Οι εκδόσεις των μοντέλων που εξετάζουμε έχουν ικανοποιητικό επίπεδο εξοπλισμού. Το C3 διατίθεται στην έκδοση Feel με αυτό τον κινητήρα ενώ το Fiesta με την Business με τις 2 αυτές εκδόσεις να αποτελούν το επόμενο της βασικής επίπεδο. Αντίθετα το Micra προσφέρεται και στην βασική έκδοση Energy με τον 1.000άρη IG-T κινητήρα και είναι σημαντικά φθηνότερο, ενώ στην αμέσως επόμενη έκδοση Acenta (επιπλέον κόστος 600 ευρώ) που εφαρμόζει στον εξοπλισμό του οθόνη αφής 7 ιντσών, cruise control και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, παραμένει πιο προσιτό.
To Micra ήλθε αρχικά με 'λάθος' κινητήρες και έκτοτε έχουν γίνει προσπάθειες να γίνει πιο ανταγωνιστικό. Εχει το πιο 'φρέσκο' σχέδιο εξωτερικά από τα άλλα όμως αμφισβητώ το χαρακτηρισμό 'vfm', όταν το είχα κοιτάξει είχε αρκετές και 'περίεργες' ελλείψεις (πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, υποβραχιόνιο, κλπ) μπορεί όμως να έχει βελτιωθεί. Εα΄ν μπορεί κάποιος να δώσει 1000 ευρώ παραπάνω παίρνει καλύτερο πακέτο και στα 3 μοντέλα. Τα 100 κιλά χαμηλότερο βάρος του Micra μπορεί να σημαίνουν κάτι (μικρότερη ακαμψία?) και ίσως αυτό να εξηγεί το ότι δεν ξεχωρίζει ιδιαίτερα σε κάποιον τομέα (δεν είναι κατανάγκη κακό, μπορεί να σημαίνει οτι δεν έχει ούτε μειονεκτήματα και οτι παίρνεις ένα αμάξι ικανοποιητικό σε όλα τα επίπεδα). Και τα 3 μοντέλα πάντως είναι αξιοπρεπέστατα και σε καλή τιμή.
Στη σελίδα 4 στη φωτογραφία του micra έχει το άρθρο επανάληψη του c3. Στις εξωτερικές φωτογραφίες του citroen, τα πλαστικά προστατευτικά των δεξιών πορτών δε ταυτίζονται μεταξύ τους, κακή τοποθέτηση μετά από ατύχημα; Λεπτομέρειες θα μου πεις. Πολύ καλό το άρθρο κατά τ' άλλα.
To Micra ήλθε αρχικά με 'λάθος' κινητήρες και έκτοτε έχουν γίνει προσπάθειες να γίνει πιο ανταγωνιστικό. Εχει το πιο 'φρέσκο' σχέδιο εξωτερικά από τα άλλα όμως αμφισβητώ το χαρακτηρισμό 'vfm', όταν το είχα κοιτάξει είχε αρκετές και 'περίεργες' ελλείψεις (πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, υποβραχιόνιο, κλπ) μπορεί όμως να έχει βελτιωθεί. Εα΄ν μπορεί κάποιος να δώσει 1000 ευρώ παραπάνω παίρνει καλύτερο πακέτο και στα 3 μοντέλα. Τα 100 κιλά χαμηλότερο βάρος του Micra μπορεί να σημαίνουν κάτι (μικρότερη ακαμψία?) και ίσως αυτό να εξηγεί το ότι δεν ξεχωρίζει ιδιαίτερα σε κάποιον τομέα (δεν είναι κατανάγκη κακό, μπορεί να σημαίνει οτι δεν έχει ούτε μειονεκτήματα και οτι παίρνεις ένα αμάξι ικανοποιητικό σε όλα τα επίπεδα). Και τα 3 μοντέλα πάντως είναι αξιοπρεπέστατα και σε καλή τιμή.
Το μικρά με κλειστά μάτια, και μετά το φιέστα.
Στη σελίδα 4 στη φωτογραφία του micra έχει το άρθρο επανάληψη του c3. Στις εξωτερικές φωτογραφίες του citroen, τα πλαστικά προστατευτικά των δεξιών πορτών δε ταυτίζονται μεταξύ τους, κακή τοποθέτηση μετά από ατύχημα; Λεπτομέρειες θα μου πεις. Πολύ καλό το άρθρο κατά τ' άλλα.