Τα χαρακτηριστικά του Citroen C4 1,6 BlueHDi 120 PS.
Η άποψή μας
41.062 Επισκέψεις στο άρθρο (26/6/2016)
Ο νέος κινητήρας BlueHDi είναι σε θέση να ανεβάσει τις μετοχές του Citroen C4, προσφέροντας καλές επιδόσεις και οικονομία. Συνδυάζοντας αυτά τα στοιχεία με την γενικότερα καλή εικόνα του γαλλικού μοντέλου και ιδιαίτερα στον τομέα της άνεσης, αντιλαμβάνεται κανείς ότι μιλάμε για ένα πολύ ικανό οικογενειακό αυτοκίνητο που πλέον τα έχει όλα.
Σαν κάτοχος του pre facelift μοντέλου έστω και 27 μήνες και με σχεδόν 57.000χλμ, έχω μόνο καλά λόγια να πω για το αυτοκίνητο. Αρχοντικό στο δρόμο,εντελώς αθόρυβο με άψογη λειτουργία ανάρτησης. Στις στροφές ναι μεν γέρνει αλλά δεν είναι αμάξι για στροφιλίκια αλλά για ατελείωτα ταξίδια. Πολύ οικονομικό αφού σε ταξίδι φορτωμένο και με 125 στο κρουζ η κατανάλωση σταμάτησε στο 4,4. Συμφωνώ για το τιμόνι ότι είναι μεγάλο,σαν να οδηγείς magirus 6x6, αλλά είναι σαφές και με επαρκέστατο βάρος. Έχοντας αλλάξει ουκ ολίγα αυτοκίνητα καταλήγω ότι είναι το απόλυτο vfm,αξιόπιστο και οικονομικό. Σκέτη απόλαυση κάθε βόλτα μαζί του.
Πόσες μ@λ@κίες θα διαβάσω από έμμισθους ακόμα;
Lefteris πως είναι δυνατόν να πηδάει ένα αυτοκίνητο με μαλακή ανάρτηση;
Η μαλακή ανάρτηση ίσα ίσα που καταπίνει της τυχόν ανωμαλίες του οδοστρώματος!!!
Ένα αυτοκίνητο με σκληρή ανάρτηση πηδάει σαν κατσίκι με το παραμικρό!!!
Για πες μας πόσο χρονών είσαι και πόσα χρόνια οδηγείς με δίπλωμα, μήπως κατοικείς στην περιφέρεια;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Φίλτατε Λευτέρη. Προσωπικά μένω επαρχία και δεν κάνω χιλιόμετρα εντός πόλεων παρά μόνο σε εθνική και επαρχιακούς. Δεν ξέρω τι τύπος οδηγού είσαι οπότε δεν ξέρω πως οδηγείς ή τι διαδρομές κάνεις. Πάντως η κατηγορία του διπλώματος που έχεις δεν σημαίνει κάτι καθώς τις περισσότερες φορές στο δρόμο έχω κινδυνεύσει από επαγγελματία. Είμαι τακτικότατος αναγνώστης κάποιων φόρουμ και είναι η πρώτη φορά που ακούω τέτοιο πρόβλημα. Εκτός και αν εννοείς το bounce,φαινόμενο που δημιουργείται σε συνεχόμενα στροφιλίκια και δεν προλαβαίνει η ανάρτηση να επανέλθει. Πάντως κοπάνημα ούτε στα κατσάβραχα των Ζαγοροχωρίων δεν έχω ακούσει. Αν είσαι Αθήνα θα σου πρότεινα να πας Ω στο ποτάμι να το δούνε.
Πριν κάποιες μέρες είχα πρόβλημα με το ψυγείο στο δικό μου αυτοκινητο και έπρεπε να πάω Αθηνα Θεσσαλονικη άμεσα. Νοίκιασα λοιπόν το C4. Ειμαι BMWδάκιας κολλημένος και ήμουν διστακτικός οταν μου το πρότειναν. Εντυπωσιάστηκα με την τρομερή άνεση στο ταξίδι και με cruise control κολλημένο αρκετά ψηλά... με λιγότερο απο 38€ πετρέλαιο η διαδρομή. Δε ξερω αν ειμαι για μένα αλλα αν φίλος μου έλεγε οτι το σκέφτεται θα του έλεγα να το πάρει... και να μου το δώσει για κανένα ταξιδάκι :).
ΕΙΜΑΙ 43 ΧΡΟΝΩΝ ΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΔΙΠΛΩΜΑ 3ης ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΜΙΣΘΟΣ. ΠΡΟΚΑΛΩ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΒΟΛΤΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΠΗΓΑΙΝΩΝΤΑΣ ΤΟ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΓΙΑ 4η ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΒΟΜΑΔΑ . ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ NOMIZΩ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ. ΕΓΩ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΝΕ ΤΖΑΜΠΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑ.
ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑ c4 ΑΠΟ 10/2014.ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΟΥ 115 ΑΛΟΓΑ ΠΟΥ ΕΧΑΣΕ ΟΜΩΣ ΤΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΦΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΕΛΗ.ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΤΕΚΜΗΡΙΟ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ ΤΙ ΝΑ ΠΩ , ΚΟΥΔΟΥΝΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ. ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ , ΕΧΕΙ ΜΑΛΑΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΠΗΔΑΕΙ ΣΑΝ ΚΑΤΣΙΚΙ.
Σαν κάτοχος του pre facelift μοντέλου έστω και 27 μήνες και με σχεδόν 57.000χλμ, έχω μόνο καλά λόγια να πω για το αυτοκίνητο. Αρχοντικό στο δρόμο,εντελώς αθόρυβο με άψογη λειτουργία ανάρτησης. Στις στροφές ναι μεν γέρνει αλλά δεν είναι αμάξι για στροφιλίκια αλλά για ατελείωτα ταξίδια. Πολύ οικονομικό αφού σε ταξίδι φορτωμένο και με 125 στο κρουζ η κατανάλωση σταμάτησε στο 4,4. Συμφωνώ για το τιμόνι ότι είναι μεγάλο,σαν να οδηγείς magirus 6x6, αλλά είναι σαφές και με επαρκέστατο βάρος. Έχοντας αλλάξει ουκ ολίγα αυτοκίνητα καταλήγω ότι είναι το απόλυτο vfm,αξιόπιστο και οικονομικό. Σκέτη απόλαυση κάθε βόλτα μαζί του.
Πόσες μ@λ@κίες θα διαβάσω από έμμισθους ακόμα; Lefteris πως είναι δυνατόν να πηδάει ένα αυτοκίνητο με μαλακή ανάρτηση; Η μαλακή ανάρτηση ίσα ίσα που καταπίνει της τυχόν ανωμαλίες του οδοστρώματος!!! Ένα αυτοκίνητο με σκληρή ανάρτηση πηδάει σαν κατσίκι με το παραμικρό!!! Για πες μας πόσο χρονών είσαι και πόσα χρόνια οδηγείς με δίπλωμα, μήπως κατοικείς στην περιφέρεια;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Φίλτατε Λευτέρη. Προσωπικά μένω επαρχία και δεν κάνω χιλιόμετρα εντός πόλεων παρά μόνο σε εθνική και επαρχιακούς. Δεν ξέρω τι τύπος οδηγού είσαι οπότε δεν ξέρω πως οδηγείς ή τι διαδρομές κάνεις. Πάντως η κατηγορία του διπλώματος που έχεις δεν σημαίνει κάτι καθώς τις περισσότερες φορές στο δρόμο έχω κινδυνεύσει από επαγγελματία. Είμαι τακτικότατος αναγνώστης κάποιων φόρουμ και είναι η πρώτη φορά που ακούω τέτοιο πρόβλημα. Εκτός και αν εννοείς το bounce,φαινόμενο που δημιουργείται σε συνεχόμενα στροφιλίκια και δεν προλαβαίνει η ανάρτηση να επανέλθει. Πάντως κοπάνημα ούτε στα κατσάβραχα των Ζαγοροχωρίων δεν έχω ακούσει. Αν είσαι Αθήνα θα σου πρότεινα να πας Ω στο ποτάμι να το δούνε.
Για να κάνουμε και λίγο χαβαλέ, προτείνω στον φίλο Lefteris να πάρει Jeep Willys με φύλλα σούστας μπρος πίσω για να μην χοροπηδάει καθόλου....:)
Πριν κάποιες μέρες είχα πρόβλημα με το ψυγείο στο δικό μου αυτοκινητο και έπρεπε να πάω Αθηνα Θεσσαλονικη άμεσα. Νοίκιασα λοιπόν το C4. Ειμαι BMWδάκιας κολλημένος και ήμουν διστακτικός οταν μου το πρότειναν. Εντυπωσιάστηκα με την τρομερή άνεση στο ταξίδι και με cruise control κολλημένο αρκετά ψηλά... με λιγότερο απο 38€ πετρέλαιο η διαδρομή. Δε ξερω αν ειμαι για μένα αλλα αν φίλος μου έλεγε οτι το σκέφτεται θα του έλεγα να το πάρει... και να μου το δώσει για κανένα ταξιδάκι :).
ΕΙΜΑΙ 43 ΧΡΟΝΩΝ ΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΔΙΠΛΩΜΑ 3ης ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΜΙΣΘΟΣ. ΠΡΟΚΑΛΩ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΒΟΛΤΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΠΗΓΑΙΝΩΝΤΑΣ ΤΟ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΓΙΑ 4η ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΒΟΜΑΔΑ . ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ NOMIZΩ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ. ΕΓΩ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΝΕ ΤΖΑΜΠΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑ.
ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑ c4 ΑΠΟ 10/2014.ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΟΥ 115 ΑΛΟΓΑ ΠΟΥ ΕΧΑΣΕ ΟΜΩΣ ΤΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΦΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΕΛΗ.ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΤΕΚΜΗΡΙΟ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ ΤΙ ΝΑ ΠΩ , ΚΟΥΔΟΥΝΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ. ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ , ΕΧΕΙ ΜΑΛΑΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΠΗΔΑΕΙ ΣΑΝ ΚΑΤΣΙΚΙ.
ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΜΜΙΣΘΟΣ , ΤΙ ΔΙΠΛΩΜΑ ΕΧΩ & ΠΟΣΟ ΧΡΩΝΩΝ ΕΙΜΑΙ , ΓΙ'ΑΥΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ. ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ,ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΗΣ , ΟΥΤΕ ΚΑΝΩ ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ ΟΥΤΕ ΚΟΝΤΡΕΣ . ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΟΤΑΝ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ 5 ΑΤΟΜΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΚΑΘΕΤΑΙ !!!! ΕΙΠΑΜΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΤΖΑΜΠΑ ΤΩΡΑ .
EKΦΡΑΖΩ ΚΑΘΑΡΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΓΩ . ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΘΕΜΑ. ΜΕ ΚΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΞΕΠΕΡΝΙΟΝΤΑΙ.