Το όλο στήσιμο της BMW X1 
με την (έξτρα) σφιχτή ανάρτηση μεγιστοποιεί την πρόσφυση δίνοντας μια σπορτίφ νότα στον όλο συνδυασμό.

Το όλο στήσιμο της BMW X1 με την (έξτρα) σφιχτή ανάρτηση μεγιστοποιεί την πρόσφυση δίνοντας μια σπορτίφ νότα στον όλο συνδυασμό.

Στο δρόμο: Κρατάει, αλλά υστερεί σε άνεση

69.449 Επισκέψεις στο άρθρο (24/9/2016)

Στην πράξη, η βασική X1 ξεχωρίζει με τα δυναμικά της χαρακτηριστικά: Το τιμόνι έχει σωστό βάρος, άψογη αίσθηση και ακρίβεια (σε βαθμό που δύσκολα καταλαβαίνεις πως δεν αφορά πισωκίνητο αυτοκίνητο), η θέση οδήγησης είναι εξαιρετική, τα φρένα δυνατά και ανθεκτικά, ενώ το όλο στήσιμο του αυτοκινήτου με τη σφιχτή ανάρτηση μεγιστοποιεί την πρόσφυση δίνοντας μια σπορτίφ νότα στον όλο συνδυασμό. Οι ενστάσεις μας έχουν να κάνουν μόνο με την μέτρια άνεση, που προκύπτει από το συνδυασμό της σπορ ανάρτησης του πακέτου Μ με τα 225/50 ελαστικά και τους 18άρηδες τροχούς. Αυτά βέβαια όταν ο δρόμος έχει πολλές ανωμαλίες και κακοτεχνίες, γιατί σε κανονικό οδόστρωμα, η υψηλή ποιότητα κύλισης και τα χαμηλά επίπεδα θορύβου διατηρούν τους επιβάτες ατσαλάκωτους. Η απουσία τετρακίνησης δεν αφήνει πολλά περιθώρια για κίνηση πέρα από την άσφαλτο και κάποιον καλοστρωμένο χωματόδρομο, με την απόσταση από το έδαφος να είναι στα 183 χλστ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

PEUGEOT NEW EVANS
4green