Αν δεν ακολουθήσεις τους κανόνες, ακόμη και το γλυκό γλίστρημα, που θα κληθείς να διαχειριστείς γίνεται με απόλυτα προοδευτικό τρόπο, πριν ακόμη επέμβει το καθόλα διακριτικό ESP.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Αν δεν ακολουθήσεις τους κανόνες, ακόμη και το γλυκό γλίστρημα, που θα κληθείς να διαχειριστείς γίνεται με απόλυτα προοδευτικό τρόπο, πριν ακόμη επέμβει το καθόλα διακριτικό ESP.

Οδική συμπεριφορά: La passione

39.927 Επισκέψεις στο άρθρο (19/5/2018)

Καρφωμένος στην επική θέση οδήγησης και όντας θαρρείς στο επίκεντρο της οδηγικής υπόθεσης, η Giulia Veloce σε κερδίζει από την πρώτη στιγμή, με το που θα πατήσεις το κουμπί εκκίνησης του κινητήρα πάνω στο τιμόνι της. Με το πρόγραμμα Normal ως ορεκτικό, απολαμβάνεις το διακριτικό γουργουρητό του κινητήρα, τις μεταξένιες εναλλαγές σχέσεων του κιβωτίου στην αυτόματη λειτουργία, αλλά και τον απρόσμενα ευγενικό τρόπο με τον οποίο η ανάρτηση διαχειρίζεται το κατσαρό οδόστρωμα από τις μεσαίες και πάνω ταχύτητες. Στις χαμηλές τα πράγματα δεν είναι ιδανικά σε απόσβεση και θόρυβο πάνω από μια κακοτεχνία ή μια εγκάρσια οδική παραφωνία, ωστόσο γι αυτό μάλλον πρέπει να κατηγορηθούν τα run flat ελαστικά, παρά η ανάρτηση, οι βραχίονες της οποίας είναι από αλουμίνιο, όπως άλλωστε το καπό, οι πόρτες και τα φτερά σε μια προσπάθεια συγκράτησης του βάρους σε χαμηλά επίπεδα. Όταν όμως είσαι καβάλα σε ένα από τα καλύτερα πλαίσια της αγοράς συνδυασμένο με 280 άλογα δε θες να βολτάρεις με χαμηλές ταχύτητες στην πόλη, όπου ούτως ή άλλως θα σε ενοχλήσει το τιμόνι που κόβει λίγο και σε αναγκάζει σε περισσότερες μανούβρες. Θες να βρεις μια στριφτερή διαδρομή και να ξεσαλώσεις. Και η Giulia Veloce είναι μια επιλογή, που θα σε ανταμείψει.

Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση Q4, απογειώνει τη συμπεριφορά στο δρόμο.

Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση Q4, απογειώνει τη συμπεριφορά στο δρόμο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Το πρόγραμμα Dynamic φέρνει στο προσκήνιο το επιθετικό προφίλ, που χρειάζονται οι περιστάσεις και μαζί την πιο σκληρή απόσβεση στα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτιστέρ, που δεν επιτρέπει στο αμάξωμα να παίρνει μεγάλες κλίσεις ακόμη και μετά από μεταφορές βάρους. Το κιβώτιο, που στη χειροκίνητη λειτουργία δεν κάνει kick down και ούτε αλλάζει μόνο του σχέση στον κόφτη, κλωτσάει σε κάθε αλλαγή με τέρμα γκάζι και σύντομα τα μεγάλα paddles μετουσιώνονται σε φετίχ. Η τετρακίνηση δουλεύει γρήγορα και αποτελεσματικά, θυμίζοντας ενίοτε κάτι από πίσω κίνηση, ενώ τέλος το τιμόνι…. Αχ αυτό το τιμόνι. Είναι γρήγορο, σε ενημερώνει συνεχώς για το που «κοιτάνε» οι τροχοί, σε ταίζει πληροφορία και συνεργάζεται ιδανικά με το μπροστινό μέρος ώστε να αλλάζεις κατεύθυνση με τη σκέψη. Σχεδόν τηλεπαθητικά. Το κέρδος της τετρακίνησης φαίνεται κυρίως στα γλιστερά κομμάτια, όπου η συμπεριφορά σπάνια ξεφεύγει από τα όρια της ουδετερότητας. Και αν δεν ακολουθήσεις τους κανόνες, ακόμη και το γλυκό γλίστρημα, που θα κληθείς να διαχειριστείς γίνεται με απόλυτα προοδευτικό τρόπο, πριν ακόμη επεμβεί το καθόλα διακριτικό ESP, το οποίο by the way δεν απενεργοποιείται εντελώς και αυτό είναι κρίμα για μια πραγματική Alfa Romeo. Παρόλο το politically correct μανδύα της Giulia Veloce θα απολαύσεις κάθε κλειστή βουνίσια διαδρομή, θα χαμογελάσεις, ενώ στον αυτοκινητόδρομο θα πας σαν υπερταχεία… Είναι αυτό το καλοζυγισμένο πλαίσιο που κάνει τη διαφορά, είναι το μπρίο του κινητήρα, είναι και ο άριστος έλεγχος από την ανάρτηση, που δεν γονατίζει στα εξαιρετικά από κάθε άποψη φρένα που σε παρασέρνει και όσο περισσότερο στρίβεις, τόσο παραπάνω θες να πιέσεις. Μας είχε λείψει αυτό από μια Alfa και η Giulia Veloce το τερματίζει. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
NISSAN