Το αφεντικό της Maserati, Reid Bigland, αναγνωρίζει πως τα μεσαία SUV είναι σήμερα η πιο ραγδαία αναπτυσσόμενη κλάση παγκοσμίως, αλλά λέει παράλληλα πως «δεν υπάρχει βιασύνη» η εταιρεία του να λανσάρει ένα σχετικό όχημα.

Από μόνη της η Levante αντιπροσωπεύει πάνω από τις μισές πωλήσεις της Maserati. Παλαιότερες δηλώσεις έκαναν λόγο πως ένα 2ο SUV με βάση την Alfa Romeo Stelvio θα λανσαριστεί το 2020.

Δε βιάζονται στη Maserati για 2o μικρότερο SUV

2.101 Επισκέψεις στο άρθρο (7/12/2017)

Παρόλο που τα μεσαία SUV είναι σήμερα η πιο ραγδαία αναπτυσσόμενη κλάση παγκοσμίως, οι άνθρωποι της Maserati δείχνουν να μη βιάζονται να λανσάρουν το δικό τους μοντέλο, αφού πρέπει πρώτα να το κάνουν να διαφέρει σημαντικά από την Alfa Romeo Stelvio στην οποία θα στηρίζεται.

Αν και η γκάμα της Maserati είναι αρκετά περιορισμένη, η ιταλική εταιρεία έχει τα τελευταία χρόνια μια σταθερά ανοδική εμπορική πορεία. Πέρσι, η φίρμα έκανε ρεκόρ πωλήσεων, το οποίο φαίνεται πως θα σπάσει στο τέλος του χρόνου.
 
Το αφεντικό της Maserati, Reid Bigland, ισχυρίζεται πως το μυστικό της επιτυχίας βρίσκεται στη διαρκή ανανέωση των μοντέλων. Πρόσφατα μόνο είδαμε τις ανανεωμένες GranTurismo και GranCabrio, αλλά και πειραγμένες εκδοχές των Ghibli και Quattroporte. Ακόμα και η νέα Levante αναβαθμίζεται για την 2η Model Year έκδοσή της, αποκτώντας παράλληλα και έκδοση Nerissimo, παρόμοια με αυτή της Ghibli.
   
Από μόνη της η Levante αντιπροσωπεύει πάνω από τις μισές πωλήσεις της Maserati. Ο κος Bigland αναγνωρίζει πως τα μεσαία SUV είναι σήμερα η πιο ραγδαία αναπτυσσόμενη κλάση παγκοσμίως, αλλά λέει παράλληλα πως «δεν υπάρχει βιασύνη» από την Maserati να λανσάρει ένα σχετικό όχημα. Παλαιότερες δηλώσεις έκαναν λόγο πως ένα 2ο SUV με βάση την Alfa Romeo Stelvio θα λανσαριστεί το 2020.
 
Αυτό που ξεκαθαρίζει ο κος Bigland είναι πως αν η Maserati έφτιαχνε ένα μεσαίο SUV, η πρόκληση θα ήταν να διαφοροποιηθεί σημαντικά από την πρόταση της Alfa Romeo. Το αφεντικό της φίρμας τονίζει πως αν και οι Maserati και Alfa Romeo είναι ιταλικές, έχουν τελείως διαφορετική θέση στο χαρτοφυλάκιο του ομίλου Fiat Chrysler Automobiles. Εκεί που σταματάει η Alfa Romeo ξεκινάει η Maserati, για την οποία δεν υπάρχει ζήτηση για φθηνότερα μοντέλα.

Hyundai
4green