Citroen Ami όπως λέμε παπί;

Citroen Ami όπως λέμε παπί;

8.899 Επισκέψεις στο άρθρο (29/12/2021)

Η Citroen θέλει το μικρό Ami να γίνει ο τρόπος κίνησης στην πόλη. Στην Ελλάδα όμως έχουμε άλλον τρόπο, με τα «παπάκια» να κατακλύζουν τα κέντρα.

Η Citroen έχει μια επαναστατική ιδέα για το πως μπορεί να κινείται κανείς στην πόλη. Ένα μικρό, ηλεκτρικό όχημα που παρκάρει παντού και οδηγείται ακόμη και χωρίς δίπλωμα αυτοκινήτου. Στην Ελλάδα έχουμε ήδη κάτι που τα καλύπτει και τα δύο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Αν το Ami γίνει αυτό που θέλει η Citroen, τότε στους δρόμους του κέντρου θα βλέπουμε βασικά το κατά τα άλλα συμπαθές μίνι ηλεκτρικό. Ουρά στα φανάρια, έξω από κτίρια για ντελίβερι, καμιά δεκαριά παρκαρισμένα εκεί που χωράνε μόνο τρία κανονικά αυτοκίνητα.

Η Citroen έχει δύο ιδέες ως προς την απόκτηση των Ami. Από τη μία η αγορά, με τιμές λίγο πάνω από 5.000 ευρώ, και φυσικά η ενοικίαση, μακροχρόνια ή όχι. Και οι δύο ιδέες έχουν τα καλά τους, αφού αγοράζοντάς το παίρνεις το φθηνότερο αυτοκίνητο της αγοράς, και έχεις ελάχιστο κόστος χρήσης. Νοικιάζοντάς το, με τη μέρα, τη βδομάδα ή το μήνα, έχεις αυτοκίνητο για την πόλη όποτε θες, και δεν σε νοιάζει τίποτα, όταν δεν το θες.

Φυσικά η λέξη αυτοκίνητο στην περίπτωση του Ami θέλει εισαγωγικά. Γιατί στις διαστάσεις του, και με τις ιδιαιτερότητές του είναι περισσότερο τετράκυκλο μηχανάκι, παρά αυτοκίνητο. Ακόμη και σε σύγκριση με το smart fortwo, είναι μικρό. Και φθηνό. Δηλαδή όχι μόνο στην τιμή, αλλά και στον εξοπλισμό και το φινίρισμα. Αρκεί να πούμε ότι το αυτοκίνητο έχει μεν δύο πόρτες, αλλά είναι η ίδια πόρτα τοποθετημένη και στις δύο πλευρές με αποτέλεσμα η μία να ανοίγει ανάποδα. Ναι, αν χρειαστεί να αλλάξεις το οτιδήποτε, θα είναι «τσάμπα».

Όμως στην Ελλάδα όλα αυτά τα προτερήματα τα έχουμε ήδη: φθηνό στην αγορά, πιο φθηνό στη χρήση, παρκάρει παντού, μπαίνει παντού και χωράει δύο. Μπορεί να μην είναι απαραίτητα «παπί» είναι όμως οποιοδήποτε σκούτερ, μηχανάκι ή μοτοσυκλέτα μπορείς να αγοράσεις και να κάνει όλα τα παραπάνω.

Εντάξει, όταν βρέχει, βρέχεσαι, όταν κάνει κρύο παγώνεις και άμα πέσεις υπάρχει σοβαρό πρόβλημα. Όμως «σφηνώνει» ανάμεσα στα αυτοκίνητα στην κίνηση και καβαλάει εύκολα τα πεζοδρόμια, όσο παράνομο και αντικοινωνικό κι αν είναι αυτό το τελευταίο. Ποιός το θέλει όλο αυτό, σε «αυτοκίνητο»; 

Όμως η Citroen επιμένει. Όχι μόνο για τις βροχερές χώρες, αλλά και για τις άλλες. Η Γαλλία, ο νότος της, η Ιταλία και η Ισπανία, Κροατία, Σλοβενία και Ελλάδα είναι στόχος της καμπάνιας της Citroen για τη χρήση του Ami.

Στη χώρα όμως που το μηχανάκι είναι «βασιλιάς» υπάρχει περιθώριο για το Ami; Τι λες, στο ερώτημα Ami ή παπί, προτιμάς το λιλιπούτειο Citroen στην Ελλάδα;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Toyota
moto