Το ανανεωμένο Ford Focus με τους εξελιγμένους turbo κινητήρες άμεσου ψεκασμού EcoBoost των 1,0 και 1,5 λίτρων, αναδεικνύεται σε μια από τις top βενζινοκίνητες επιλογές της αγοράς.
Ford Focus 1,0 & 1,5 EcoBoost: Boost α λα… Eco!
Ξέρετε ότι…
…οι πωλήσεις των βενζινοκίνητων εκδόσεων του Focus αντιπροσώπευσαν το 36% επί των συνολικών του πωλήσεων, φέρνοντάς το στη δεύτερη θέση μεταξύ όλων των βενζινοκίνητων μικρομεσαίων της αγοράς.
Best seller ο 1,0 EcoBoost
Βραβευμένος ως ο καλύτερος κινητήρας της χρονιάς για 3 συναπτά έτη (2012, 2013 και 2014), ο προηγμένος 3κύλινδρος 1.000άρης EcoBoost βενζινοκινητήρας του Ford Focus, δίνει μια άλλη διάσταση οικονομίας και απόδοσης στο μικρομεσαίο μοντέλο. Διαθέτει μεταβλητό χρονισμό και για τους δύο εκκεντροφόρους, ειδικά σχεδιασμένη τουρμπίνα που περιστρέφεται μέχρι και με 240.000 στροφές το λεπτό για μηδενικό turbo lag, overboost για ακόμη πιο γρήγορα προσπεράσματα, αλλά και ελαχιστοποιημένες εσωτερικές τριβές. Το αποτέλεσμα όλων αυτών μας δίνει στο Focus απόδοση 100 ή 125 ίππων με πολύ καλές επιδόσεις (π.χ. 0-100 χλμ./ώρα σε 11,3 δλ. για το 1,0 EcoBoost 125 PS), αλλά και πολύ χαμηλή μέση κατανάλωση καυσίμου. Η τελευταία βρίσκεται μόνο στα 4,6 λτ./100 χλμ. για την έκδοση των 100 ίππων ή 4,7 λτ./100 χλμ. για αυτή των 125 ίππων, όντας σε θέση να συγκριθεί ακόμη και με diesel επιλογές της κατηγορίας.
Νέος 1,5 EcoBoost χωρίς συμβιβασμούς
Στην κορυφή της γκάμας του Ford Focus έρχεται ο ολοκαίνουργιος 1,5 λίτρων EcoBoost βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού. Σε σχέση με τον προηγούμενο 1,6 EcoBoost, η χωρητικότητα έχει μειωθεί με έξυπνο τρόπο, ώστε να επιτευχθεί καλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου (5,5 λτ./100 χλμ., -9%), αλλά και να μειωθούν οι εκπομπές ρύπων, χωρίς συμβιβασμούς στην ισχύ και της απόλαυση της οδήγησης. Ο νέος αυτός κινητήρας είναι διαθέσιμος με 150 ή 182 ίππους, προσφέροντας 0-100 χλμ./ώρα σε μόνο 8,9 ή 8,6 δλ. αντίστοιχα.
Μικρός σε διαστάσεις, αλλά μεγάλος σε τεχνολογία, ο βραβευμένος 1,0 EcoBoost του Focus συνδυάζει ιδανικά την απόδοση με τη χαμηλή κατανάλωση και ρύπους.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- 200 διαθέσιμα στοιχεία για FORD FOCUS
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)200 διαθέσιμα στοιχεία για SEAT LEON
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)200 διαθέσιμα στοιχεία για OPEL CORSA
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)200 διαθέσιμα στοιχεία για NISSAN QASHQAI
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)200 διαθέσιμα στοιχεία για TOYOTA AURIS
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)200 διαθέσιμα στοιχεία για TOYOTA YARIS
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)200 διαθέσιμα στοιχεία για SKODA OCTAVIA
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)
Το ντήζελ -χωρίς να μπορώ να προσδιορίσω γιατί- δεν μ' αρέσει ως καύσιμο. Όμως θέλω να αγοράσω το κασκάι και δεν υπάρχει πλέον σε έκδοση βενζίνης εκτός των 1200 κε. Φοβάμαι ότι η μυρωδιά του θα φτάνει στην καμπίνα. Έχω 2 παιδιά και δεν θέλω να ξερνοβολάνε στα μακρινά ταξίδια. Όπως κάναμε εμείς στα αμάξια των πατεράδων μας με την σούπερ. Ισχύει κάτι τέτοιο; Είναι επίφοβο το ντήζελ στο να μυρίζει η καμπίνα; Ευχαριστώ, Πάνος Β.