" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Οι καμπύλες και η τοξωτή οροφή του Citroen C3 συνθέτουν ένα κομψό σχεδιαστικό σύνολο.

Τα 100 άλογα και τα 170 Nm ροπής του πολυβραβευμένου 1,0 EcoBoost εξασφαλίζουν στο Ford Fiesta τις καλύτερες ρεπρίζ.

Ο 1,2 TSI διαθέτει εξαιρετικά πολιτισμένη λειτουργία αποδίδοντας 90 άλογα και 160 Nm ροπής.

Κινητήρες: Προβάδισμα των Fabia και Fiesta

Διαβάστηκε από 19405 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/10/2016

Fabia και Fiesta διαθέτουν turbo και άμεσο ψεκασμό καυσίμου έχοντας προφανώς το πάνω χέρι σε απόδοση, ροπή και επιδόσεις. Ο πολυβραβευμένος 3κύλινδρος 1,0 EcoBoost του Ford Fiesta αποτελεί την επιτομή του downsizing αποδίδοντας εδώ 100 άλογα (διαθέσιμο επίσης με 125 ή 140 ίππους) με 170 Nm στις 1.400 – 4.000 σ.α.λ. Έχει εξαιρετικά πολιτισμένη λειτουργία, παρά την απουσία αντικραδασμικού άξονα, τραβάει γερά από χαμηλά, έχει τις καλύτερες ρεπρίζ της παρέας και αν τον λειτουργήσεις επί τούτου είναι αρκετά οικονομικός. Σε κανονικές συνθήκες έχει την τάση να καίει κάτι παραπάνω (μέση κατανάλωση δοκιμής 6,6 λτ./100 χλμ.), ενώ μια παραπάνω σχέση στο κιβώτιο, ο επιλογέας του οποίου είναι απόλυτα θετικός, θα κολάκευε περισσότερο τον 1.000άρη EcoBoost. Το ίδιο ισχύει και για την Fabia με τον 4κύλινδρο 1,2 TSI κινητήρα, που αποδίδει 90 άλογα και 160 Nm ροπής από τις 1.400-3.500 σ.α.λ. Η Fabia έχει ένα ελάχιστο προβάδισμα στο 0-100 (10,5 δλ. αντί 10,6 δλ. του Fiesta), αλλά χάνει λίγο σε ρεπρίζ. O κινητήρας εμφανίζει σαφώς λιγότερους κραδασμούς στην πράξη και είναι ελάχιστα πιο οικονομικός (μέση κατανάλωση δοκιμής 6,3 λτ./100 χλμ.). 
Το ατμοσφαιρικό 3κύλινδρο, πολλαπλού ψεκασμού, μηχανικό σύνολο του Citroen C3 είναι εύστροφο και ακούγεται λογικά αποδίδοντας 82 ίππους. Συγκριτικά στο πάτημα του γκαζιού δείχνει εμφανή νωθρότητα και έλλειψη ροπής, προσφέροντας μετριότερες επιδόσεις. Στην πράξη όμως είναι σαφώς πιο οικονομικός, παρά την πιο κοντή κλιμάκωση του κιβωτίου (έχει και τον πιο χαλαρό επιλογέα), με την μέση κατανάλωση δοκιμής να είναι μεν στα 5,6 λτ./100 χλμ., αλλά με προσοχή να μπορεί να πέσει και στα 5,0-5,1 λτ./100 χλμ.  

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ