" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Γιατί τόσος ντόρος για το νέο Honda Civic Type -R; 280 άλογα από 2 λίτρα με turbo έχουν κι άλλα που κοστίζουν λιγότερο από 40.000 ευρώ;

Civic Type-R: Πολύ κακό για το τίποτα;

Διαβάστηκε από 7101 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/3/2015

Γιατί τόσος ντόρος για το νέο Honda Civic Type -R; 280 άλογα από 2 λίτρα με turbo έχουν κι άλλα που κοστίζουν λιγότερο από 40.000 ευρώ;

 
Είδα τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν σήμερα για το νέο Civic Type- R, λίγο πριν πάω στην έκθεση της Γενεύης, όπου το μοντέλο θα παρουσιαστεί και επίσημα. Παράλληλα, παρακολουθώ τη φρενίτιδα που το ακολουθεί, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί. 

Όταν η Honda έβγαζε 240 άλογα στο 2λιτρο ατμοσφαιρικό S2000 υπήρχε λόγος ενθουσιασμού. Όταν το προηγούμενο Type-R είχε κόφτη στις 9.000 στροφές ανά λεπτό (επειδή ήταν ατμοσφαιρικό), γούσταρες να το γκαζώνεις και να ακούγεται σαν F1. Αλλά τώρα τα πράγματα έχουν αλλάξει. Τώρα το νέο υπόσχεται 280+ άλογα από 2λιτρο turbo κινητήρα (πάει η ατμόσφαιρα…), όταν το Audi S3 (με ανάλογες προδιαγραφές) βγάζει ήδη 300. Aλλωστε και το εξαιρετικό SEAT Leon Cupra βγάζει 280 άλογα και κοστίζει κοντά στις 26.000 ευρώ. Οπότε γιατί να δώσω κοντά στις 40.000 (που φημολογείται) για να αγοράσω το Type-R; Γιατί τόσος χαμός τελικά; 

Μήπως γιατί οι Ιάπωνες θα ανακοινώσουν (γελώντας) στη Γενεύη ότι το «280+» άλογα σημαίνει «380»; Επιφυλάσσομαι…θα σας πω αύριο.

Χρήστος Σκιρδής

Tags: HONDA
 
  • ΚΕΡΑΥΝΟΣ

    ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΠΕΡΝΕΙΣ !!! ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ SEAT ΜΕ ΤΟ HONDA ?? ΜΗΝ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ΚΙΟΛΑΣ . . Η ΜΗΠΩΣ ΤΟ S3 ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΥΡΙΛΕ ΓΚΑΖΟΑΜΑΞΙ ΠΟΥ ΣΕ ΠΙΣΤΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ !! ΤΟ HONDA ΕΙΤΕ ΔΡΟΜΟ ΕΙΤΕ ΠΙΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΑΛΕΙΟ !!! ΔΕΝ ΜΑΣΑΕΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΖΗΤΗΣΕΙΣ !! ΕΑΝ ΕΧΕΤΕ ΟΔΗΓΗΣΕΙ TYPE R ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ . . ΓΙΑ ΟΠΟΙΟ ΦΙΛΟ ΤΟΥ ΓΚΡΟΥΠ WV ΚΛΠ , ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟ CIVIC TYPE R ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ Η ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΟΡΓΑΝΑ ΜΕΤΡΗΣΕΩΝ ΜΕ ΤΑ ΑΜΑΞΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙ 40.000 !! ΥΠΟΜΟΝΗ

      12
  • γιώργος

    40.000 ευρω????? παιδιά τρελαθήκατε?? ούτε τα 4.000 δεν έχουμε για μεταχειρισμένο.Για άλλη μια φορά...φάτε μάτια ψάρια

      6
  • elmariachi

    Civic Type-R: Πολύ κακό για το τίποτα; Του εναντίον κάθε νέο μοντέλο Civic Type-R είναι γεγονός.

      2
  • Jiu jitsu

    "αντε ξανά τυρί κουμπάρε". Έλεος αγαπητοί συναναγνώστες! Για πεταμα το Σεατ, καλύτερο αυτοκινητο όλων των εποχών το Σιβίκ? Τι κολλήματα είναι αυτά? Για ποίο στρίψιμο και αρλούμπες! Ποιοί από εμάς μπορούν στους δρόμους της χώρας μας, να αξιολογησουν ότι το Σεατ δε στίβει ή ότι θα είναι ....0,9 δλ πιο αργό! Ο κάθε φαντασμένος Ελληνο-Χαμιλτον! θα έχει 280 ή 310 άλογα και θα "μπαίνει" με τις πορτες... που?? Σε καμιά ευθεία κύριοι, θα γράψει 250 το κοντερ... και ανάβουμε και λαμπαδα μη γίνει καμία στραβή, ... και δε μείνει ούτε διακόπτης! Κτήνος το Λεον των 280 ίππων, με πολύ - πολύ καλο στήσιμο και αυτό είναι που μετράει. Η τιμή του, δώρο! Όποιος δε συμπαθεί το γκρουπ VAG, δικαίωμα του, επιλέγει κατι άλλο, ή δινει ......45 χιλιαρικα για .... Σιβίκ! Κλείνοντας, ας μην είμαστε ισοπεδωτικοί, το S3 στρίβει μια χαρά, εξαιρετικά, μοναδικά. Και κατι μου λέει ότι το νέο S3 θα πουλήσει πολύ περισσοτερο από το Type R

      1
  • soundofvoid

    Ουτε για πλακα... Με τη διαφορα της τιμης κανεις το οποιο διλιτρο τουρμπο (OPC,Cupra,RS) 400 αλογα,του βαζεις τις καλυτερες αναρτησεις και φρενα και γλυτωνεις το look Nickelodeon του type R...

      1
  • Γιάννης

    Όσα άλογα και να φτάσουν όλα τα σημερινά αυτοκίνητα δεν θα γίνουν ποτέ αντάξια των προηγουμένων.Δηλαδή glanza,uno,gt,cosworth,integrale,crx..... γκαζιά και ξήλωμα ασφάλτου! Τώρα απλά πάνε γρήγορα.Όσο για την τιμή αυτοί έχουν το μαχαίρι αυτοί και το καρπούζι.

      1
  • Νίκος

    Αρχικά απότι διάβασα θα έχει 310 άλογα. Όχι δεν είναι ουάου σαν τον ατμοσφαιρικό αλλά οι αυστηρές προδιαγραφές ρύπων τους περιορίζουν σημαντικά. Ποιός είπε οτι το s3 δεν στρίβει στην πίστα;; Μπορεί το μπλοκέ και το ελαφρύτερο αμάξωμα του Typer να το κάνουν να στρίβει εν τέλη καλύτερα αλλά αυτό δεν αναιρεί το γεγονός οτι το s3 είναι ένα εξαιρετικά καλοστημμένο αμάξι. Εξάλλου στην απαράδεκτη ελληνική άσφαλτο στην πράξη ολα τα δυνατά δικίνητα πάνε πιο αργά από αντίστοιχα τετρακίνητα σε στροφές. Τέλος και το Leon είναι ένα πάρα πολύ καλό αυτοκίνητο που δεν έχει να ζηλέψει ΤΙΠΟΤΑ από κανένα άλλο hatchback. Η χαμηλότερη τιμή του οφείλεται κατα ΚΥΡΙΟ ΛΟΓΟ στο Marketing και στα ΙΣΩΣ δεύτερης ποιότητας πλαστικά κλπ. Μην γελίεστε όμως, δεν έχει γίνει καμία "έκπτωση" σε στήσιμο, κινητήρα και ασφάλεια. Η τιμολογιακή πολιτική που ακολουθεί η κάθε εταιρία επηρεάζεται και από την εκάστοτε τιμή συναλλάγματος, εξ ου και οι διαφορές στα εισαγώμενα εκ της Ιαπωνίας.

      1

Νέες BMW X5 M50i & Χ7 M50i

Στα ίδια λεφτά SEAT Ateca ή VW T-Roc;

Δοκιμή: ΒMW 840d

Νέο Fiat Tipo Sport

Η κίνηση στους δρόμους

Έτοιμο για Safari το Audi TT

To εσωτερικό του νέου μικρού SUV της Κia

Μεγάλωσε την γκάμα της GLE η Mercedes

Πλησιάζουν νέα Skoda Superb & ηλεκτρικό Citigo

Το νέο DS3 κόντρα στα γερμανικά premium SUV

Με τόσα νέα ντιζελάκια τι κάνουμε; Αγοράζουμε ή όχι;

«Τρέχει» με Hyundai το μουντιάλ Κ-20

SEAT: Service Πλήρες από κάθε άποψη πακέτο

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

CITROEN: Ανοιξιάτικες εκπτώσεις έως 31 Μαΐου

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

MITSUBISHI: 0-100 Όλα τα επιβατικά μοντέλα με 0% επιτόκιο & 100€/μήνα

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: 500€ έκπτωση έως 30 Ιουνίου.

περισσότερα »