Η καµπίνα της Stelvio συνδυάζει premium και σπορτιφ αισθητική µε εξαιρετική απτή ποιότητα. Έξτρα πόντος το δερµάτινο σαλόνι καφέ απόχρωσης.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η καµπίνα της Stelvio συνδυάζει premium και σπορτιφ αισθητική µε εξαιρετική απτή ποιότητα. Έξτρα πόντος το δερµάτινο σαλόνι καφέ απόχρωσης.

Εσωτερικό-Χώροι & Κινητήρας

106.498 Επισκέψεις στο άρθρο (22/5/2022)

Κοµψή, ποιοτική & hi-tech µε καλούς χώρους

Ανοίγοντας την πόρτα της Stelvio Sprint (η έκδοση της δοκιµής) που τιµάται από 53.000 ευρώ αντιλαµβάνεσαι, ότι το κεφάλαιο «κοµψότητα» συνεχίζεται, ενώ στο παιχνίδι µπαίνει και το πλούσιο τεχνολογικό υπόβαθρο. Το σκηνικό θυµίζει Giulia εν πολλοίς, αλλά σε µεγαλύτερο µέγεθος, µε κύριο χαρακτηριστικό την υψηλής ευκρίνειας οθόνη αφής 8,8 ιντσών Multi-touch που αναλαµβάνει την ενηµέρωση και ψυχαγωγία των επιβατών, την οποία µπορεί να ελέγξει κανείς και µέσω του πιεζοπεριστροφικού διακοπτή στην κεντρική κονσόλα. Η τελευταία γενιά του λογισµικού της Alfa Romeo είναι εύχρηστη και ευχάριστη σε εµφάνιση, δίνοντας όλες τις δυνατότητες διασυνδεσιµότητας στον χρήστη (Apple Car Play & Android Auto). Οι πιο ψαγµένοι µπορούν µέσω της εφαρµογής Alfa Connected να δηµιουργήσουν WiFi HotSpot για την σύνδεση µέχρι οκτώ συσκευών στην καµπίνα ή ακόµα και να λάβουν στο smartphone τους ειδοποιήσεις σχετικά µε την κατάσταση της Stelvio.


Υψηλής ευκρίνειας οθόνη αφής 8,8 ιντσών Multi-touch για το infotainment και 7 ιντσών µε νέα γραφικά ανάµεσα στα αναλογικά όργανα.

Υψηλής ευκρίνειας οθόνη αφής 8,8 ιντσών Multi-touch για το infotainment και 7 ιντσών µε νέα γραφικά ανάµεσα στα αναλογικά όργανα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Από εκεί και πέρα, όσον αφορά στην ποιότητα της καµπίνας είναι υψηλού επιπέδου, χρησιµοποιώντας κορυφαία υλικά στην όψη και την αφή, ενώ το συνολικό αποτέλεσµα «κλειδώνει» µε το προσεκτικό φινίρισµα που εντάσσει επάξια την Stelvio ανάµεσα στις premium επιλογές. Ιδιαίτερα το σπορ, δερµάτινο καφέ σαλόνι του µοντέλου της δοκιµής (στάνταρ) αναβαθµίζει περαιτέρω την εικόνα της καµπίνας, δίνοντας παράλληλα έξτρα πόντους στην άνεση των επιβατών και στην σπορ αίσθηση που αποπνέει το ιταλικό SUV.

Σε επίπεδο χώρων, τέλος, η Stelvio καλύπτει άνετα τις µεταφορικές ανάγκες 4 ενήλικων επιβατών και των αποσκευών τους. Το διαµέρισµα των αποσκευών έχει όγκο 525 λίτρων και κανονικό σχήµα πλήρως εκµεταλλεύσιµο, ενώ η πόρτα διαθέτει ηλεκτροµηχανισµό και µπορεί να ελεγχθεί και από την πλευρά του οδηγού µέσω του σχετικού διακόπτη. Επιπρόσθετα, γενναίοι είναι οι -εύκολα προσβάσιµοι- χώροι για µικροαντικείµενα στην κονσόλα, ενώ υπάρχει και δυνατότητα ασύρµατης φόρτισης του smartphone.


Θυµίζει βενζίνη, «καίει» diesel

Ο αέρας της αναβάθµισης που έπνευσε για την Alfa Romeo Stelvio, επέβαλε την επαναχαρτογράφηση και το ραφινάρισµα του γνώριµου turbo diesel κινητήρα των 2,2 λτ. προκειµένου να συµβαδίζει µε τα νεότερα πρότυπα εκποµπών ρύπων. Αποτέλεσµα αυτής, ήταν η ισχύς του να οριστεί στους 190 ίππους µε τη ροπή των 450 Nm να είναι διαθέσιµη από τις 1.750 σ.α.λ., ενώ και οι ρύποι περιορίστηκαν στα 161 γρ. CO2/χλµ. (WLTP), που µεταφράζεται σε τέλη κυκλοφορίας 109 ευρώ. Ωστόσο, παρά τις διαφορές σε απόλυτους αριθµούς, συγκριτικά µε την κορυφαία diesel Veloce των 210 ίππων, δεν επηρεάζονται σε µεγάλο βαθµό οι επιδόσεις της που είναι παρεµφερείς. Σηµαντική είναι η συµβολή του αυτόµατου κιβωτίου 8 σχέσεων της ZF που συνεργάζεται υποδειγµατικά µε τον κινητήρα, επιλέγοντας πάντα την σωστή σχέση, αφού έχει πρώτα «διαβάσει» τις ανάγκες του οδηγού, σε άµεση συνάφεια πάντα µε το επιλεγµένο οδηγικό προφίλ του συστήµατος παραµετροποίησης D.N.A. (Dynamic, Natural, Advanced Efficiency).

Στην πράξη, το µηχανικό σύνολο εµφανίζει πολιτισµένη λειτουργία κοντά στα δεδοµένα των βενζινοκινητήρων, επωφελούµενο την άφθονη ροπή -ένεκα diesel- για να κινήσει σβέλτα το αµάξωµα των 1.745 κιλών. Από πλευράς κατανάλωσης οι µετρήσεις µας δείχνουν 7,7 λτ./100 χλµ., αν και µε συνετή χρήση του γκαζιού µπορείτε να δείτε και κάτω από 7,5 λίτρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

NEO TRANSPORTER
test center