Η ανανέωση της Panamera έφερε και δύο νέες εκδόσεις, την Turbo S  με 630 ίππους και 820 Nm ροπής από έναν V8 4λιτρο κινητήρα, αλλά και την 4S E-Hybrid με συνολική ισχύ 560 ίππων και 750 Nm ροπής. Αλλα
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η ανανέωση της Panamera έφερε και δύο νέες εκδόσεις, την Turbo S με 630 ίππους και 820 Nm ροπής από έναν V8 4λιτρο κινητήρα, αλλά και την 4S E-Hybrid με συνολική ισχύ 560 ίππων και 750 Nm ροπής. Αλλαγές υπάρχουν και στην σχεδίαση, τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Porsche Panamera facelift

1.723.808 Επισκέψεις στο άρθρο (14/10/2020)

Τα σημαντικότερα νέα για το μοντέλο είναι η αντικατάσταση της Turbo έκδοσης με μια καινούρια Turbo S και η προσθήκη μιας δεύτερης plug-in υβριδικής επιλογής. Συγκεκριμένα, η ισχύς της Turbo S πηγάζει από έναν V8 twin-turbo κινητήρα 4,0 λίτρων απόδοσης 630 ίππων και 820 Nm ροπής, είναι δηλαδή κατά 80 άλογα και 50 Nm πιο ισχυρή από την «απλή» έκδοση Turbo που αντικαθιστά, και έχει την δυνατότητα να πετύχει τα 100χλμ./ώρα από στάση σε μόλις 3,1 δευτερόλεπτα με την μέγιστη τελική ταχύτητα να ορίζεται στα 315 χλμ./ώρα.

Nέα είναι και η Panamera 4S E-Hybrid έκδοση που προσφέρει στον οδηγό 420 άλογα μόνο από τον V6 twin-turbo κινητήρα της των 2,9 λίτρων και άλλα 136 άλογα μέσω του ηλεκτρικού μοτέρ, με την συνολική απόδοση του μοντέλου να φτάνει τα 560 άλογα και τα 750 Nm ροπής. Η επίδοση στο 0-100 είναι 3,7 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη τελική ταχύτητα είναι λίγο μικρότερη της Turbo S, στα 298χλμ./ώρα, ακόμα και αν εξοπλίζεται με μια μεγαλύτερη μπαταρία (17,9 αντί για 14,1 kwh).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Το παρών στην γκάμα δίνει επίσης η έκδοση GTS με τον V8 twin-turbo 4,0 λίτρων με ισχύ 480 άλογα και 620 Νμ ροπής, και η Panamera 4 και απλή πισωκίνητη έκδοση που εξοπλίζονται με τον V6 twin-turbo κινητήρα των 2,9 λίτρων με απόδοση και στις δύο περιπτώσεις 330 άλογα και 450 Nm ροπής.

Πέρα από τις αλλαγές κάτω από το καπό, η ανανεωμένη Panamera υιοθετεί και μια σειρά από αλλαγές στην εξωτερική της εμφάνιση. Η πιο προφανής είναι στο πίσω μέρος όπου υπάρχει τώρα μια λωρίδα LED κατά μήκος εμπνευσμένη από άλλα καινούρια μοντέλα Porsche ενώ στο μπροστινό μέρος, όλες οι εκδόσεις διατίθενται ως στάνταρ με το λουκ SportDesign που παλιότερα ήταν προαιρετικό. Η Porsche προσθέτει επίσης μερικά σχέδια για τους 20 και 21 ιντσών τροχούς, ενώ ταυτόχρονα διευρύνει τις εισαγωγές αέρα της Turbo S. Νέα είναι η σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων μπροστά ενώ ανασχεδιασμένο είναι το σπορ σύστημα εξάτμισης που γίνεται τώρα διαθέσιμο και στην έκδοση GTS. Τέλος, για το αμάξωμα, πλέον είναι διαθέσιμα δύο νέα χρώματα, το Truffle Brown Metallic και το Cherry Red Metallic.

Μπαίνοντας μέσα στην καμπίνα, η Porsche Panamera διαθέτει ένα νέο τιμόνι με paddles ή τιμόνι GT Sport στην περίπτωση του Turbo S. Ανάλογα με την έκδοση, τα μπροστινά καθίσματα μπορούν να ρυθμιστούν ηλεκτρικά με 8, 14 ή 18 τρόπους, ενώ ένα ηχοσύστημα Bang & Olufsen 21 ηχείων με ισχύ 1.455 watt και ένα υπογούφερ 400 watt μπορεί να αντικαταστήσει το απλό σύστημα ήχου που περιλαμβάνει 14 ηχεία, Ρύθμιση Bose 710 watt στην Turbo S.

Oι πρώτες παραδόσεις στις μεγάλες αγορές της Ευρώπης θα αρχίσουν μέσα στο φθινόπωρο με τις τιμές για την Γερμανία να ξεκινούν λίγο πάνω από τις 90.000 ευρώ και να φτάνουν ακόμα και τις 179.000 ευρώ για την κορυφαία Turbo S.

Toyota
test center