Ο κινητήρας «πυροβολεί» με την επιτάχυνση να είναι συνεχόμενη έως και τον κόφτη. Τα πρώτα 100 χλμ/ώρα έρχονται σε 5,8 δλ, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 250 χλμ/ώρα.

Ο κινητήρας «πυροβολεί» με την επιτάχυνση να είναι συνεχόμενη έως και τον κόφτη. Τα πρώτα 100 χλμ/ώρα έρχονται σε 5,8 δλ, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 250 χλμ/ώρα.

Κινητήρας-επιδόσεις

48.244 Επισκέψεις στο άρθρο (18/11/2013)

Κινητήρας: 428i, μια ονοματολογία από τα παλιά!
Δικαίως κάποιοι θα αναρωτηθείτε, μα καλά κινητήρας 2 λίτρων και ονομάζεται 428i; Ναι, μιας κι αυτό το βάπτισμα μας έρχεται από τα παλιά, ακολουθώντας ως ένα μέρος, την ιστορία της φίρμας. Ο κινητήρας λοιπόν, έχει χωρητικότητα 1.997 κ.εκ., διαθέτει άμεσο ψεκασμό, καθώς και διπλά VANOS, που φροντίζουν για τον μεταβλητό χρονισμό της βάσης των εκκεντροφόρων, αλλά και μεταβλητό βύθισμα των βαλβίδων Valvetronic. Η ιπποδύναμη αγγίζει τα 245 άλογα ενώ η ροπή φτάνει τα 350 Nm κι όλα αυτά μέσω της twin scroll τουρμπίνας, της οποίας οι φτερωτές έχουν μεταβλητή γεωμετρία. Τα νούμερα τόσο της ιπποδύναμης, όσο και της ροπής ικανοποιούν στο δρόμο, μιας και η διαθέσιμη ροπή είναι διαθέσιμη από τρομερά χαμηλά και για την ακρίβεια από τις 1.250 σ.α.λ. έως και τις 4.800 σ.α.λ. Έτσι είναι απόλυτα φυσιολογικά τα πρώτα 100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 5,8 δλ ενώ η τελική ταχύτητα σταματάει στα 250 χλμ/ώρα. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

PEIRAIOS LEASING
test center