2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Αν δεν ακολουθήσεις τους κανόνες, ακόμη και το γλυκό γλίστρημα, που θα κληθείς να διαχειριστείς γίνεται με απόλυτα προοδευτικό τρόπο, πριν ακόμη επέμβει το καθόλα διακριτικό ESP.
Οδική συμπεριφορά: La passione
39.927 Επισκέψεις στο άρθρο (19/5/2018)
Καρφωμένος στην επική θέση οδήγησης και όντας θαρρείς στο επίκεντρο της οδηγικής υπόθεσης, η Giulia Veloce σε κερδίζει από την πρώτη στιγμή, με το που θα πατήσεις το κουμπί εκκίνησης του κινητήρα πάνω στο τιμόνι της. Με το πρόγραμμα Normal ως ορεκτικό, απολαμβάνεις το διακριτικό γουργουρητό του κινητήρα, τις μεταξένιες εναλλαγές σχέσεων του κιβωτίου στην αυτόματη λειτουργία, αλλά και τον απρόσμενα ευγενικό τρόπο με τον οποίο η ανάρτηση διαχειρίζεται το κατσαρό οδόστρωμα από τις μεσαίες και πάνω ταχύτητες. Στις χαμηλές τα πράγματα δεν είναι ιδανικά σε απόσβεση και θόρυβο πάνω από μια κακοτεχνία ή μια εγκάρσια οδική παραφωνία, ωστόσο γι αυτό μάλλον πρέπει να κατηγορηθούν τα run flat ελαστικά, παρά η ανάρτηση, οι βραχίονες της οποίας είναι από αλουμίνιο, όπως άλλωστε το καπό, οι πόρτες και τα φτερά σε μια προσπάθεια συγκράτησης του βάρους σε χαμηλά επίπεδα. Όταν όμως είσαι καβάλα σε ένα από τα καλύτερα πλαίσια της αγοράς συνδυασμένο με 280 άλογα δε θες να βολτάρεις με χαμηλές ταχύτητες στην πόλη, όπου ούτως ή άλλως θα σε ενοχλήσει το τιμόνι που κόβει λίγο και σε αναγκάζει σε περισσότερες μανούβρες. Θες να βρεις μια στριφτερή διαδρομή και να ξεσαλώσεις. Και η Giulia Veloce είναι μια επιλογή, που θα σε ανταμείψει.
Το πρόγραμμα Dynamic φέρνει στο προσκήνιο το επιθετικό προφίλ, που χρειάζονται οι περιστάσεις και μαζί την πιο σκληρή απόσβεση στα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτιστέρ, που δεν επιτρέπει στο αμάξωμα να παίρνει μεγάλες κλίσεις ακόμη και μετά από μεταφορές βάρους. Το κιβώτιο, που στη χειροκίνητη λειτουργία δεν κάνει kick down και ούτε αλλάζει μόνο του σχέση στον κόφτη, κλωτσάει σε κάθε αλλαγή με τέρμα γκάζι και σύντομα τα μεγάλα paddles μετουσιώνονται σε φετίχ. Η τετρακίνηση δουλεύει γρήγορα και αποτελεσματικά, θυμίζοντας ενίοτε κάτι από πίσω κίνηση, ενώ τέλος το τιμόνι…. Αχ αυτό το τιμόνι. Είναι γρήγορο, σε ενημερώνει συνεχώς για το που «κοιτάνε» οι τροχοί, σε ταίζει πληροφορία και συνεργάζεται ιδανικά με το μπροστινό μέρος ώστε να αλλάζεις κατεύθυνση με τη σκέψη. Σχεδόν τηλεπαθητικά. Το κέρδος της τετρακίνησης φαίνεται κυρίως στα γλιστερά κομμάτια, όπου η συμπεριφορά σπάνια ξεφεύγει από τα όρια της ουδετερότητας. Και αν δεν ακολουθήσεις τους κανόνες, ακόμη και το γλυκό γλίστρημα, που θα κληθείς να διαχειριστείς γίνεται με απόλυτα προοδευτικό τρόπο, πριν ακόμη επεμβεί το καθόλα διακριτικό ESP, το οποίο by the way δεν απενεργοποιείται εντελώς και αυτό είναι κρίμα για μια πραγματική Alfa Romeo. Παρόλο το politically correct μανδύα της Giulia Veloce θα απολαύσεις κάθε κλειστή βουνίσια διαδρομή, θα χαμογελάσεις, ενώ στον αυτοκινητόδρομο θα πας σαν υπερταχεία… Είναι αυτό το καλοζυγισμένο πλαίσιο που κάνει τη διαφορά, είναι το μπρίο του κινητήρα, είναι και ο άριστος έλεγχος από την ανάρτηση, που δεν γονατίζει στα εξαιρετικά από κάθε άποψη φρένα που σε παρασέρνει και όσο περισσότερο στρίβεις, τόσο παραπάνω θες να πιέσεις. Μας είχε λείψει αυτό από μια Alfa και η Giulia Veloce το τερματίζει.
Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση Q4, απογειώνει τη συμπεριφορά στο δρόμο.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το πρόγραμμα Dynamic φέρνει στο προσκήνιο το επιθετικό προφίλ, που χρειάζονται οι περιστάσεις και μαζί την πιο σκληρή απόσβεση στα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτιστέρ, που δεν επιτρέπει στο αμάξωμα να παίρνει μεγάλες κλίσεις ακόμη και μετά από μεταφορές βάρους. Το κιβώτιο, που στη χειροκίνητη λειτουργία δεν κάνει kick down και ούτε αλλάζει μόνο του σχέση στον κόφτη, κλωτσάει σε κάθε αλλαγή με τέρμα γκάζι και σύντομα τα μεγάλα paddles μετουσιώνονται σε φετίχ. Η τετρακίνηση δουλεύει γρήγορα και αποτελεσματικά, θυμίζοντας ενίοτε κάτι από πίσω κίνηση, ενώ τέλος το τιμόνι…. Αχ αυτό το τιμόνι. Είναι γρήγορο, σε ενημερώνει συνεχώς για το που «κοιτάνε» οι τροχοί, σε ταίζει πληροφορία και συνεργάζεται ιδανικά με το μπροστινό μέρος ώστε να αλλάζεις κατεύθυνση με τη σκέψη. Σχεδόν τηλεπαθητικά. Το κέρδος της τετρακίνησης φαίνεται κυρίως στα γλιστερά κομμάτια, όπου η συμπεριφορά σπάνια ξεφεύγει από τα όρια της ουδετερότητας. Και αν δεν ακολουθήσεις τους κανόνες, ακόμη και το γλυκό γλίστρημα, που θα κληθείς να διαχειριστείς γίνεται με απόλυτα προοδευτικό τρόπο, πριν ακόμη επεμβεί το καθόλα διακριτικό ESP, το οποίο by the way δεν απενεργοποιείται εντελώς και αυτό είναι κρίμα για μια πραγματική Alfa Romeo. Παρόλο το politically correct μανδύα της Giulia Veloce θα απολαύσεις κάθε κλειστή βουνίσια διαδρομή, θα χαμογελάσεις, ενώ στον αυτοκινητόδρομο θα πας σαν υπερταχεία… Είναι αυτό το καλοζυγισμένο πλαίσιο που κάνει τη διαφορά, είναι το μπρίο του κινητήρα, είναι και ο άριστος έλεγχος από την ανάρτηση, που δεν γονατίζει στα εξαιρετικά από κάθε άποψη φρένα που σε παρασέρνει και όσο περισσότερο στρίβεις, τόσο παραπάνω θες να πιέσεις. Μας είχε λείψει αυτό από μια Alfa και η Giulia Veloce το τερματίζει.
Γιωργαρα τα μυαλα σου και μυαλιρα.Ο λογικος θα δωσει αυτα λεφτα για να αγορασει Alfa Romeo καθως κανεις Γερμανος δεν διαθετει τοσο καλοστημενο αυτοκινητο που διαθετει η Alfa....Οσο για το κυρος το αφηνω ασχολιαστο γιατι προφανως δεν ξέρεις που πανε τα 4 σε θεματα αυτοκινησης.Αντε παρε τα υποδιαιστερα bmw mercedes audi
ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΥΛ ΣΤΥΣΙΜΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΙΜΟΝΙ...ΤΑ ΕΧΕΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΑΞΙΖΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΕΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΥΡΩ.ΚΑΙ ΣΕ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΠΩΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΛΦΑ ΘΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΣ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΘΑ ΝΙΩΘΕΙΣ ΣΑΝ ΜΟΛΙΣ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΑΓΟΡΑΣΕΙ!!ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΛΛΑΖΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΗΤΑΝ 1800 ΚΑΙ ΜΕ 250HP(ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΙ)....
Αυτοκινητάρα!Δεν έχει αντίπαλο!Αυτά που γράφονται παρακάτω για μεταπωλητική αξία κτλ ασχολίαστα δεν αξίζει να πούμε κάτι.Απλά μερικοί θα μείνουν κολλημένοι τι να κάνουμε...
γιωργο..με ολο το σεβασμο..οδηγεις TOYOTA?η αλφα αναφερεται σε μερακληδες....
Κανένας λογικός άνθρωπος δεν δίνει τόσα λεφτά για Άλφα Ρομέο. Οι δύο βασικότεροι λόγοι είναι πρώτον ότι δεν έχει κύρος και δεύτερον ότι δεν έχει μεταπωλητική αξία.
55000 για άλλο ένα ιταλικό σαπακι.λες και δεν υπάρχουν αμάξια.με τα λεφτά αυτα περνεις porsche gtr .μεταχειρω αλλά προτιμώ να έχω αμάξι παρά κοτέτσι.και σας με μιλάει alfisti που εχει και η γούνα του από τα ιταλικα
Το κακό είναι ότι το αυτοκίνητο αυτό δεν πουλάει καθόλου όπως άλλωστε και η Στέλβιο που φτιάχνοντε στο ίδιο εργοστάσιο. 25.000 πωλήσεις το χρόνο σε παγκόσμιο επίπεδο είναι ελάχιστες σε σχέση με τις 450.000 που πουλάνε το καθένα από τα αντίστοιχα γερμανικά. Το ιταλικό κράτος που βάζει λεφτά ακόμη έχει πει ότι από το τέλος του 2018 θα πρέπει να είναι βιώσιμο από μόνο του πράγμα το οποίο δεν πρόκειται να γίνει. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι δεν θα υπάρχουν κεφάλαια για επενδύσεις και ανάπτυξη επόμενης γενιάς. Δυστυχώς.
Γιώργο όταν μιλάς για την Alfa Romeo είναι σαν να μιλάει ο Τσουκαλάς για τον Ολυμπιακο!! Θα είμαι αντικειμενικός. Το αυτοκίνητο ειναι πάρα πολύ καλό, ειδικά στο δρόμο όπου δεν έχει αντίπαλο σε ακρίβεια και απόλαυση. Βέβαια καλοστημένο καλοστημένο αλλά το ESP on και ποτέ off οπότε λίγο δύσκολο να το χαρείς όπως του αρμόζει. Οσο για τον ανταγωνισμό δεν είναι τα αυτοκίνητα τα υπόλοιπα υποδεέστερα. Κάπου χάνουν και καπου κερδίζουν. Εγώ δεν θα επαιρνα την Alfa γιατί ειμαι φαν του Quattro το οποίο και δεν αλλάζω, αλλά οικονομοτεχνικά σαν πακέτο είναι καλύτερο να τα λέμε όλα.
Τέλειο αυτοκίνητο με τέλεια οδική συμπεριφορά. Αξίζει τα λεφτά του!!!
Κορυφαιο αυτοκινητο αλλα στην Ελλαδα ακομα και 45 να ειχε το πολύ να πούλαγε καμμια 50αρια κομματια.η ρετσινια για να φυγει θελει παρα πολλα χρονια.
53K? xaxaxaxaxaxaxaxaxaxa
Μη τσακωνεστε! 53-55 χιλιαρικα πολλοι λιγοι θα δωσουν σε αυτή τη χωρα. Εταιρικό δε νομιζω να υπάρχει σαν επιλογή (βλεπε τα 2λιτρα SUV), οποτε καμια 50αρια σε ολόκληρη την πτωχευμενη Ελλαδιτσα μας (οπως ανεφερε και άλλος). Καλοστημενο, πολυ καλη ροπη και αρκετα αλογακια. Οποιος τυχερος και ευκαταστατος το παρει θα εχει ενα τσουρμο Leon cupra, S3 (υπαρχουν??), κτλ, να του γεμιζουν τους καθρεφτες...
Γηινη Giulia και κολοκυθια...εξωγηινη ειναι σ αυτη τη τιμη