Έχει βαφτιστεί ως η νέα S-Class χωρίς ρύπους, όμως η ίδια η Mercedes έχει αποκαλύψει ότι θα έχει εντελώς δικό της χαρακτήρα και ντιζάιν. Οι Γερμανοί δεν θα έχαναν ευκαιρία να την παρουσιάσουν στην έκθ

Έχει βαφτιστεί ως η νέα S-Class χωρίς ρύπους, όμως η ίδια η Mercedes έχει αποκαλύψει ότι θα έχει εντελώς δικό της χαρακτήρα και ντιζάιν. Οι Γερμανοί δεν θα έχαναν ευκαιρία να την παρουσιάσουν στην έκθεση, ούτε κι εμείς προφανώς...

Mercedes EQS

1.723.811 Επισκέψεις στο άρθρο (14/10/2020)

Παρά το γεγονός πως η EQS θεωρείται μία S-Class χωρίς ρύπους, από τις κατασκοπευτικές εικόνες που κατά καιρούς έχουν έρθει στη δημοσιότητα, φαίνεται πως το ηλεκτρικό μοντέλο θα έχει διαφορετικό σχεδιασμό από την πρόσφατα αποκαλυφθείσα ναυαρχίδα της Mercedes. Αυτές οι επίσημες εικόνες με καμουφλάζ, καθώς επίσης και κάποιες κατασκοπείες του παρελθόντος μας έβαλαν στο τρυπάκι της αναμονής. Και επειδή, αποκλείεται η Mercedes-Benz να άφηνε την ευκαιρία της έκθεσης να πάει χαμένη, την προσθέσαμε στη λίστα μας αποκαλύπτοντας παράλληλα όλα όσα γνωρίζουμε για την επερχόμενη EQS.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Για το μέγεθος της η EQS αναμένεται να έχει μικρούς, αεροδυναμικά σχεδιασμένους προβόλους, ενώ από τις εικόνες των καμουφλαρισμένων δοκιμαστικών μοντέλων φαίνεται πως η εντυπωσιακά χαμηλή και κεκλιμένη οροφή της προσφέρει ένα δικό της κομψό πλευρικό προφίλ. Από κει και πέρα όπως και η νέα S-Class, έτσι και το κορυφαίο ηλεκτρικό θα διαθέτει  pop-out χειρολαβές στις πόρτες, που μαζί με προαναφερόμενα στοιχεία θα βοηθούν στην αεροδυναμική και φυσικά στην μεγαλύτερη αυτονομία κίνησης.
 
Μιλώντας για την αυτονομία να θυμίσουμε πως κατά το παρελθόν ο επικεφαλής του γερμανικού ομίλου Ola Källenius είχε επιβεβαιώσει πως η αυτονομία της EQS θα ξεπερνά το φράγμα των 700 χιλιομέτρων. Αυτή άλλωστε ήταν και η αυτονομία του πρωτότυπου όταν είχε κάνει την εμφάνισή του.
 
Κλείνοντας να σημειώσουμε πως έχουν αναπτυχθεί φήμες ότι η ηλεκτρική ναυαρχίδα θα λάβει μια AMG έκδοση για να μπορέσει να ανταγωνιστεί τα γρήγορα Tesla Model S με τα δύο ηλεκτρικά μοτέρ. Όπως και η EQS, η έκδοση επιδόσεων θα βασιστεί πάνω στην καινούρια EVA πλατφόρμα και σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες θα αποδίδει 600 άλογα και 900 Νm ροπής (περίπου 150 άλογα περισσότερα από την κορυφαία «απλή» ΕQS) με την κίνηση να μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς. Αναφορές κάνουν λόγο πως το σπριντ του 0-100χλμ./ώρα θα γίνεται σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα.

Όπως η νέα S-Class έτσι και η EQS θα κατασκευαστούν στο εργοστάσιο της φίρμας στο Sindelfingen της Γερμανίας.

Mercedes
test center