Έντονη είναι η σπορτίφ διάθεση στα δυναμικά χαρακτηριστικά της MiTo, η οποία είναι και το μόνο μικρό μοντέλο με σύστημα διαχείρισης D.N.A.

Έντονη είναι η σπορτίφ διάθεση στα δυναμικά χαρακτηριστικά της MiTo, η οποία είναι και το μόνο μικρό μοντέλο με σύστημα διαχείρισης D.N.A.

Στο δρόμο

31.446 Επισκέψεις στο άρθρο (9/7/2013)

Στο δρόμο: Παραμένει σπορτίφ
Έντονη είναι η σπορτίφ διάθεση στα δυναμικά χαρακτηριστικά της MiTo. Το σύστημα διαχείρισης D.N.A. δηλώνει το «παρών» παρέχοντας στον οδηγό τη δυνατότητα παραμετροποίησης στα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου. Στην επιλογή D (Dynamic), το τιμόνι βαραίνει και η απόκριση στο πεντάλ του γκαζιού γίνεται πιο άμεση. Η θέση N (Normal), είναι η προκαθορισμένη για συνθήκες καθημερινής οδήγησης. Τέλος, η θέση Α (All weather) επιλέγεται από τον οδηγό σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης.

Η MiTo, παρά το μικρό κινητήρα της, δεν ξεχνάει τα σπορτίφ γονίδιά της. Είναι σταθερή στον αυτοκινητόδρομο, ακόμα και με απαγορευτικές ταχύτητες στο κοντέρ, ενώ στις στροφές διατηρεί συνεχή «επικοινωνία» με τον οδηγό της. Το εμπρόσθιο ηλεκτρονικό διαφορικό e-Q2 (ενεργοποιείται όταν έχει επιλεγεί το D στο σύστημα D.N.A.), κάνει αρκετή δουλειά και προσφέρει ουδετερότητα στις στροφές, περιορίζοντας τις υποστροφικές τάσεις σε συνθήκες πίεσης.

Το στάνταρ σύστημα ελέγχου της ευστάθειας VDC επεμβαίνει άμεσα, αλλά όχι πολύ διακριτικά. Το ζητούμενο είναι λίγο περισσότερη πληροφόρηση από το τιμόνι, αλλά και λιγότερο ξερές αντιδράσεις της ανάρτησης σε έντονες ανωμαλίες. Τα φρένα χαρακτηρίζονται πολύ καλά, τόσο σε δύναμη (χρειάζεται 38,2 μέτρα από τα 100 χλμ./ώρα έως την πλήρη ακινητοποίηση), όσο και σε προοδευτικότητα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

PEIRAIOS LEASING
OPEL