8 φωτογραφίες »

Στο δρόμο: Υπεράνετο C5 Aircross, ισορροπημένο Kuga, δυναμικό Sportage

62.196 Επισκέψεις στο άρθρο (30/7/2021)

Το Citroen C5 Aircross είναι ένα από τα πιο ευχάριστα οδηγικά μοντέλα της κατηγορίας λόγω της άνεσης που προσφέρει. Με στάνταρ τα αμορτισέρ Progressive Hydraulic Cushions και τα Advance Comfort καθίσματα, δεν περνάει τίποτα στην καμπίνα και έχεις την αίσθηση ότι κινείσαι στον αφρό. Παράλληλα μέσω των 230 χλστ. απόστασης από το έδαφος τα καταφέρνει καλύτερα σε εκτός δρόμου διαδρομές, ενώ για τα πιο σαθρά εδάφη προσφέρει και σύστημα Grip Control. Από την άλλη δεν σε προϊδεάζει στον ίδιο βαθμό να κινηθείς σε γρήγορους ρυθμούς σε δρόμο με στροφές.

Το Citroen C5 Aircross με στάνταρ τα αμορτισέρ Progressive Hydraulic Cushions ισοπεδώνει τις ανωμαλίες και σου δίνει την αίσθηση ότι κινείσαι στον αφρό.

Το Citroen C5 Aircross με στάνταρ τα αμορτισέρ Progressive Hydraulic Cushions ισοπεδώνει τις ανωμαλίες και σου δίνει την αίσθηση ότι κινείσαι στον αφρό.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Πιο αποτελεσματικά σε αυτόν τον τομέα είναι τα Kuga και Sportage. Εξοπλισμένα με πολλαπλούς συνδέσμους, διαχειρίζονται καλά τις μετατοπίσεις βάρους και τις κλίσεις σε στροφές. Το μοντέλο της Ford μάλιστα τα καταφέρνει εξαιρετικά και στον τομέα της άνεσης, απορροφώντας τους κραδασμούς και τους θορύβους πριν μπουν στην καμπίνα. Θα λέγαμε ότι συνδυάζει καλύτερα τους δύο αυτούς τομείς στο σύνολο, διατηρώντας την ισορροπία. Επιπλέον διαθέτει επιλογή οδηγικών προφίλ για εκτός δρόμου συνθήκες, όπου σε συνδυασμό με τα 191 χλστ. απόστασης από το έδαφος θα σου δώσουν αυτοπεποίθηση όταν αφήσεις την άσφαλτο.

Το Ford Kuga συνδυάζει καλύτερα στο σύνολο, δυναμισμό και άνεση διατηρώντας την ισορροπία στο δρόμο.

Το Ford Kuga συνδυάζει καλύτερα στο σύνολο, δυναμισμό και άνεση διατηρώντας την ισορροπία στο δρόμο.


Από την πλευρά του το Sportage, είναι στιβαρό και σταθερό στο δρόμο, με τη σφιχτή ανάρτηση, να λειαίνει ικανοποιητικά τις ανωμαλίες, χωρίς να διαταράσσει την καλή ποιότητα κύλισης του μοντέλου. Περιορισμένες κλίσεις, σφιχτή αίσθηση και πειστικό τιμόνι φανερώνουν πως το Sportage έχει κέφι να στρίψει με λιγότερο οικογενειακό στιλ από τα συνηθισμένα, με την ουδετερότητά του σε προτρέπει να κινηθείς πιο σβέλτα από ότι ορίζει ο όγκος και το βάρος του. Τέλος με 172 χλστ. απόστασης του αμαξώματος από το έδαφος και χωρίς κάποιο σύστημα βελτιστοποίησης πρόσφυσης, οι εκτός δρόμου αναζητήσεις περιορίζονται σε «βατά» μονοπάτια, συγκριτικά με τα άλλα δύο μοντέλα.

Το Sportage είναι στιβαρό και σταθερό στο δρόμο, με τη σφιχτή ανάρτηση, να λειαίνει ικανοποιητικά τις ανωμαλίες, αλλά και να δίνει το έναυσμα για να κινηθείς με όχι τόσο… οικογενειακό στιλ.

Το Sportage είναι στιβαρό και σταθερό στο δρόμο, με τη σφιχτή ανάρτηση, να λειαίνει ικανοποιητικά τις ανωμαλίες, αλλά και να δίνει το έναυσμα για να κινηθείς με όχι τόσο… οικογενειακό στιλ.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

peugeot
skoda