Οδηγικά το Citroen C4 1,6 BlueHDi 120 PS διακρίνεται για την άνεση που προσφέρει ενώ αποδεικνύεται ιδιαίτερα
ασφαλές και στην πίεση.
Οδική συμπεριφορά: Αυξημένα επίπεδα άνεσης
41.111 Επισκέψεις στο άρθρο (26/6/2016)
Οδηγικά το Citroen C4 δεν θα μπορούσε από το να επιδεικνύει μια εστιασμένη στην άνεση και την ασφάλεια συμπεριφορά. Η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης απορροφά με πολύ αποτελεσματικό τρόπο τις όποιες ανωμαλίες του δρόμου και παράλληλα διακρίνεται για την πολύ καλή ποιότητα κύλισης, καθιστώντας την κάλυψη μεγάλων αποστάσεων εύκολη υπόθεση με αρωγό τον ικανό κινητήρα. Η αίσθηση θα μπορούσε να είναι καλύτερη και αυτό γιατί τόσο το τιμόνι όσο και ο επιλογέας δεν διακρίνονται για την αμεσότητά τους, αφού άλλωστε ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου είναι ξεκάθαρα οικογενειακός. Σε στροφές, οι κλίσεις είναι σχετικά αυξημένες ωστόσο τα επίπεδα πρόσφυσης είναι αυξημένα, με το C4 να στρίβει ουδέτερα στις περισσότερες περιπτώσεις. Το ESP που δεν απενεργοποιείται πλήρως, επαναφέρει την τάξη τις ελάχιστες φορές που θα χρειαστεί να διορθώσει την υποστροφική διάθεση. Εν κατακλείδι, γενικότερα οδηγικά το Citroen C4 μπορεί να μην είναι ικανό να προσφέρει το κάτι παραπάνω σε επίπεδο αίσθησης στον «ζωηρό» οδηγό, ωστόσο αποζημιώνει τους πάντες με την παρεχόμενη άνεση και την ασφαλή του συμπεριφορά. Τα φρένα που αποτελούνται από δίσκους σε όλους τους τροχούς (αεριζόμενοι οι μπροστά), ακινητοποιούν αποτελεσματικά το αμάξωμα σε κάθε περίπτωση.
Σαν κάτοχος του pre facelift μοντέλου έστω και 27 μήνες και με σχεδόν 57.000χλμ, έχω μόνο καλά λόγια να πω για το αυτοκίνητο. Αρχοντικό στο δρόμο,εντελώς αθόρυβο με άψογη λειτουργία ανάρτησης. Στις στροφές ναι μεν γέρνει αλλά δεν είναι αμάξι για στροφιλίκια αλλά για ατελείωτα ταξίδια. Πολύ οικονομικό αφού σε ταξίδι φορτωμένο και με 125 στο κρουζ η κατανάλωση σταμάτησε στο 4,4. Συμφωνώ για το τιμόνι ότι είναι μεγάλο,σαν να οδηγείς magirus 6x6, αλλά είναι σαφές και με επαρκέστατο βάρος. Έχοντας αλλάξει ουκ ολίγα αυτοκίνητα καταλήγω ότι είναι το απόλυτο vfm,αξιόπιστο και οικονομικό. Σκέτη απόλαυση κάθε βόλτα μαζί του.
Πόσες μ@λ@κίες θα διαβάσω από έμμισθους ακόμα;
Lefteris πως είναι δυνατόν να πηδάει ένα αυτοκίνητο με μαλακή ανάρτηση;
Η μαλακή ανάρτηση ίσα ίσα που καταπίνει της τυχόν ανωμαλίες του οδοστρώματος!!!
Ένα αυτοκίνητο με σκληρή ανάρτηση πηδάει σαν κατσίκι με το παραμικρό!!!
Για πες μας πόσο χρονών είσαι και πόσα χρόνια οδηγείς με δίπλωμα, μήπως κατοικείς στην περιφέρεια;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Φίλτατε Λευτέρη. Προσωπικά μένω επαρχία και δεν κάνω χιλιόμετρα εντός πόλεων παρά μόνο σε εθνική και επαρχιακούς. Δεν ξέρω τι τύπος οδηγού είσαι οπότε δεν ξέρω πως οδηγείς ή τι διαδρομές κάνεις. Πάντως η κατηγορία του διπλώματος που έχεις δεν σημαίνει κάτι καθώς τις περισσότερες φορές στο δρόμο έχω κινδυνεύσει από επαγγελματία. Είμαι τακτικότατος αναγνώστης κάποιων φόρουμ και είναι η πρώτη φορά που ακούω τέτοιο πρόβλημα. Εκτός και αν εννοείς το bounce,φαινόμενο που δημιουργείται σε συνεχόμενα στροφιλίκια και δεν προλαβαίνει η ανάρτηση να επανέλθει. Πάντως κοπάνημα ούτε στα κατσάβραχα των Ζαγοροχωρίων δεν έχω ακούσει. Αν είσαι Αθήνα θα σου πρότεινα να πας Ω στο ποτάμι να το δούνε.
Πριν κάποιες μέρες είχα πρόβλημα με το ψυγείο στο δικό μου αυτοκινητο και έπρεπε να πάω Αθηνα Θεσσαλονικη άμεσα. Νοίκιασα λοιπόν το C4. Ειμαι BMWδάκιας κολλημένος και ήμουν διστακτικός οταν μου το πρότειναν. Εντυπωσιάστηκα με την τρομερή άνεση στο ταξίδι και με cruise control κολλημένο αρκετά ψηλά... με λιγότερο απο 38€ πετρέλαιο η διαδρομή. Δε ξερω αν ειμαι για μένα αλλα αν φίλος μου έλεγε οτι το σκέφτεται θα του έλεγα να το πάρει... και να μου το δώσει για κανένα ταξιδάκι :).
ΕΙΜΑΙ 43 ΧΡΟΝΩΝ ΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΔΙΠΛΩΜΑ 3ης ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΜΙΣΘΟΣ. ΠΡΟΚΑΛΩ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΒΟΛΤΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΠΗΓΑΙΝΩΝΤΑΣ ΤΟ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΓΙΑ 4η ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΒΟΜΑΔΑ . ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ NOMIZΩ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ. ΕΓΩ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΝΕ ΤΖΑΜΠΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑ.
ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑ c4 ΑΠΟ 10/2014.ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΟΥ 115 ΑΛΟΓΑ ΠΟΥ ΕΧΑΣΕ ΟΜΩΣ ΤΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΦΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΕΛΗ.ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΤΕΚΜΗΡΙΟ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ ΤΙ ΝΑ ΠΩ , ΚΟΥΔΟΥΝΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ. ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ , ΕΧΕΙ ΜΑΛΑΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΠΗΔΑΕΙ ΣΑΝ ΚΑΤΣΙΚΙ.
Σαν κάτοχος του pre facelift μοντέλου έστω και 27 μήνες και με σχεδόν 57.000χλμ, έχω μόνο καλά λόγια να πω για το αυτοκίνητο. Αρχοντικό στο δρόμο,εντελώς αθόρυβο με άψογη λειτουργία ανάρτησης. Στις στροφές ναι μεν γέρνει αλλά δεν είναι αμάξι για στροφιλίκια αλλά για ατελείωτα ταξίδια. Πολύ οικονομικό αφού σε ταξίδι φορτωμένο και με 125 στο κρουζ η κατανάλωση σταμάτησε στο 4,4. Συμφωνώ για το τιμόνι ότι είναι μεγάλο,σαν να οδηγείς magirus 6x6, αλλά είναι σαφές και με επαρκέστατο βάρος. Έχοντας αλλάξει ουκ ολίγα αυτοκίνητα καταλήγω ότι είναι το απόλυτο vfm,αξιόπιστο και οικονομικό. Σκέτη απόλαυση κάθε βόλτα μαζί του.
Πόσες μ@λ@κίες θα διαβάσω από έμμισθους ακόμα; Lefteris πως είναι δυνατόν να πηδάει ένα αυτοκίνητο με μαλακή ανάρτηση; Η μαλακή ανάρτηση ίσα ίσα που καταπίνει της τυχόν ανωμαλίες του οδοστρώματος!!! Ένα αυτοκίνητο με σκληρή ανάρτηση πηδάει σαν κατσίκι με το παραμικρό!!! Για πες μας πόσο χρονών είσαι και πόσα χρόνια οδηγείς με δίπλωμα, μήπως κατοικείς στην περιφέρεια;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Φίλτατε Λευτέρη. Προσωπικά μένω επαρχία και δεν κάνω χιλιόμετρα εντός πόλεων παρά μόνο σε εθνική και επαρχιακούς. Δεν ξέρω τι τύπος οδηγού είσαι οπότε δεν ξέρω πως οδηγείς ή τι διαδρομές κάνεις. Πάντως η κατηγορία του διπλώματος που έχεις δεν σημαίνει κάτι καθώς τις περισσότερες φορές στο δρόμο έχω κινδυνεύσει από επαγγελματία. Είμαι τακτικότατος αναγνώστης κάποιων φόρουμ και είναι η πρώτη φορά που ακούω τέτοιο πρόβλημα. Εκτός και αν εννοείς το bounce,φαινόμενο που δημιουργείται σε συνεχόμενα στροφιλίκια και δεν προλαβαίνει η ανάρτηση να επανέλθει. Πάντως κοπάνημα ούτε στα κατσάβραχα των Ζαγοροχωρίων δεν έχω ακούσει. Αν είσαι Αθήνα θα σου πρότεινα να πας Ω στο ποτάμι να το δούνε.
Για να κάνουμε και λίγο χαβαλέ, προτείνω στον φίλο Lefteris να πάρει Jeep Willys με φύλλα σούστας μπρος πίσω για να μην χοροπηδάει καθόλου....:)
Πριν κάποιες μέρες είχα πρόβλημα με το ψυγείο στο δικό μου αυτοκινητο και έπρεπε να πάω Αθηνα Θεσσαλονικη άμεσα. Νοίκιασα λοιπόν το C4. Ειμαι BMWδάκιας κολλημένος και ήμουν διστακτικός οταν μου το πρότειναν. Εντυπωσιάστηκα με την τρομερή άνεση στο ταξίδι και με cruise control κολλημένο αρκετά ψηλά... με λιγότερο απο 38€ πετρέλαιο η διαδρομή. Δε ξερω αν ειμαι για μένα αλλα αν φίλος μου έλεγε οτι το σκέφτεται θα του έλεγα να το πάρει... και να μου το δώσει για κανένα ταξιδάκι :).
ΕΙΜΑΙ 43 ΧΡΟΝΩΝ ΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΔΙΠΛΩΜΑ 3ης ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΜΙΣΘΟΣ. ΠΡΟΚΑΛΩ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΒΟΛΤΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΠΗΓΑΙΝΩΝΤΑΣ ΤΟ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΓΙΑ 4η ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΒΟΜΑΔΑ . ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ NOMIZΩ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ. ΕΓΩ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΝΕ ΤΖΑΜΠΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑ.
ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑ c4 ΑΠΟ 10/2014.ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΟΥ 115 ΑΛΟΓΑ ΠΟΥ ΕΧΑΣΕ ΟΜΩΣ ΤΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΦΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΕΛΗ.ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΤΕΚΜΗΡΙΟ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ ΤΙ ΝΑ ΠΩ , ΚΟΥΔΟΥΝΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ. ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ , ΕΧΕΙ ΜΑΛΑΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΠΗΔΑΕΙ ΣΑΝ ΚΑΤΣΙΚΙ.
ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΜΜΙΣΘΟΣ , ΤΙ ΔΙΠΛΩΜΑ ΕΧΩ & ΠΟΣΟ ΧΡΩΝΩΝ ΕΙΜΑΙ , ΓΙ'ΑΥΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ. ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ,ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΗΣ , ΟΥΤΕ ΚΑΝΩ ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ ΟΥΤΕ ΚΟΝΤΡΕΣ . ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΟΤΑΝ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ 5 ΑΤΟΜΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΚΑΘΕΤΑΙ !!!! ΕΙΠΑΜΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΤΖΑΜΠΑ ΤΩΡΑ .
EKΦΡΑΖΩ ΚΑΘΑΡΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΓΩ . ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΘΕΜΑ. ΜΕ ΚΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΞΕΠΕΡΝΙΟΝΤΑΙ.