3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
O Value for Money τύπος θα εκτιμήσει την χαμηλή τιμή και τον πλούσιο εξοπλισμό του Nissan Micra.
Τι επιλέγουν οι 3 τύποι του AutoΤρίτη
44.571 Επισκέψεις στο άρθρο (20/10/2019)
Citroen C3 1,2 PureTech 82 PS
- Σκληρά πλαστικά στο εσωτερικό, πλευρική στήριξη καθισμάτων
Ford Fiesta 1,0 EcoBoost 100 PS
+ Οδική συμπεριφορά και οδηγική αίσθηση, λειτουργία κινητήρα, ποιότητα κατασκευής, συστήματα ασφάλειας & SYNC 3
- Πλάτος πίσω καθίσματος, κατανάλωση υπό πίεση
Nissan Micra IG-T 100 PS
+ Σχεδίαση μέσα-έξω, οδηγική αίσθηση και συμπεριφορά, ποιότητα καμπίνας
- Επιδόσεις, ορατότητα, δυσκολία επι/αποβίβασης πίσω, 5τάχυτο σασμάν
O fun to drive οδηγός θα «αγαπήσει» τη συμπεριφορά και την αίσθηση που θα του προσφέρει το Ford Fiesta.
O Value for Money τύπος θα εκτιμήσει την χαμηλή τιμή και τον πλούσιο εξοπλισμό του Nissan Micra.
Ο high-tech τύπος θα ενθουσιαστεί με τις μεγάλες δυνατότητες εξατομίκευσης και τον σύγχρονο εξοπλισμό που μπορεί να εφοδιάσει το Citroen C3.
Ο high-tech τύπος θα ενθουσιαστεί με τις μεγάλες δυνατότητες εξατομίκευσης και τον σύγχρονο εξοπλισμό που μπορεί να εφοδιάσει το Citroen C3.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
+ Εμφάνιση, χώροι, άνεση ανάρτησης, οδική συμπεριφορά, δυνατότητες εξατομίκευσης, επιδόσεις- Σκληρά πλαστικά στο εσωτερικό, πλευρική στήριξη καθισμάτων
Ford Fiesta 1,0 EcoBoost 100 PS
+ Οδική συμπεριφορά και οδηγική αίσθηση, λειτουργία κινητήρα, ποιότητα κατασκευής, συστήματα ασφάλειας & SYNC 3
- Πλάτος πίσω καθίσματος, κατανάλωση υπό πίεση
Nissan Micra IG-T 100 PS
+ Σχεδίαση μέσα-έξω, οδηγική αίσθηση και συμπεριφορά, ποιότητα καμπίνας
- Επιδόσεις, ορατότητα, δυσκολία επι/αποβίβασης πίσω, 5τάχυτο σασμάν
O fun to drive οδηγός θα «αγαπήσει» τη συμπεριφορά και την αίσθηση που θα του προσφέρει το Ford Fiesta.
O Value for Money τύπος θα εκτιμήσει την χαμηλή τιμή και τον πλούσιο εξοπλισμό του Nissan Micra.
Ο high-tech τύπος θα ενθουσιαστεί με τις μεγάλες δυνατότητες εξατομίκευσης και τον σύγχρονο εξοπλισμό που μπορεί να εφοδιάσει το Citroen C3.
To Micra ήλθε αρχικά με 'λάθος' κινητήρες και έκτοτε έχουν γίνει προσπάθειες να γίνει πιο ανταγωνιστικό. Εχει το πιο 'φρέσκο' σχέδιο εξωτερικά από τα άλλα όμως αμφισβητώ το χαρακτηρισμό 'vfm', όταν το είχα κοιτάξει είχε αρκετές και 'περίεργες' ελλείψεις (πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, υποβραχιόνιο, κλπ) μπορεί όμως να έχει βελτιωθεί. Εα΄ν μπορεί κάποιος να δώσει 1000 ευρώ παραπάνω παίρνει καλύτερο πακέτο και στα 3 μοντέλα. Τα 100 κιλά χαμηλότερο βάρος του Micra μπορεί να σημαίνουν κάτι (μικρότερη ακαμψία?) και ίσως αυτό να εξηγεί το ότι δεν ξεχωρίζει ιδιαίτερα σε κάποιον τομέα (δεν είναι κατανάγκη κακό, μπορεί να σημαίνει οτι δεν έχει ούτε μειονεκτήματα και οτι παίρνεις ένα αμάξι ικανοποιητικό σε όλα τα επίπεδα). Και τα 3 μοντέλα πάντως είναι αξιοπρεπέστατα και σε καλή τιμή.
Το μικρά με κλειστά μάτια, και μετά το φιέστα.
Στη σελίδα 4 στη φωτογραφία του micra έχει το άρθρο επανάληψη του c3. Στις εξωτερικές φωτογραφίες του citroen, τα πλαστικά προστατευτικά των δεξιών πορτών δε ταυτίζονται μεταξύ τους, κακή τοποθέτηση μετά από ατύχημα; Λεπτομέρειες θα μου πεις. Πολύ καλό το άρθρο κατά τ' άλλα.