Τραβάει γερά, αλλά στην πράξη δεν έδειξε ιδιαίτερα οικονομικός ο 1,6 turbodiesel των 112 ίππων.

Τραβάει γερά, αλλά στην πράξη δεν έδειξε ιδιαίτερα οικονομικός ο 1,6 turbodiesel των 112 ίππων.

Κινητήρας-Επιδόσεις: Τραβάει, αλλά καίει

31.056 Επισκέψεις στο άρθρο (26/4/2013)

Ο 1,6 turbodiesel κινητήρας του Mini αποδίδει 112 ίππους, αλλά κυρίως 270 Nm από τις 1.750-2.250 σ.α.λ.. Στην πράξη, εμφανίζει πολύ καλά χαρακτηριστικά, κυρίως με την ποιότητα λειτουργίας του. Έτσι, το «κροτάλισμα» και οι κραδασμοί που συνοδεύουν συνήθως τους ντίζελ, γίνονται ελάχιστα αισθητοί στο ρελαντί και καθόλου εν κινήσει, σε σημείο που σε κάνουν να απορείς. Παράλληλα, διαθέτει πολλή ροπή από τις χαμηλές στροφές και έχει δύναμη μέχρι κοντά τις 4.000 σ.α.λ., επιταχύνοντας ιδιαίτερα σβέλτα εν κινήσει το κομψό αμάξωμα, χωρίς να χρειάζεται ο οδηγός να καταφεύγει στον καλής αίσθησης 6τάχυτο επιλογέα. Από την άλλη όμως και ενώ ο κατασκευαστής υπόσχεται κατανάλωση 4,4 λτ./100 χλμ. (CO2: 115 γρ./χλμ.), στην πράξη, με δυσκολία πέσαμε κάτω από τα 6,5 λτ./100 χλμ. Μάλιστα, όταν κινηθήκαμε με σβέλτο ρυθμό, τόσο ο υπολογιστής του αυτοκινήτου, όσο και το ηλεκτρονικό όργανο μέτρησής μας, έδειξαν μέση κατανάλωση κοντά στα 9,5 λτ./χλμ.!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
moto