Διαφήμιση στην οθόνη με αντάλλαγμα κάποια έκπτωση. Θα το ήθελες;

Διαφήμιση στην οθόνη με αντάλλαγμα κάποια έκπτωση. Θα το ήθελες;

7.856 Επισκέψεις στο άρθρο (17/8/2022)

Εσύ με τι αντάλλαγμα θα συμφωνούσες να παίζουν διαφημίσεις στις οθόνες που χρυσοπλήρωσες;

Στη λογική του... Youtube!

Διαφήμιση και οθόνη πάνε χέρι-χέρι. Το ότι δεν τις έχουμε δει ακόμη στις οθόνες των αυτοκινήτων δεν σημαίνει πως δεν θα έρθουν κιόλας. Με τι αντάλλαγμα όμως θα τις δεχτούμε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Το να περιλαμβάνει διαφήμιση ένα προϊόν που αγοράζεις, δεν είναι περίεργο. Μια εφημερίδα και ένα περιοδικό είναι τα πιο πρόχειρα παραδείγματα. Και συμφωνούμε να αγοράσουμε ένα προϊόν που περιλαμβάνει διαφήμιση γιατί έτσι η τιμή του είναι χαμηλότερη για εμάς, αφού ο κατασκευαστής, ο εκδότης στην προκειμένη περίπτωση, έχει έσοδα και από άλλη πηγή, πέραν από την πώληση του προϊόντος.

Αυτή η λογική έχει περάσει και σε άλλα προιόντα. Η Amazon πουλάει σειρά τάμπλετ που έρχονται σε προσιτή τιμή, με αντάλλαγμα να παίζουν διαφημίσεις. Οι διαφημίζεις εμφανίζονται στην οθόνη αναμονής, όταν δεν χρησιμοποιείται η συσκευή, ή ως προώθηση σε αναζήτηση περιεχομένου, όπως ταινίες, βιβλία και άλλα.

Αυτή τη λογική φαίνεται πως θέλουν τώρα να ασπαστούν και οι αυτοκινητοβιομηχανίες. Γιατί τώρα στο αυτοκίνητο υπάρχει χώρος για δυναμικό περιεχόμενο, δηλαδή τις οθόνες όπου μπορούν να παίζουν διαφημίσεις όταν αυτό είναι δυνατό. Πότε; Εδώ είναι το δύσκολο.

Οι οθόνες του αυτοκινήτου έχουν σημαντικό λόγο ύπαρξης αφού είναι το κέντρο ελέγχου τόσων υποσυστημάτων, ή η πηγή πληροφόρησης του οδηγού. Δεν υπάρχει κάποια στιγμή που να μην είναι απαραίτητο να δείχνουν αυτό που πρέπει για την λειτουργία τους, αλλιώς θα ήταν περιττές.

Όμως υπάρχει τρόπος. Πρώτα όταν το αυτοκίνητο σταματάει. Μια οθόνη μπορεί να περιορίσει το περιεχόμενό της σε ένα σημείο της, αφήνοντας χώρο για διαφημίσεις. Χώρος που με μία μόνο κίνηση αφής, θα επανέρχεται στην αρχική εικόνα, της λειτουργίας του αυτοκινήτου.

Ακόμη πιο ενδιαφέρον για τις εταιρείες διαφήμισης είναι το γεγονός ότι το αυτοκίνητο κινείται, και μπορούν να κάνουν αν όχι διαφήμιση, τότε σίγουρα τοποθέτηση προιόντος. Δηλαδή όταν περνάς έξω από ένα εστιατόριο, να σου έρχεται ειδοποίηση στην οθόνη, ή καλύτερα σε ένα μικρό μέρος της, που να προωθεί το εστιατόριο αυτό. Ή οτιδήποτε άλλο είναι κοντά σου και θέλει να σου το πει.

Η ιδέα είναι καλή για τους διαφημιζόμενους και τους διαφημιστές. Για εμάς όμως; Τι κέρδος θα έχει; Για τα ηλεκτρικά γίνεται λόγος για μειωμένο κόστος φόρτισης. Πόσο μειωμένο όμως.

Εσύ με τι δέλεαρ θα ενέδιδες και θα έλεγες ναι σε διαφημίσεις;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Toyota
moto