Με μια εσάνς από ταινία του Hollywood, μιας και τα Audi e-tron συμμετέχουν στους «Εκδικητές» της Marvel, μίνιμαλ σχεδιασμό, άκρως hi-tech προσανατολισμό και ηλεκτρικούς κινητήρες ισχύος 306 ίππων συνα
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Με μια εσάνς από ταινία του Hollywood, μιας και τα Audi e-tron συμμετέχουν στους «Εκδικητές» της Marvel, μίνιμαλ σχεδιασμό, άκρως hi-tech προσανατολισμό και ηλεκτρικούς κινητήρες ισχύος 306 ίππων συναντούμε στο Hall 6 την coupe εκδοχή του Q4 e-tron.

Audi Q4 e-tron Sportback

1.723.833 Επισκέψεις στο άρθρο (14/10/2020)


Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Η Sportback εκδοχή του πρωτότυπου Audi Q4 e-tron ήταν κάτι που σίγουρα θα κοσμούσε το περίπτερο της Audi. Το πρωτότυπο Q4 e-tron Sportback αποτελεί -όπως λέει και η ονομασία του μοντέλου- την Sportback εκδοχή του πρωτότυπου που είχε παρουσιαστεί το 2019 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.

Η ειδοποιός διαφορά εντοπίζεται με την πρώτη ματιά στο πίσω μέρος του εντυπωσιακού πρωτότυπου, εκεί όπου κυριαρχεί η έντονα κεκλιμένη οροφή που χαρίζει coupe αισθητική στο μεσαίο SUV, αλλά και βελτιωμένο αεροδυναμικό συντελεστή κατά 0,01, σε σχέση με το Q4 e-tron, που ορίζεται σε 0,26. Το ντιζάιν είναι ομολογουμένως φουτουριστικό με προεξέχοντα στοιχεία την μεγάλη «κλειστή» μάσκα και τα σφηνοειδή LED φώτα μπροστά, τις μυώδεις καμπύλες στους ώμους, αλλά και τα ενιαία LED φωτιστικά σώματα στο πίσω μέρος που «στεγάζονται» κάτω από την ενσωματωμένη στην πόρτα του χώρου αποσκευών αεροτομή. Χαμηλότερα, τόσο εμπρός όσο και πίσω, συναντούμε τις ποδιές με το φωτιζόμενο λογότυπο e-tron σε περίοπτη θέση. Το εικαστικό παζλ συμπληρώνεται με τις 22άρες ζάντες και τα προστατευτικά που περιβάλουν το SUV χαμηλά.

Σε επίπεδο διαστάσεων, το μήκος του πρωτότυπου Q4 e-tron Sportback είναι μεγαλύτερο από του Q4 e-tron κατά 10 χλστ. (4,6 μ.), ενώ το ύψος του μειωμένο κατά 10 χλστ. (1,6 μ.). Από την άλλη πλάτος και μεταξόνιο παραμένουν ίδια, δηλαδή 1,9 μ. και 2,77 μ., αντίστοιχα.

Η καμπίνα του concept έρχεται απαράλλακτη από το «απλό» Q4 e-tron με μίνιμαλ σχεδιασμό και άκρως hi-tech προσανατολισμό. Πίσω από το flat bottomed τιμόνι υπάρχει ένα ψηφιακός πίνακας οργάνων, δίπλα από τον οποίο δεσπόζει μία οθόνη αφής 12,3 ιντσών για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Οι πολλαπλές στρώσεις του ταμπλό καταλήγουν σε μία λιτής σχεδίασης κονσόλα στο κέντρο για τον χειρισμό αρκετών βασικών λειτουργιών.

Όσον αφορά στο κινητήριο σύνολο του coupe SUV, αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες, τοποθετημένοι ένας σε κάθε άξονα. Ο ηλεκτροκινητήρας του πίσω άξονα έχει απόδοση 150 kW (204 PS) και 310 Nm, ενώ o εμπρός αντίστοιχα αποδίδει 75 kW (102 PS) και 150 Nm. Η συνδυασμένη απόδοση είναι 225 kW, ή αλλιώς 306 άλογα. Η μπαταρία στο δάπεδο του αυτοκινήτου έχει χωρητικότητα 82 kWh, η οποία κατά τα στάνταρ του WLTP εξασφαλίζει μια αυτονομία μεγαλύτερη των 450 χιλιομέτρων (ακόμα και πάνω από 500 χλμ. σε επιλογή της πίσω κίνησης). Η φόρτιση της μπαταρίας γίνεται με ισχύ έως και 125 kW, με αποτέλεσμα η επαναφόρτισή της έως το 80% της χωρητικότητάς της να επιτυγχάνεται μέσα σε μόλις 30 πρώτα λεπτά της ώρας, όπως αναφέρει η Audi.

Κλείνοντας, αξίζει να αναφέρουμε ότι η Audi έχει ανακοινώσει μία επιθετική προϊοντική πολιτική, κατά την οποία θέλει να λανσάρει 20 ηλεκτρικά μοντέλα έως το 2025. Δύο από αυτά θα είναι τα μοντέλα παραγωγής των Q4 e-tron και Q4 e-tron Sportback, τα οποία αναμένονται στις αρχές του 2021. Μάλιστα, αυτό θα είναι το 7ο ηλεκτρικό μοντέλο στη γκάμα της γερμανικής premium φίρμας.

home pro
moto