Ο γνωστός κινητήρας BlueHDI των 1,6 λίτρων της Citroen, διακρίνεται για την πολιτισμένη του λειτουργία και το οικονομικό του προφίλ. Το 6τάχυτο αυτοματοποιημένο κιβώτιο ναι μεν εξυπηρετεί στην ευκολία κίνησης του Cactus, είναι όμως αργό.
Κινητήρας – Κιβώτιο:Επαρκής και οικονομικός ο κινητήρας, αργό το κιβώτιο
21.975 Επισκέψεις στο άρθρο (15/5/2016)
Ο diesel κινητήρας 1,6 λίτρων HDi που εφοδιάζει το Cactus, έχει δώσει τα διαπιστευτήριά του από την παρουσία του και σε άλλα μοντέλα της εταιρείας και όπως και σε αυτά, χαρακτηρίζεται από την πολύ καλή τιμή κατανάλωσης και την πολιτισμένη του λειτουργία. Είναι 8βάλβιδος και αποδίδει 100 ίππους και 254 Nm ροπής, προσδίδοντας αξιοπρεπέστατες επιδόσεις στο βαρύ και ξεχωριστό αμάξωμα του Cactus. Το κιβώτιο 6 σχέσεων είναι αυτοματοποιημένο και όχι αυτόματο, με αποτέλεσμα να πραγματοποιεί αργές εναλλαγές όχι ιδιαίτερα ομαλές, ωστόσο ακόμα κι έτσι εντείνει την ευκολία που χαρακτηρίζει το Cactus στην οδήγησή του. Οι αλλαγές πραγματοποιούνται από χειριστήρια στο τιμόνι (paddles) αποκλειστικά, αφού δεν υπάρχει επιλογέας με την επιλογή της κίνησης (Neutral, Drive, Reverse) να γίνεται μέσω διακοπτών στη βάση της κεντρικής κονσόλας. Η κατανάλωση σε πραγματικές μεικτές συνθήκες αποτελεί άλλο ένα πλεονέκτημα του Cactus, αφού εκείνη διαμορφώνεται στα 5,4 λτ./100 χλμ.
autotriti πολυ καλο το γραφημα της καταναλωσης.Νομιζω οτι αυτο θα επρεπε να υπαρχει σε καθε συγριση αυτοκινητων..Διοτι για παραδειγμα πολλα αυτοκινητα diesel καινε 3,8 με 4 (αναφερομαι στη κατηγορια 5) αλλα αυτα που εχουν 6 ταχυτητες να καινε λιγοτερο οταν βγαινουν εθνικη.
Citroen C4 Cactus, βάρος : 1.630 κιλά ??? και το Peugeot 308 1,6 BlueHDi 1.185 κιλά...
autotriti πολυ καλο το γραφημα της καταναλωσης.Νομιζω οτι αυτο θα επρεπε να υπαρχει σε καθε συγριση αυτοκινητων..Διοτι για παραδειγμα πολλα αυτοκινητα diesel καινε 3,8 με 4 (αναφερομαι στη κατηγορια 5) αλλα αυτα που εχουν 6 ταχυτητες να καινε λιγοτερο οταν βγαινουν εθνικη.