Η μαλακή ανάρτηση ευνοεί προφανώς τις κλίσεις στις στροφές, χωρίς όμως να επηρεάζεται η πρόσφυση.

Η μαλακή ανάρτηση ευνοεί προφανώς τις κλίσεις στις στροφές, χωρίς όμως να επηρεάζεται η πρόσφυση.

Στον δρόμο: Δίνει έμφαση στην άνεση

65.152 Επισκέψεις στο άρθρο (12/11/2014)

Η οδήγηση του C4 Cactus γρήγορα σε κάνει να καταλάβεις, πως η προτεραιότητα έχει δοθεί στην άνεση. Το ιδιότυπο crossover της Citroen έχει τον τρόπο να καταπίνει τις περισσότερες ανωμαλίες, αν και οι μεγάλες εγκάρσιες κακοτοπιές θα προκαλέσουν αναπηδήσεις του πίσω άξονα και θα φέρουν θόρυβο στην καμπίνα από την ανάρτηση. Η μαλακή ανάρτηση ευνοεί προφανώς τις κλίσεις στις στροφές, χωρίς όμως να επηρεάζεται η πρόσφυση. Με τη βοήθεια του χαμηλού βάρους και του στάνταρ ESP (απενεργοποιείται μόνο μέχρι τα 50 χλμ./ώρα) το Cactus στρίβει χωρίς δράματα και περίεργες αντιδράσεις. Την όποια διάθεση του οδηγού για γρήγορους ρυθμούς κίνησης θα αποτρέψει πρώτον το πλαδαρό και χωρίς πληροφόρηση τιμόνι, αλλά και ο χαλαρός και με μεγάλες διαδρομές επιλογέας του 5τάχυτου αραιά κλιμακωμένου κιβωτίου. Πάντως το χαμηλό βάρος έχει θετικό αντίκτυπο και στα φρένα η αποτελεσματικότητα των οποίων είναι κορυφαία για την κατηγορία. Η απόσταση από το έδαφος είναι όση ακριβώς χρειάζεται για το κυνήγι της light περιπέτειας κυρίως εντός πόλης… 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

PEIRAIOS LEASING
test center