Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος του Ignis δεν επηρεάζει τα οδηγικά του χαρακτηριστικά, ενώ φυσικά δίνει το πλεονέκτημα ότι μπορείς να κινηθείς και εκτός ασφάλτου.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος του Ignis δεν επηρεάζει τα οδηγικά του χαρακτηριστικά, ενώ φυσικά δίνει το πλεονέκτημα ότι μπορείς να κινηθείς και εκτός ασφάλτου.

Στο δρόμο: Πιο ευχάριστο το C1, πιο ευέλικτο το Ignis

49.381 Επισκέψεις στο άρθρο (13/9/2017)

Ο αστικός χαρακτήρας των τριών μοντέλων αποτέλεσε τη βάση ώστε να δομηθεί πάνω του, η οδική συμπεριφορά των τριών μοντέλων και ως εκ τούτου η προτεραιότητα δόθηκε στην άνεση και στην ευελιξία.
Στο κομμάτι της άνεσης το C1 κερδίζει τους ανταγωνιστές του, αφού διαθέτει πολύ καλή ποιότητα κύλισης, ενώ η καλορυθμισμένη του ανάρτηση θα φροντίσει ώστε οι κακοτεχνίες στο δρόμο και οι λακκούβες να μην ενοχλήσουν τους επιβάτες. Η ιδιαίτερη ευελιξία του στην πόλη παραμένει στα βασικά του πλεονεκτήματα, όπως και η ευκολία στη χρήση χάρη στο ικανοποιητικό σε βάρος και αίσθηση ηλεκτρικό τιμόνι. Τέλος εκτός πόλης, παρουσιάζει τις αναμενόμενες κλίσεις στις στροφές, αλλά γρήγορα διαπιστώνεις πως κρατάει καλά και δε θα αιφνιδιαστείς ακόμα και αν ξεπεράσεις τα όρια.
Πολύ άνετο στο δρόμο αναμένεται να είναι και το νέο i10 (δεν έχουν γίνει αλλαγές στην ανάρτηση, σε σχέση με το προ-ανανέωσης μοντέλο) προσανατολιζόμενο προς την παροχή πολύ καλών επιπέδων άνεσης και ποιότητας κύλισης και με στόχο να κρατήσει σε χαμηλά επίπεδα τον θόρυβο που περνάει στην καμπίνα. Το ηλεκτρικό τιμόνι του «κόβει» αρκετά και σε συνδυασμό με την υψηλή θέση οδήγησης και την άριστη περιφερειακή ορατότητα, το μίνι της Hyundai είναι ιδιαίτερα βολικό στην πόλη. Εκτός πόλης –όπως και πριν- αναμένεται να είναι απολύτως σταθερό και ασφαλές, με την υποστροφή να κάνει την εμφάνισή της μόνο στις πλέον οριακές καταστάσεις. 
Τώρα όσον αφορά στο κομμάτι της ευελιξίας, το Ignis, με κύκλο στροφής μόλις 9,4 μέτρα, χάρη στο τιμόνι του που κόβει πάρα πολύ (3,6 στροφές), είναι ο ιδανικός σύμμαχος για παρκαρίσματα και μανούβρες. Η ανάρτησή του δεν χαρακτηρίζεται μαλακή, με συνέπεια οι ανωμαλίες του δρόμου να μην απορροφούνται όπως στο C1, ωστόσο η αυξημένη απόσταση από το έδαφος (180 χλστ.), η οποία του επιτρέπει να πατάει και χώμα, απαιτεί λίγο πιο σφιχτή ανάρτηση, ώστε να μην έχει μεγάλες κλίσεις. 

Σταθερότητα, άνεση και ευελιξία χαρακτηρίζουν την οδική συμπεριφορά του νέου Citroen C1.

Σταθερότητα, άνεση και ευελιξία χαρακτηρίζουν την οδική συμπεριφορά του νέου Citroen C1.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda