Κύριο και κοινό χαρακτηριστικό των τριών μοντέλων σε επίπεδο κινητήρων είναι το γεγονός πως εφοδιάζονται με ισχυρά τρικύλινδρα μοτέρ. Τα Fiesta και Micra έχουν τους εξαιρετικούς για τα «κυβικά» τους κινητήρες EcoBoost και IG-T αντίστοιχα με 100 ίππους απόδοσης, ενώ ο μεγαλύτερος 1,2 λίτρων PureTech της Citroen αποδίδει 110 ίππους και προσφέρει έτσι καλύτερες τιμές επιδόσεων τόσο από στάση όσο και εν κινήσει. Σε κάθε περίπτωση και οι 3 κινητήρες διακρίνονται για το θετικό τους τράβηγμα από χαμηλά και την ικανότητά τους να κινήσουν με άνεση τα αμαξώματα που προορίζονται (πιο εύκολα για τα 6τάχυτα κιβώτια των C3 και Fiesta), προσδίδοντάς τους καλή εικόνα και σε εκτός πόλης αναζητήσεις. Παράλληλα αποδεικνύονται και οικονομικοί στην πράξη, με το Fiesta να υπερτερεί στον τομέα, καταναλώνοντας σε πραγματικές συνθήκες λίγο πάνω από τα 6,0 λτ./100 χλμ..
Ο μεγαλύτερος 1,2 λίτρων PureTech της Citroen αποδίδει 110 ίππους.
To Micra ήλθε αρχικά με 'λάθος' κινητήρες και έκτοτε έχουν γίνει προσπάθειες να γίνει πιο ανταγωνιστικό. Εχει το πιο 'φρέσκο' σχέδιο εξωτερικά από τα άλλα όμως αμφισβητώ το χαρακτηρισμό 'vfm', όταν το είχα κοιτάξει είχε αρκετές και 'περίεργες' ελλείψεις (πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, υποβραχιόνιο, κλπ) μπορεί όμως να έχει βελτιωθεί. Εα΄ν μπορεί κάποιος να δώσει 1000 ευρώ παραπάνω παίρνει καλύτερο πακέτο και στα 3 μοντέλα. Τα 100 κιλά χαμηλότερο βάρος του Micra μπορεί να σημαίνουν κάτι (μικρότερη ακαμψία?) και ίσως αυτό να εξηγεί το ότι δεν ξεχωρίζει ιδιαίτερα σε κάποιον τομέα (δεν είναι κατανάγκη κακό, μπορεί να σημαίνει οτι δεν έχει ούτε μειονεκτήματα και οτι παίρνεις ένα αμάξι ικανοποιητικό σε όλα τα επίπεδα). Και τα 3 μοντέλα πάντως είναι αξιοπρεπέστατα και σε καλή τιμή.
Στη σελίδα 4 στη φωτογραφία του micra έχει το άρθρο επανάληψη του c3. Στις εξωτερικές φωτογραφίες του citroen, τα πλαστικά προστατευτικά των δεξιών πορτών δε ταυτίζονται μεταξύ τους, κακή τοποθέτηση μετά από ατύχημα; Λεπτομέρειες θα μου πεις. Πολύ καλό το άρθρο κατά τ' άλλα.
To Micra ήλθε αρχικά με 'λάθος' κινητήρες και έκτοτε έχουν γίνει προσπάθειες να γίνει πιο ανταγωνιστικό. Εχει το πιο 'φρέσκο' σχέδιο εξωτερικά από τα άλλα όμως αμφισβητώ το χαρακτηρισμό 'vfm', όταν το είχα κοιτάξει είχε αρκετές και 'περίεργες' ελλείψεις (πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, υποβραχιόνιο, κλπ) μπορεί όμως να έχει βελτιωθεί. Εα΄ν μπορεί κάποιος να δώσει 1000 ευρώ παραπάνω παίρνει καλύτερο πακέτο και στα 3 μοντέλα. Τα 100 κιλά χαμηλότερο βάρος του Micra μπορεί να σημαίνουν κάτι (μικρότερη ακαμψία?) και ίσως αυτό να εξηγεί το ότι δεν ξεχωρίζει ιδιαίτερα σε κάποιον τομέα (δεν είναι κατανάγκη κακό, μπορεί να σημαίνει οτι δεν έχει ούτε μειονεκτήματα και οτι παίρνεις ένα αμάξι ικανοποιητικό σε όλα τα επίπεδα). Και τα 3 μοντέλα πάντως είναι αξιοπρεπέστατα και σε καλή τιμή.
Το μικρά με κλειστά μάτια, και μετά το φιέστα.
Στη σελίδα 4 στη φωτογραφία του micra έχει το άρθρο επανάληψη του c3. Στις εξωτερικές φωτογραφίες του citroen, τα πλαστικά προστατευτικά των δεξιών πορτών δε ταυτίζονται μεταξύ τους, κακή τοποθέτηση μετά από ατύχημα; Λεπτομέρειες θα μου πεις. Πολύ καλό το άρθρο κατά τ' άλλα.