" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/12/2016

Σύγκριση
Μάρκα CITROEN RENAULT
Μοντέλο C4 CACTUS CAPTUR
Κινητήρας 1.5 BlueHDi 100 PS SST 1.5 dCi 90
Εξοπλισμός LIVE AUTHENTIC
Πόρτες 5 5
Κυβισμός 1499 1461
Κατηγορία ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ
Κυκλοφόρησε 2014 2013
Τιμή 17.145 16.930
Τιμή με έκπτωση 16.845 16.930
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΧΛΣΤ.)
Μήκος 4170 4122
Πλάτος 1729 1778
Υψος 1480 1566
Μεταξόνιο 2595 2606
Μετατρόχιο εμπρός 1477 1530
Μετρατρόχιο πίσω 1477 1515
Χώρος αποσκευών min (λτ./ vda) 358 377
Χώρος αποσκευών max (λτ./vda) 1170 1235
Δοχείο καυσίμων (λτ.) 45 45
ΒΑΡΗ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΚΙΛΑ)
Καθαρό 1160 1170
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ (ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ)
Κυβικά εκατοστά 1499 1461
Μέγιστη ισχύς (ps) 100 90
Στροφές μέγιστης ισχύος 3750 4000
Μέγιστη ροπή (nm) 250 220
Στροφές μέγιστης ροπής 1750 1750
Κύλινδροι - διάταξη 4 4
Διάμετρος 75 76
Διαδρομή 88,3 80,5
Βαλβίδες ανα κύλινδρο 4 4
Σχέση συμπίεσης 17 15,6
Εκκεντροφόροι - θέση 2E 2E
Τροφοδοσία ΑΜΕΣΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ ΑΜΕΣΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ
Turbo Ναι Ναι
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Τύπος ΕΜΠΡΟΣ ΕΜΠΡΟΣ
Κιβώτιο ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ
Αριθμός σχέσεων 6 5
1η σχέση & μεγ. ταχύτητα (χ.α.ω) 3,46 3,73
2η σχέση & μεγ. ταχύτητα (χ.α.ω) 1,88 1,96
3η σχέση & μεγ. ταχύτητα (χ.α.ω) 1,12 1,23
4η σχέση & μεγ. ταχύτητα (χ.α.ω) 0,77 0,9
5η σχέση & μεγ. ταχύτητα (χ.α.ω) 0,58 0,66
Τελική μετάδοση 3,36 3,55
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός ΜΑΚ ΦΕΡΣΟΝ ΜΑΚ ΦΕΡΣΟΝ
Πίσω ΗΜΙΑΚΑΜΠΤΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΗΜΙΑΚΑΜΠΤΟΣ ΑΞΟΝΑΣ
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός Αεριζόμενοι δίσκοι Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω Δίσκοι Ταμπούρα
Βοήθεια εκκίνησης
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
Τύπος υποβοήθηση Ηλεκτρική υποβοήθηση Ηλεκτρική υποβοήθηση
Στροφές τιμονιού 3 2,7
Κύκλος στροφής (μ) 10,9 10,4
ΕΛΑΣΤΙΚΑ (ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΣΤΑΝΤΑΡ)
Διάσταση εμπρός 205/55 R16 185/60 15'
Διάσταση πίσω 205/55 R16 185/60 15'
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ (ECE) (ΛΤ../100 KΛΤ.)
Νόρμα eu EU6 EU6
Αστικός κύκλος (λτ./100χμ) 3,5 4
Επαρχιακό δίκτυο (λτ./100χμ) 2,8 3,4
Μέση (λτ./100 χμ) 4 3,6
Co2 (γρ./χμ) 97 95
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ
0-100 χ.α.ω. (δλ.) 11,1 13,1
Τελική ταχύτητα (χ.α.ω.) 190 171
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ AUTO ΤΡΙΤΗ
0-100 χ.α.ω. (δλ.) 11,4 12
0-60 χ.α.ω. (δλ.) 5,3 4,9
0-80 χ.α.ω. (δλ.) 7,9 8
0-120 χ.α.ω. (δλ.) 16,5 18,2
0-400 μ. (δλ.) 18,3 18,2
60-100 χ.α.ω. (δλ.) 9,9 9,5
80-120 χ.α.ω. (δλ.) 16,1 17,1
Φρένα 100-0 χ.α.ω. (μ) 35,6 37,7
ΑΠΟΚΛΙΣΗ ΤΑΧΥΜΕΤΡΟΥ (ΜΕΤΡ. AUTO ΤΡΙΤΗ)
Στα 80 χ.α.ω. 79 78
Στα 100 χ.α.ω. 99 98
Στα 120 χ.α.ω. 119 118
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ (ΧΛΣΤ) (ΜΕΤΡ. AUTO ΤΡΙΤΗ)
Πλάτος εμπρός 1370 1360
Πλάτος πίσω 1340 1320
Κεφάλι εμπρός 45 65
Κεφάλι πίσω 10 28
Γόνατα πίσω 81 123
ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ (ΕΤΗ) - SERVICE
Μηχανικά μέρη 5 2
Διάτρηση από σκουριά 12 10
Χρώμα 3 3
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Esc / Esp
Αερόσακος οδηγού 1 1
Αερόσακος συνοδηγού 1 1
Αερόσακοι πλευρικοί 2 2
Αερόσακοι κεφαλης 2 2
Σύστημα ελέγχου πρόσφυσης
Isofix
Συναγερμός OXI OXI
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΝΕΣΗΣ
Air Condition
Κλιματισμός OXI OXI
Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός
Ηλεκτρικά παράθυρα πίσω
Ηλεκτρικοί καθρέφτες
Κεντρικό κλείδωμα
Προβολείς ομίχλης OX OX
Ενδειξη εξωτ. θερμοκρασίας
Αισθητήρες παρκαρίσματος OXI OXI
Αισθητήρας βροχής OXI OXI
Φώτα xenon OXI OXI
Ρύθμιση τιμονιού
Τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών
Cruise Control
Ηχοσύστημα
Πολυρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού
Διαιρούμενο πίσω κάθισμα
Δερμάτινες επενδύσεις OXI OXI
Ζάντες ελαφρού κράματος OXI
Ηλιοροφή OXI OXI
Navigator OXI OXI

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • pan

    Εγώ φίλοι μου πριν το Cactus είχα ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο 200+ hp με φούλ εξοπλισμό (δερμάτινα ,Ηλιοροφές ,πιτσιλιστήρες φώτων auto-parking κτλπ!!!Το C4 Cactus στην έκδοση Feel που έχω τώρα δεν έχει ούτε τα μισά!!!Σας πληροφορώ ότι και το άλλο που τα είχε, τα περισσότερα ήταν άχρηστα και χρησιμοποιήθηκαν ελάχιστα!!!Το C4 Cactus είναι ένα πολύ τίμιο αυτοκίνητο πολύ άνετο , ξεκούραστο , εντελώς ξεχωριστό που χαίρεσαι να το οδηγείς !!!!Δεν είναι τέλειο αλλά είναι επαρκέστατο για μια μέση ελληνική οικογένεια σύμφωνα με τις σημερινές συνθήκες!!!Βγάζει άνετα με το 45αρι ρεζερβουάρ του 930 χλμ και αν είναι κανείς είναι λίγο ποιο προσεκτικός μπορεί και 1000 χλμ!!!Με λίγα λόγια ξεχνάς το βενζινάδικο!!!!Και εγώ στην αρχή ήμουν διστακτικός για την αγορά του αλλά σύντομα άλλαξα εντελώς άποψη !!!Βέβαια περί ορέξεως κολοκυθόπιτα που λέει και ο λαός!!!

      6
  • Stratos

    Εκπλησσομαι απο την CITROEN που θεωρω μια πρωτοποριακη αυτοκινητοβιομηχανια να κατασκευαζει ενα αναχρονιστικο αυτοκινητο.

      3