Θα του έριχνες «άκυρο» γιατί δε σου αρέσει… το τιμόνι του;

Θα του έριχνες «άκυρο» γιατί δε σου αρέσει… το τιμόνι του;

4.867 Επισκέψεις στο άρθρο (2/10/2022)

Ποιά τιμόνια είναι τόσο χάλια που θα σε έκαναν να αγοράσεις άλλο αμάξι εξαιτίας τους;

Στρογγυλά, πολύγωνα ή σαν πηδάλια, με 2,3 ή και 4 ακτίνες!

Αγοράζεις αυτοκίνητο γιατί σου αρέσει η εξωτερική σχεδίαση, συμβιβάζεσαι με την καμπίνα, αλλά πόσο αντέχεις ένα κακό τιμόνι;
 
Ποιός ασχολείται με το τιμόνι του αυτοκινήτου όταν έχεις να πεις για τη σχεδίαση, το σαλόνι, την τεχνολογία, τις επιδόσεις, την κατανάλωση, τους χώρους, την τιμή; Και όμως, το τιμόνι είναι αυτό που θα έχεις στα χέρια σου όλα τα χρόνια που θα οδηγείς το αυτοκίνητο αυτό, και όσο και αν όλα τα άλλα έχουν τη σημασία τους, αν το τιμόνι είναι «μάπα», δεν «χωνεύεται» με τίποτα.
 
Αλήθεια είναι πως για αρκετά χρόνια, το τιμόνι δεν ήταν πρόβλημα. Τουλάχιστον όχι το σχήμα του. Είχαμε τα θέματα που προέκυψαν από την αντικατάσταση των υδραυλικών με τα ηλεκτρικά συστήματα υποβοήθησης, όμως αυτό είχε να κάνει με το «βάρος» και την αίσθηση ή την πληροφόρηση, όπως λέμε, που παρέχει στον οδηγό. Το σχήμα όμως ήταν μια χαρά.
 
Περάσαμε αρκετά χρόνια που τα τιμόνια έγιναν όλα σχεδόν τριάκτινα, εμπνευσμένα από τις σπορ εκδόσεις. Πήραν σχήμα για τα χέρια στις θέσεις «δύο-παρά-δέκα», και απέκτησαν καλό πάχος στο στεφάνι, και υφή, συχνά από δέρμα. Ήταν στην χειρότερη περίπτωση «μια χαρά» ενώ πολλά ήταν πολύ καλά.
 
Όμως το πράγμα άλλαξε, και αλλάζει ακόμη περισσότερο. Η τρίτη ακτίνα έχει πλέον «κοπεί», με τους κατασκευαστές να προτιμούν τις δύο ή τέσσερις ακτίνες. Από το διάκτινο στην Alfa Romeo 4c, μέχρι τώρα τα τετράκτινα στο νέο Audi Q4 e-tron και τα Hyundai, αυτά τα τιμόνια άλλαξαν και τη θέση που βάζουμε τα χέρια μας πάνω τους.
 
Μετά είναι το πάχος στο στεφάνι. Η BMW ξεκίνησε τη μόδα με τα πολύ χοντρά στεφάνια, δείγμα «σπορ», και έτσι φτάσαμε στα πολύ χοντρά στεφάνια που σήμερα χρησιμοποιεί η μάρκα.
 
Και φυσικά το μέγεθος. Όποιος έχει κάτσει στη θέση του οδηγού σε ένα Peugeot, το μικρό μέγεθος κάνει εντύπωση. Άλλους τους βολεύει, άλλους όχι. Αν είσαι στους δεύτερους, δεν μπορείς να οδηγήσεις.
 
Και τέλος το σχήμα. Στρογγυλό, συχνά με επίπεδο κάτω μέρος, τώρα συχνά πολύγωνo αντί για κυκλικό, και ακόμη χειρότερα, αντί για τιμόνι, στη θέση του ένα πηδάλιο. Αν και έχουμε δει μόνο δύο μοντέλα με πηδάλιο, από την Tesla και την Lexus.
 
Εσύ πόση σημασία δίνεις στο τιμόνι; Και ποιό τιμόνι σου άρεσε; Τα λεπτά της δεκαετίας του 80 και 90, ή τα «όμορφα» των 2000-2010; Και ποιό τιμόνι δε σου αρέσει καθόλου, και γιατί;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Σχολιάστε
Mercedes
Τα πάντα για επαγγελματικό όχημα