• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ο Boosterjet 1.000άρης κινητήρας του Swift εντυπωσιάζει τόσο με τα λειτουργικά του χαρακτηριστικά όσο και τις επιδόσεις και την κατανάλωσή του, ωστόσο έχει και το πιο εύκολο «έργο» να επιτελέσει λόγω του ιδιαίτερα χαμηλού βάρους του αμαξώματος.

Το Renault Clio είναι το μόνο που διαθέτει αμορτισέρ για την στήριξη του καπό.

Κινητήρες: Εκπλήσσει ο 1.000άρης του Swift

Διαβάστηκε από 35039 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/9/2017
 

Στο πεδίο των κινητήρων η σύγκριση έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τα 3 μοντέλα του συγκριτικού αφού όλοι είναι σύγχρονοι 3κύλινδροι βενζινοκινητήρες μικρού κυβισμού. Πέραν του 1,2 λίτρων PureTech κινητήρα του ομίλου PSA που εφοδιάζει αυτή την έκδοση του C3, έχουμε τον νέο 1.000άρη Boosterjet της Suzuki και τον γνωστό και από την προηγούμενη θητεία του στο Clio, 0,9 λτ. TCe. Αρχικά ο μεγαλύτερης χωρητικότητας κινητήρας τoυ Citroen C3 εμφανίζει πιο πολιτισμένη λειτουργία και είναι και ο πιο «ήσυχος» συγκριτικά, με τα επίπεδα παραγόμενου θορύβου να είναι πιο αισθητά στο μέτριο σε ηχομόνωση Swift (για λόγους μείωσης του βάρους). Με 940 κιλά με οδηγό και υγρά, ο Boosterjet των 112 ίππων του Swift έχει το πιο εύκολο έργο, κάτι που αποτυπώνεται και στα «χαρτιά» αφού παρουσιάζει σημαντικά καλύτερες επιδόσεις και χαμηλότερη κατανάλωση. Στην πράξη αυτός ο κινητήρας δείχνει και εκεί τα δόντια του όντας ελαστικός από χαμηλά και θετικός στο τράβηγμα, στοιχεία που εμφανίζει και ο 1,2 λίτρων κινητήρας του Citroen C3 με τις αξιοπρεπέστατες επιδόσεις. Και τα τρία μοντέλα εφοδιάζονται με 5τάχυτα κιβώτια, με το Clio να έχει την πιο σφιχτή κλιμάκωση και το αντίστοιχο του C3 την πιο αραιή, ενώ το Swift έχει τον πιο καλό σε αίσθηση επιλογέα με θετικό κούμπωμα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 7 σχόλια