Πόσο σας νοιάζει αν το αυτοκίνητο που θέλετε εσείς είναι best seller ή όχι;

Πόσο σας νοιάζει αν το αυτοκίνητο που θέλετε εσείς είναι best seller ή όχι;

Best seller ντε και καλά;

7.705 Επισκέψεις στο άρθρο (6/1/2017)

Παρασύρεστε από το πόσο καλά πουλάει ένα αυτοκίνητο ή μένετε σταθεροί στην πρώτη σας επιλογή; Ανασφάλεια ή απλά καλή μεταπώληση; Εσείς τι λέτε;

Πρέπει το αυτοκίνητο που θα αγοράσετε να είναι best seller στην κατηγορία του; Σας απασχολεί αν αρέσει και στους άλλους; Αν το θεωρούν και οι γύρω σας καλή αγορά; Ή απλά σας καίει η μεταπωλητική του αξία;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Το Nissan Qashqai πουλάει 20 αυτοκίνητα για κάθε ένα ASX που πουλάει η Mitsubishi. Δεν είναι περίεργο που η Nissan μετράει μερικές χιλιάδες Qashqai στο δρόμο μόνο από την αρχή του χρόνο, ενώ η Mitsubishi φαίνεται πως θα κλείσει τη χρονιά με λιγότερα από 100 ASX.

Υπάρχουν ένα σωρό λόγοι που κάνει το ένα να πουλάει και το άλλο όχι, και ελάχιστοι σχετίζονται με τα αυτοκίνητα αυτά καθαυτά. Το ερώτημα εδώ είναι, εσείς θα αγοράζατε το ASX ξέροντας ότι ένα άλλο ανταγωνιστικό μοντέλο πουλάει 20 φορές περισσότερο;

Και φυσικά δεν είναι μόνο το παράδειγμα του Qashqai, που έχει καταφέρει να καπελώσει την κατηγορία, είτε γιατί είναι πραγματικά καλό, είτε γιατί έχει καλό δίκτυο, είτε γιατί προωθείται παντού. Διαφορές ανάμεσα σε μοντέλα της ίδιας κατηγορίας υπάρχουν αρκετές. Δες το C3 και το i20, με την Citroen να πουλάει 3 αυτοκίνητα για κάθε ένα που πουλάει η Hyundai. Και δεν συγκρίνουμε καν με την κορυφή της κατηγορίας, το Yaris, που πουλάει 14 φορές περισσότερο.

Πόσο μετράνε όμως αυτές οι διαφορές; Πόσο σας νοιάζει αν το αυτοκίνητο που θέλετε εσείς είναι best seller ή όχι; Πόσο σας κόβει την όρεξη να ξέρετε πως μόνο εσείς και άλλοι 80 αγοράσατε φέτος το μοντέλο αυτό, ενώ ένα άλλο του ανταγωνισμού, το προτίμησαν 4000 άνθρωποι; Φοβάστε μήπως κάνετε λάθος; Μήπως δεν επιλέξατε το καλύτερο; Μήπως πουν ότι δεν ξέρετε να διαλέγετε;

Σαφώς είναι λογικό ένα αυτοκίνητο να πουλάει γιατί είναι καλό. Όμως στην αγορά της Ελλάδας σήμερα αυτός δεν είναι ο μόνος λόγος. Με τις ιδιαιτερότητες του φορολογικού συστήματος, τόσο στην αγορά όσο και στη χρήση, κάποια μοντέλα βγαίνουν ιδιαίτερα συμφέροντα για αγορά, ενώ άλλα όχι.

Επίσης πολλές πωλήσεις γίνονται από συγκεκριμένες μάρκες για συγκεκριμένες χρήσεις. Εταιρικοί στόλοι, ή ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα, μπορούν να φουσκώσουν τις πωλήσεις και να κάνουν ένα μοντέλο best seller, όμως εσείς δεν έχετε ανάγκη από κάτι τέτοιο.

Αντίστοιχη επιρροή στις πωλήσεις έχει και το δίκτυο και οι προσφορές που καταφέρνει να κάνει. Καλό ή μέτριο, ένα μοντέλο φθηνό, ή ένα αυτοκίνητο με κάποιο πακέτο τρόπου αγοράς, δάνειο ή λήζινγκ ή άλλο, θα πουλήσει. Και πάλι, τι σχέση έχει αυτό με το τι αυτοκίνητο θέλετε εσείς;

Ο μόνος λόγος, για πολλούς, είναι η μεταπώληση. Ένα αυτοκίνητο που έχει πουλήσει μία χούφτα κομμάτια, όταν βγει στην αγορά ως μεταχειρισμένο, θα έχει και λιγότερη ζήτηση, άρα θα πουλήσει φθηνά. Αυτός, πιθανώς, να είναι ένας λόγος. Είναι όμως για εσάς;

Κοιτάτε πόσο καλά πουλάει ένα αυτοκίνητο πριν το αγοράσετε; Γιατί; Έχετε ανασφάλεια στην επιλογή σας; Ή απλά θέλετε να το πουλήσετε καλά ως δεύτερο χέρι; Τι λέτε; 
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

VW LEASEPRO
test center