Στυλ και ικανότητες Puma με κινητήρα και δυναμική συμπεριφορά Fiesta ST. To Puma ST έρχεται «σφεντόνα» με 200 άλογα, μπλοκέ διαφορικό και σπορτίφ πινελιές για να γίνει το πιο καυτό μικρό crossover κάν
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στυλ και ικανότητες Puma με κινητήρα και δυναμική συμπεριφορά Fiesta ST. To Puma ST έρχεται «σφεντόνα» με 200 άλογα, μπλοκέ διαφορικό και σπορτίφ πινελιές για να γίνει το πιο καυτό μικρό crossover κάνοντας το 0-100 σε μόλις 6,7 δλ. Σύντομα και στις εκθέσεις Ford της ελληνικής αγοράς.

Ford Puma ST

1.723.827 Επισκέψεις στο άρθρο (14/10/2020)

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ένα νέο Puma βρίσκεται πλέον στην κορυφή της γκάμας του SUV, μετά την αποκάλυψη του Puma ST που έρχεται «σφεντόνα» με 200 άλογα.

Ξεκινώντας από το κομμάτι των μηχανικών συνόλων, έχουμε και λέμε. Το νέο Ford Puma ST εφοδιάζεται με τον τρικύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα Ecoboost 1,5 λτ. με απόδοση 200 ίππων και 320 Nm ροπή, δάνειο από το Fiesta ST. Το εν λόγω μοτέρ θα συνδυάζεται με το ίδιο μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, το οποίο βοηθάει για να κάνει το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δευτερόλεπτα, καθιστώντας το έτσι 0,2 δευτερόλεπτα πιο αργό από το Fiesta λόγω του πρόσθετου βάρους. Η τελική ταχύτητα ορίζεται στα 220 χλμ./ώρα.

Εκτός της πρόσθετης ισχύος και των καλύτερων επιδόσεων σε σχέση με το απλό Puma, οι μηχανικοί της Ford προχώρησαν και σε επιπλέον βελτιώσεις. Το ST είναι διαθέσιμο με ένα προαιρετικό μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ενώ για πρώτη φορά σε ένα μοντέλο υπό την αιγίδα της Ford Performance είναι διαθέσιμη και η λειτουργία οδήγησης Eco. Παράλληλα η πίσω ανάρτηση είναι 40 τοις εκατό πιο σκληρή από εκείνη του Fiesta ST και ταυτόχρονα, 50 τοις εκατό πιο σκληρή σε σύγκριση με το κανονικό Puma.
 
Βελτιώσεις έχουν υπάρξει στο σύστημα διεύθυνσης το οποίο ανταποκρίνεται πλέον κατά 25% γρηγορότερα σε σχέση με στάνταρ μοντέλο, ενώ φυσικά λόγω της επιπλέον ισχύς, ικανότερα είναι και τα φρένα, με αυτά του μπροστά άξονα να είναι κατά 17% μεγαλύτερα. Αξίζει να σημειωθεί πως παρά τον πιο δυνατό ήχο που προσφέρει η εξάτμιση, η Ford υπογραμμίζει πως είναι κατά ένα ντεσιμπέλ πιο ήσυχη από αυτή του Fiesta ST.
 
Υπάρχουν βέβαια και οι οπτικές αναβαθμίσεις. Η Ford εγκαθιστά τροχούς 19 ιντσών με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S ως βασικό εξοπλισμό και προσφέρει στους πελάτες την ευκαιρία να διαλέξουν από έξι διαφορετικά χρώματα αμαξώματος, συμπεριλαμβανομένης αυτής της αποκλειστικής απόχρωσης ST Green. Ανεξάρτητα από το χρώμα η οροφή, το περίβλημα της μάσκας και τα καπάκια των καθρεπτών έρχονται με γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα.
 
Στο εσωτερικό το Ford Puma ST διαθέτει εμπρός καθίσματα Recaro και τιμόνι με επίπεδη βάση. Φυσικά το μοντέλο διαθέτει όλα τα συστήματα υποβοηθήσεις και ασφάλειας του οδηγού που βρίσκουμε και στο απλό Puma. Το Puma ST θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη και πρόκειται να συναρμολογηθεί παράλληλα με το κανονικό όχημα στο εργοστάσιο της Ford στην Κραϊόβα της Ρουμανίας. Οι τιμές του θα γίνουν γνωστές αργότερα.

Toyota
moto