• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

H BMW απαντά στα μικρά SUV με την Χ2.

BMW X2: Η αντεπίθεση της BMW

Διαβάστηκε από 5312 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/3/2018
 

BMW X2 εναντίον Mercedes GLA: Ποιος κερδίζει στη μάχη με το ίδιο νόμισμα;

Η BMW είχε πάντοτε τη λύση σε όλα τα ζητήματα. Όμορφα αυτοκίνητα οι άλλοι; Πισωκίνητα η BMW. Γρήγορα αυτοκίνητα οι άλλοι; Πισωκίνητα η BMW. Premium αυτοκίνητα οι άλλοι; Πισωκίνητα η BMW. Όμως η Mercedes GLA τα άλλαξε όλα αυτά. Τι κάνει αυτή τη φορά η ΒΜW;

Αυτή τη φορά η BMW δεν απαντάει με πίσω κίνηση. Θα σπεύσουν πολλοί να πουν πως πέρασε η μπογιά της πίσω κίνησης, όμως εδώ το πρόβλημα είναι αλλού. Σε μία κατηγορία που είναι φθηνότερη από τον πυρήνα των μοντέλων της μάρκας, σε μία κατηγορία που μπαίνουν αγοραστές από άλλες, συχνά όχι premium μάρκες, και σε μία κατηγορία που η εμφάνιση και οι επιδόσεις μετράνε περισσότερο, η πίσω κίνηση έχει μικρή ή καμία αξία.

Σε αυτή την κατηγορία η Mercedes ισοπέδωσε τον ανταγωνισμό με την GLA. Στα μικρά premium SUV τόσο η BMW όσο και η Audi πήγαν «παραδοσιακά». Δηλαδή ένα κλικ μικρότερο από το αμέσως πιο πάνω, κυρίως μοντέλο. Η X1 και το Q3, λίγο μικρότερες από τα Χ3 και Q5, αλλά τίποτε διαφορετικό. Η GLA από την άλλη, πήρε ένα πετυχημένο προσθιοκίνητο μικρομεσαίο, το «σήκωσε» από το έδαφος και το λανσάρισε ως το μικρό SUV της μάρκας με έμφαση στην ποιότητα και την αισθητική.

Η Audi απάντησε με το Q2, το πρώτο πραγματικά καινοτόμο Audi τα τελευταία χρόνια, ενώ η BMW τώρα απαντάει με την Χ2. Ένα SUV βασισμένο σε ένα προσθιοκίνητο μικρομεσαίο, με έμφαση στην ποιότητα και την αισθητική. Απαντάει στην GLA με το ίδιο νόμισμα.

Η Χ2, παρά την μηχανολογική συγγένεια με την τελευταίας γενιάς Χ1 (η πρώτη γενιά ήταν πισωκίνητη), δεν της μοιάζει εξωτερικά καθόλου. Η Χ2 κάνει και αυτή χρήση της πλατφόρμας του Mini, έχει όμως χαμηλό προφίλ, σχεδόν μηδενικές εκτός δρόμου βλέψεις και εστιάζει σε όλα αυτά που πλέον θέλουν οι αγοραστές των SUV, δηλαδή τα πάντα εκτός της τετρακίνησης, και ας υπάρχει στη λίστα των τεχνικών χαρακτηριστικών.

Αν και αρχικά η νέα X2 είναι μόνο δίλιτρη, τα 1500άρια της Χ1 (και του Mini) θα φτάσουν μέχρι το τέλος του  χρόνου και έτσι η σύγκριση επί ελληνικού εδάφους θα είναι πιο άμεση. Μέχρι τότε όμως, και δεδομένου ότι η βάση της GLA, η A-Class έχει νέα γενιά, περιμένουμε να δούμε και την απάντηση της Mercedes.

Ως τότε όμως εσείς ποιο μοντέλο προτιμάτε; Την Χ2 ή την GLA; Με την πίσω κίνηση εκτός, ποιο από τα δύο αυτοκίνητα θέλετε; Και τελικά ποιο είναι τώρα το κριτήριο επιλογής; Θα είναι η BMW πάλι πιο οδηγοκεντρική;

Tags: BMW
 

NONPAPER - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

περισσότερα »

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

περισσότερα »

  • kernel

    Δε παίζει σύγκριση με τη GLA εκτός και αν ψωνίζεις σαν γκόμενα. Η GLA είναι μακράν το χειρότερο σε ποιότητα κατασκευής, αποδόσεις, πρακτικότητα cross over στην αγορά. Τόσο το Χ1 όσο και το X2 είναι σημαντικά καλύτερα αμάξια της GLA. Ρίξτε και μια ματιά στον διεθνή τύπο...

      13
  • stelios

    Στην Ελλαδα του βασικου μισθου των 580 € η απαντηση ειναι μια: Αυτο που σου χαριζουν!!!

      8
  • Δημητρης

    Πράγματι εδώ και αρκετά χρόνια οι Γερμανοί είχαν πολύ καλά ποιοτικά αυτοκίνητα. Έχω BMW 530 από το 1989 (4 μοντέλα μέχρι σήμερα). Για δεύτερο αυτοκίνητο είχα κατά διαστήματα και ιταλικό και γαλλικό. Για εμένα λοιπόν η αντιπαράθεση δεν πρέπει να είναι μεταξύ γερμανικών μοντέλων διαφορετικού κατασκευαστή. Υπάρχουν την τελευταία πενταετία και ιδιαίτερα την διετία αντίστοιχα μοντέλα με την GLA , h X2 , γαλλικά ή ιταλικά ή Ιαπωνικά αν οχι καλύτερα , ισοδύναμα. Πάρτε παράδειγμα ότι ήδη οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες υιοθετούν γαλλικούς , ιταλικούς και γιαπωνέζικους κινητήρες και τα τοποθετούν στα αυτοκίνητά τους. Αν βέβαια η κρίση είναι για το πόσο καλύτερη είναι η ποιότητα κατασκευής γενικά θα μου επιτραπεί να αμφιβάλλω. Το ότι μαγειρεύουν οι γερμανια τα στοιχεία που παραδίδουν έχει αποδειχτεί περίτρανα. Το ότι έχει πολυ λίγα αυτοκίνητα στα βραβεια COTY για εμενα είναι ένα βασικό χαρακτηριστικό. Άρα παράλληλα μπαίνει και ΄΄ενα άλλο ερώτημα. Πόσοι δημοσιογράφοι του ειδικού τύπου που αρθρογραφούν σε γενικά περιοδικά και όχι αποκλειστικά του ειδικού τύπου είναι ανεπηρέαστοι απο το χρήμα που σκορπάνε οι γερμανοί;

      4
  • Thomas

    Στη Γερμανία που ζω το μισό χρόνο κορυφαία εταιρεία θεωρούν την Audi και παρόλο που είναι πιο ακριβή από Mercedes και BMW πουλάει περισσότερο.

      1

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Ελεύθερο Κείμενο
Κατηγορία/Υποκατηγορία
Μάρκα
Μοντέλο
Χρονολογία
 
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός