Το Citroen C3 1,2 PureTech με τα 110 άλογα είναι ευχάριστο, αλλά και ιδιαίτερα εύχρηστο στην καθημερινότητα.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Citroen C3 1,2 PureTech με τα 110 άλογα είναι ευχάριστο, αλλά και ιδιαίτερα εύχρηστο στην καθημερινότητα.

Στο δρόμο: Πιο fun τα C3 και Corsa, πιο εύχρηστη η Fabia

168.506 Επισκέψεις στο άρθρο (26/7/2017)

H oδική συμπεριφορά των αυτοκινήτων που συγκρίνουμε, οριοθετείται όπως είναι λογικό από τους σπιρτόζικους κινητήρες τους. Μεμονωμένα, το Citroen C3 είναι πλέον ένα από τα πιο ευχάριστα αυτοκίνητα της κατηγορίας του και διακρίνεται για την πολύ καλή ποιότητα κύλισής του, ενώ αποδεικνύεται ιδιαίτερα εύχρηστο στην καθημερινότητα και αρκετά ευέλικτο. Η ανάρτηση εκπλήσσει ευχάριστα με την άνετη και την ήσυχη λειτουργία της, ενώ την ίδια στιγμή αποδεικνύεται αρκούντως «σφιχτή». Σε αυτά έρχεται να προστεθεί η πολύ καλή αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός από όλα τα χειριστήρια, αλλά και το εξαιρετικά αποτελεσματικό σύστημα πέδησης. Ανάλογα δυνατά είναι και τα φρένα του Opel Corsa, που και σε αυτή του την έκδοση είναι ευχάριστο για την κίνηση στην πόλη (έχει και τον μικρότερο κύκλο στροφή) και σταθερό εκτός αυτής, με τον κινητήρα να δίνει τη δυνατότητα για ευχάριστες και σβέλτες αποδράσεις. Το ελαφρύ τιμόνι αμβλύνει την οδηγική αίσθηση, όχι όμως και την αποτελεσματικότητα σε μια στριφτερή διαδρομή, όπου το Corsa «πατάει» γερά, χωρίς να χάνει σε ποιότητα κύλισης. Αντιθέτως αυτή είναι κορυφαία. Από την άλλη, η Skoda Fabia ποτέ δεν πλασαρίστηκε ως οδηγική μηχανή. Το ίδιο συμβαίνει και με το μοντέλο της δοκιμής, που δίνει έμφαση στην άνεση, στην ευχρηστία και στην ευελιξία. Πραγματικά η οδήγησή της είναι παιχνιδάκι, χωρίς από την άλλη να πάσχει σε κράτημα ή αποτελεσματικότητα, αλλά θα θέλαμε πιο αποτελεσματικά τα φρένα της.   


Το Opel Corsa με τα 115 άλογα «πατάει» γερά, χωρίς να χάνει σε ποιότητα κύλισης.

Το Opel Corsa με τα 115 άλογα «πατάει» γερά, χωρίς να χάνει σε ποιότητα κύλισης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

SPRING SEAT
NISSAN