3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το εσωτερικό του Citroen C3 έχει ευχάριστη αισθητική και λιτές σχεδιαστικές γραμμές. Τα σκληρά πλαστικά έχουν προσεγμένο φινίρισμα και δείχνουν γεροδεμένα.
Εσωτερικό: Ποιότητα Fiesta, νεανικό το Micra
44.560 Επισκέψεις στο άρθρο (20/10/2019)
Κοινός παρονομαστής στο εσωτερικό και των τριών μοντέλων, είναι η σύγχρονη σχεδίαση και η προσεγμένη ποιότητα κατασκευής τους. Από κει και πέρα το καθένα ακολουθεί όπως και με την εξωτερική του εμφάνιση ένα διαφορετικό ύφος.
Ξεκινώντας από το Citroen C3, αυτό έχει ευχάριστο διάκοσμο και η αισθητική του βασίζεται σε λιτές σχεδιαστικές γραμμές αλλά και ιδιαίτερα μοτίβα (όπως των αεραγωγών). Τα σκληρά πλαστικά του ταμπλό έχουν προσεγμένο φινίρισμα και συναρμογή, ενώ ο high-tech αέρας του τονίζεται από την οθόνη του συστήματος πολυμέσων. Αυξημένη είναι και η πρακτικότητα χάρη στις αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα, ενώ η θέση οδήγησης είναι άνετη και προσφέρει καλή περιφερειακή ορατότητα αλλά όχι και στήριξη.
Στο εσωτερικό του Fiesta η εικόνα είναι και πάλι πιο «αυστηρή» αλλά σίγουρα ευχάριστη. Η σχεδίαση του ταμπλό ενισχύεται από τα μαλακά πλαστικά που το καλύπτουν, ενώ η κεντρική κονσόλα και το σύστημα πολυμέσων SYNC 3 διαμορφώνουν έναν high-tech αέρα. Το Fiesta ξεχωρίζει επίσης για την πολύ ευχάριστη θέση οδήγησης και την ευκολία στον χειρισμό όλων των χειριστηρίων και διακοπτών που διαθέτει στο εσωτερικό του.
Το Micra προτάσσει ένα πιο νεανικό και μοντέρνο χαρακτήρα, όντας πιο «ζωντανό» σχεδιαστικά. Επιπλέον ικανοποιεί με την πολύ καλή απτή ποιότητα και συναρμογή των μερών του εσωτερικού του, όμως η εργονομία απαιτεί χρόνο εξοικείωσης. Ο παιχνιδιάρικος και νεανικός του διάκοσμος ενισχύεται στις εκδόσεις μετά της βασικής, με σύστημα infotainment και άλλα στοιχεία όπως διχρωμία κλπ..
Το εσωτερικό του Nissan Micra είναι μοντέρνο σχεδιαστικά και καλό ποιοτικά ενώ στην έκδοση Acenta ενσωματώνει και εκείνο high tech στοιχεία.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ξεκινώντας από το Citroen C3, αυτό έχει ευχάριστο διάκοσμο και η αισθητική του βασίζεται σε λιτές σχεδιαστικές γραμμές αλλά και ιδιαίτερα μοτίβα (όπως των αεραγωγών). Τα σκληρά πλαστικά του ταμπλό έχουν προσεγμένο φινίρισμα και συναρμογή, ενώ ο high-tech αέρας του τονίζεται από την οθόνη του συστήματος πολυμέσων. Αυξημένη είναι και η πρακτικότητα χάρη στις αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα, ενώ η θέση οδήγησης είναι άνετη και προσφέρει καλή περιφερειακή ορατότητα αλλά όχι και στήριξη.
Στο εσωτερικό του Fiesta η εικόνα είναι και πάλι πιο «αυστηρή» αλλά σίγουρα ευχάριστη. Η σχεδίαση του ταμπλό ενισχύεται από τα μαλακά πλαστικά που το καλύπτουν, ενώ η κεντρική κονσόλα και το σύστημα πολυμέσων SYNC 3 διαμορφώνουν έναν high-tech αέρα. Το Fiesta ξεχωρίζει επίσης για την πολύ ευχάριστη θέση οδήγησης και την ευκολία στον χειρισμό όλων των χειριστηρίων και διακοπτών που διαθέτει στο εσωτερικό του.
Το Micra προτάσσει ένα πιο νεανικό και μοντέρνο χαρακτήρα, όντας πιο «ζωντανό» σχεδιαστικά. Επιπλέον ικανοποιεί με την πολύ καλή απτή ποιότητα και συναρμογή των μερών του εσωτερικού του, όμως η εργονομία απαιτεί χρόνο εξοικείωσης. Ο παιχνιδιάρικος και νεανικός του διάκοσμος ενισχύεται στις εκδόσεις μετά της βασικής, με σύστημα infotainment και άλλα στοιχεία όπως διχρωμία κλπ..
To Micra ήλθε αρχικά με 'λάθος' κινητήρες και έκτοτε έχουν γίνει προσπάθειες να γίνει πιο ανταγωνιστικό. Εχει το πιο 'φρέσκο' σχέδιο εξωτερικά από τα άλλα όμως αμφισβητώ το χαρακτηρισμό 'vfm', όταν το είχα κοιτάξει είχε αρκετές και 'περίεργες' ελλείψεις (πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, υποβραχιόνιο, κλπ) μπορεί όμως να έχει βελτιωθεί. Εα΄ν μπορεί κάποιος να δώσει 1000 ευρώ παραπάνω παίρνει καλύτερο πακέτο και στα 3 μοντέλα. Τα 100 κιλά χαμηλότερο βάρος του Micra μπορεί να σημαίνουν κάτι (μικρότερη ακαμψία?) και ίσως αυτό να εξηγεί το ότι δεν ξεχωρίζει ιδιαίτερα σε κάποιον τομέα (δεν είναι κατανάγκη κακό, μπορεί να σημαίνει οτι δεν έχει ούτε μειονεκτήματα και οτι παίρνεις ένα αμάξι ικανοποιητικό σε όλα τα επίπεδα). Και τα 3 μοντέλα πάντως είναι αξιοπρεπέστατα και σε καλή τιμή.
Το μικρά με κλειστά μάτια, και μετά το φιέστα.
Στη σελίδα 4 στη φωτογραφία του micra έχει το άρθρο επανάληψη του c3. Στις εξωτερικές φωτογραφίες του citroen, τα πλαστικά προστατευτικά των δεξιών πορτών δε ταυτίζονται μεταξύ τους, κακή τοποθέτηση μετά από ατύχημα; Λεπτομέρειες θα μου πεις. Πολύ καλό το άρθρο κατά τ' άλλα.