώτιο με την άμεση απόκριση και τα γρήγορα κατεβάσματα σώζουν την κατάσταση στις επιδόσεις, ειδικά αν έχει επιλεγεί το Sport πρόγραμμα στο σύστημα παραμετροποίησης. Τα νούμερα δεν ξεχωρίζουν (0-100 σε 10,8ΆΆ, 60-100 σε 6,4ΆΆ και 80-120 σε 7,7ΆΆ), αλλά τουλάχιστον δε νιώθεις ότι σέρνεσαι ή ανασφάλεια όταν προσπερνάς με τη βασική X1 των 1.505 κιλών. Βέβαια όσο ζορίζεις τα πράγματα η κατανάλωση ανεβαίνει. Στο Eco Pro, ο οδηγός εκμεταλλεύεται το πιο οικονομικό set-up του αυτοκινήτου και μπορεί να ρίξει αρκετά τη μέση κατανάλωση (ακόμη και κάτω από τα 8,0 λτ./100 χλμ), αλλά σαν μια μέση τιμή υπολογίστε 9,7-10,2 λτ./100 χλμ. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
moto