3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Οι κλίσεις είναι αισθητές στις στροφές, ωστόσο η συμπεριφορά του C4 Cactus παραμένει ασφαλής και προβλέψιμη.
Οδική συμπεριφορά: Η ανάρτηση κάνει τη διαφορά…
31.928 Επισκέψεις στο άρθρο (20/5/2018)
Πάει καιρός που η Citroen άφησε πίσω της την ακριβή και σοφιστικέ λύση της υδροπνευματικής ανάρτησης που διακρινόταν για την κορυφαία άνεση των αυτοκινήτων της. Το C4 Cactus ωστόσο στην ανανεωμένη του έκδοση, διαθέτει ένα πολύ πιο απλό αλλά και πάλι καινοτόμο σύστημα ανάρτησης το οποίο αφορά αποκλειστικά τα αμορτισέρ. Αυτά διαθέτουν το σύστημα Progressive Hydraulic Cushions το οποίο είναι προοδευτικά υδραυλικά μαξιλάρια σε ελεύθερη μετάφραση και έχουν την ιδιότητα να διαχειρίζονται καλύτερα από τα συμβατικά αμορτισέρ την κινηματική του αμαξώματος. Αυτό στην πράξη έχει καταστήσει το C4 Cactus ακόμα πιο άνετο ενώ και η συμπεριφορά του γενικότερα έχει βελτιωθεί παραμένοντας πρωτίστως ασφαλές.
Αρχικά, η ανάρτηση σε αίσθηση είναι πολύ μαλακή και απορροφά εξαιρετικά όλες τις ανωμαλίες του δρόμου, ενώ κάπου εκεί είναι που αντιλαμβάνεσαι και την βασική «δουλειά» του PHC, που είναι να αφήνει εκτός αμαξώματος το ρυθμό των ανωμαλιών. Η ευχάριστη οδική του συμπεριφορά όμως εκτιμάται ακόμα και όταν οι ρυθμοί ανέβουν, με τις κλίσεις του αμαξώματος ναι μεν να είναι υπαρκτές, σε καμία περίπτωση όμως να μην διαταράσσουν την αποτελεσματικότητα του αυτοκινήτου, με τους τροχούς να έχουν σχεδόν πάντοτε επαφή με το δρόμο (σας θυμίζει κάτι;). Και μπορεί αυτό να μην είναι το βασικό πεδίο δράσης του C4 Cactus -κάτι που το αντιλαμβάνεσαι και από την μέτρια αίσθηση από το σύστημα διεύθυνσης-, δεν μπορεί όμως να σε αφήσει αδιάφορο όταν μιλάς για το πιο άνετο αυτοκίνητο της κλάσης. Πάντως, υπάρχουν και περιπτώσεις που η ανάρτηση χάνει την αποτελεσματικότητά της- κάτι που είναι λογικό με βάση την αρχή λειτουργίας της- αφού δεν «προλαβαίνει» να αποσβέσει τις έντονες και διαδοχικές ανωμαλίες. Tα φρένα τέλος με ταμπούρα πίσω, ικανοποιούν με την αίσθηση και την απόδοσή τους.
Ο μειωμένος θόρυβος κύλισης και η άνεση της ανάρτησης του ανανεωμένου Citroen C4 Cactus είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του στο δρόμο.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Αρχικά, η ανάρτηση σε αίσθηση είναι πολύ μαλακή και απορροφά εξαιρετικά όλες τις ανωμαλίες του δρόμου, ενώ κάπου εκεί είναι που αντιλαμβάνεσαι και την βασική «δουλειά» του PHC, που είναι να αφήνει εκτός αμαξώματος το ρυθμό των ανωμαλιών. Η ευχάριστη οδική του συμπεριφορά όμως εκτιμάται ακόμα και όταν οι ρυθμοί ανέβουν, με τις κλίσεις του αμαξώματος ναι μεν να είναι υπαρκτές, σε καμία περίπτωση όμως να μην διαταράσσουν την αποτελεσματικότητα του αυτοκινήτου, με τους τροχούς να έχουν σχεδόν πάντοτε επαφή με το δρόμο (σας θυμίζει κάτι;). Και μπορεί αυτό να μην είναι το βασικό πεδίο δράσης του C4 Cactus -κάτι που το αντιλαμβάνεσαι και από την μέτρια αίσθηση από το σύστημα διεύθυνσης-, δεν μπορεί όμως να σε αφήσει αδιάφορο όταν μιλάς για το πιο άνετο αυτοκίνητο της κλάσης. Πάντως, υπάρχουν και περιπτώσεις που η ανάρτηση χάνει την αποτελεσματικότητά της- κάτι που είναι λογικό με βάση την αρχή λειτουργίας της- αφού δεν «προλαβαίνει» να αποσβέσει τις έντονες και διαδοχικές ανωμαλίες. Tα φρένα τέλος με ταμπούρα πίσω, ικανοποιούν με την αίσθηση και την απόδοσή τους.
..παίζει επίσης και το ΑSX Μιτσουμπίσι 1,6 βενζίνη, είναι παλιάς σχεδίασης αλλά 100% Γιαπωνέζικο, με 20 χιλιάδες η πληρέστερη έκδοση..τι να μας πέιτε για το σιτροεν κακτους με τα κλειστά πισω παράθυρα που ανοίγουν με Γατζους…! ότι έχει καλές αποσβέσεις στην αναρτηση με τον άκαμπτο άξονα;
… για μένα η Σιτροέν χάθηκε όταν σταμάτησε ακόμη και στα μεγάλα μοντέλα της την υδροπνευματική ανάρτηση ..μεγάλο λάθος της..'έπαψε να ξεχωρίζει, ακόμη και στα DS που φέρουν τον θρυλικό κωδικό από τα θρυλικά της αυτοκίνητα ..ούτε εκεί την ξανάφερε την υδροπνευματική ..τι το θέλει τότε και τα λέει DS…
Σαν παλαιός κάτοχος CITROEN και συγκεκριμένα ΖΧ 1.4 75 ps έχω να πω ότι πρόκειται για τίμια αλλά παρεξηγημένα αυτοκίνητα με μεγάλη ομως απαξίωση της μεταπωλητικής τους αξίας. Γι αυτό δεν θα ξεναγόραζα CITROEN. Νομίζω πως το C3 είναι το πιο ωραίο στην φετινή γκάμα της CITROEN αλλά δυστυχώς δεν μου αρέσουν τα πετρέλαια,ούτε τα βενζινοκίνητα τρικύλινδρα .Να συμπληρώσω στο σχόλιο του st ότι οι λυσεις κοντά στα 20000€ βενζίνη και τετρακυλινδρα είναι περιορισμένες.πχ gullietta 1.4 150 ps, opel astra 1.4 150 ps ,vw golf 1.5 130 ps και αναμένεται το νεο megane με τον νεο tce 130ps.Τελος κριμα για την ford που καταργεί τον τετρακυλινδρο1.5 ecoboost 150 ps με ενα νεο τρικυλινδρο στο νεο focus.ΥΓ ενα τεστ αξιοπιστίας των μικρών τρικύλινδρων βενζινοκινητηρων θα δουμε ποτέ?????????
..να πω την γνώμη μου για αγορά καινούργιου αυτοκίνητου μέχρι 20 χιλιάδες ευρώ; α) Αλφα Ρομέο Τζιουλέττα, ακόμη και για τον 1,4 - 120, β) i30 fast back Χιουντάι με τον κινητηρα1.4 -140 και με τον φουλ εξοπλισμό, να έχει αεραγωγούς και τεμπέλη στο πίσω κάθισμα.. αλλά με τσιμπημένη τιμή 22500 .. μάλλον ακριβό γ) Φιατ 500Χ, αν σας αρέσει το αμάξωμα του δ) τα αυτοκίνητα της ΚΙΑ. ε) το Αβένσις από την Τογιότα στ) ..περιμένετε όταν θα έρθουν τα αυτοκίνητα της Μαζντα και αν είναι προσιτά στην τιμή τους πώλησης....αυτά! ¨Ομως μέχρι 10.000 ευρώ μεταχειριεμένο..βρήσκεις πληθώρα από Οπελ Ισινια..καλές αγορες…. Γιατί να ψάχνετε άλλα ακριβά και αδιάφορα αυτοκίνητα ;
δεν είναι μόνο για τον κινητήρα στο νέο φόκους καταργούν και την πίσω πολλαπλή ανάρτηση , σε ότι δηλαδή ξεχώριζε....Αν έχει καμία προσφορά το απερχόμενο μοντέλο και με συμβιβασμό στους χώρους του , θα είναι καλή αγορά. Στις προηγούμενες προτάσεις μου . υπάρχουν και μοτέρ με σούπερ ντου περ ιτζεκτιον τούρμπο με χαμηλά τέλη κυκλοφορίας και με αίσθηση πως έχεις νεα σύγχρονη τεχνολογία, και ατμοσφαιρικοί κινητήρες με πιο ακριβά τέλη αλλά και με αποδεδειγμένη αξιοπιστία .. διαλέγουμε και παίρνουμε