Με τον ηλεκτροκινητήρα, το Auris μπορεί να κινηθεί χωρίς να καταναλώνει βενζίνη μέχρι 2-3 χλμ. μέσα στην πόλη.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Με τον ηλεκτροκινητήρα, το Auris μπορεί να κινηθεί χωρίς να καταναλώνει βενζίνη μέχρι 2-3 χλμ. μέσα στην πόλη.

3 διαφορετικοί τρόποι προσέγγισης της τεχνολογίας

82.827 Επισκέψεις στο άρθρο (16/6/2014)

Toyota: Hybrid Synergy Drive H προσιτή υψηλή τεχνολογία    
Το υβριδικό σύστημα που χρησιμοποιεί το Toyota Auris είναι 3ης γενιάς παρμένο από το Prius, με το οποίο και μοιράζονται τα ίδια χαρακτηριστικά. Το σύστημα αποτελείται από ένα βενζινοκινητήρα 1,8 λίτρου, τεχνολογίας VVT-i, με 99 ίππους και έναν ηλεκτροκινητήρα 82 ίππων, ενώ για την αποθήκευση της ηλεκτρικής ενέργειας χρησιμοποιείται μπαταρία νικελίου. Αποτέλεσμα είναι μια συνδυαστική ισχύς της τάξης των 136 ίππων. Η ηλεκτρογεννήτρια του συστήματος μπορεί να φορτίσει ανεξάρτητα τη μπαταρία, ανά πάσα στιγμή. Με την υβριδική μπαταρία πλήρως φορτισμένη, το Auris  χρησιμοποιεί μόνο τον ηλεκτροκινητήρα στην εκκίνηση. O βενζινοκινητήρας με χωρητικότητα 1.800 κ.εκ. έχει καταργήσει τους ιμάντες. Έχει συμπαγή σχεδίαση βοηθώντας στον περιορισμό του βάρους, ενώ η χρήση κύκλου Atkinson ελαχιστοποιεί την κατανάλωση καυσίμου. Η υβριδική μπαταρία του Auris HSD επαναφορτίζεται συνεχώς κατά την οδήγηση, μέσω του συστήματος ανάκτησης της κινητικής ενέργειας του οχήματος που ενεργοποιείται για το φρενάρισμα. Ο βενζινοκινητήρας και ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργούν ανεξάρτητα ο ένας από τον άλλον. Με τον ηλεκτροκινητήρα του, το Auris μπορεί να κινηθεί αυτόνομα με ταχύτητα έως 48 χλμ./ώρα (λειτουργία EV), παρέχοντας στο διάστημα αυτό μηδενική κατανάλωση καυσίμου και μηδενικές εκπομπές ρύπων. 

VW: Active Cylinder Management (ACT)  Με 2 & 4 κυλίνδρους  
Το σύστημα ACT ενεργοποιείται σε ένα εύρος στροφών του κινητήρα μεταξύ 1.400 και 4.000 σ.α.λ. και με ροπή εξόδου μεταξύ 25 Nm και 100 Nm που καλύπτει το 70% όλων των οδηγικών καταστάσεων στον Ευρωπαϊκό κύκλο οδήγησης, σύμφωνα με τα στοιχεία της VW. Αν ο οδηγός πατήσει δυνατά το γκάζι, οι κύλινδροι 2 και 3 αρχίζουν να λειτουργούν ξανά, χωρίς η “αλλαγή” να γίνεται αντιληπτή. Μηχανικά, η διαδικασία εκτελείται μέσα σε μισή περιστροφή του εκκεντροφόρου: ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα χρειάζονται μόλις 13 - 36 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Η συνεργασία με την ανάφλεξη και την πεταλούδα γκαζιού, εξασφαλίζει ομαλή απενεργοποίηση ή ενεργοποίηση του 2ου και 3ου κυλίνδρου. Κατά την οδήγηση σε στροφές ή σε γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων στην εθνική οδό, το σύστημα απενεργοποιείται. Ο οδηγός έχει επίγνωση του εάν δύο ή τέσσερις κύλινδροι είναι ενεργοί, από τη σχετική ένδειξη στον πίνακα οργάνων. Θεωρητικά, το σύστημα μπορεί να βοηθήσει στην εξοικονόμηση 0,4-0,5 λτ./100 χλμ. καυσίμου, σε σχέση με έναν κινητήρα χωρίς αυτό. 

Volvo 1,6 D2 Το diesel είναι το μυστικό 
Από τους σύγχρονους πετρελαιοκινητήρες, όπως είναι ο 1.600άρης diesel του Volvo, υπάρχουν υψηλές απαιτήσεις για χαμηλές εκπομπές θορύβου και καυσαερίων, αλλά και για μεγαλύτερη οικονομία και υψηλότερη απόδοση. Έτσι, η λύση που δίνεται, είναι το καύσιμο να διασπάται μέσω του μπεκ ψεκασμού σε πολύ μικρά σταγονίδια, τα οποία στη συνέχεια διανέμονται άριστα στο χώρο καύσης. Έτσι παράγονται κατά την καύση λιγότεροι άκαυστοι υδρογονάνθρακες (HC) καθώς και λιγότερο μονοξείδιο του άνθρακα (CO) και ελάχιστα σωματίδια αιθάλης στα καυσαέρια. Επιπλέον, με τη δημιουργία βέλτιστου μίγματος μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου. Επίσης, οι σύγχρονοι πετρελαιοκινητήρες διαθέτουν τα τελευταία χρόνια σύστημα άμεσου ψεκασμού πετρελαίου. Σε αυτό το είδος ψεκασμού, το καύσιμο ψεκάζεται άμεσα στο θάλαμο καύσης, γεγονός που προσφέρει καλύτερη απόδοση και μειωμένο θόρυβο. 

To σύστημα ACT του Golf που «κόβει» τους μισούς κυλίνδρους όταν δεν χρειάζονται, προσφέρει έως και 0,5 λτ./ 100 χλμ. οικονομία στην κατανάλωση, από ό,τι χωρίς αυτό.

To σύστημα ACT του Golf που «κόβει» τους μισούς κυλίνδρους όταν δεν χρειάζονται, προσφέρει έως και 0,5 λτ./ 100 χλμ. οικονομία στην κατανάλωση, από ό,τι χωρίς αυτό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
NISSAN