• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Οι κλίσεις είναι αισθητές στις στροφές, ωστόσο η συμπεριφορά του C4 Cactus παραμένει ασφαλής και προβλέψιμη.

Ο μειωμένος θόρυβος κύλισης και η άνεση της ανάρτησης του ανανεωμένου Citroen C4 Cactus είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του στο δρόμο.

Οδική συμπεριφορά: Η ανάρτηση κάνει τη διαφορά…

Διαβάστηκε από 19839 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/5/2018
 

Πάει καιρός που η Citroen άφησε πίσω της την ακριβή και σοφιστικέ λύση της υδροπνευματικής ανάρτησης που διακρινόταν για την κορυφαία άνεση των αυτοκινήτων της. Το C4 Cactus ωστόσο στην ανανεωμένη του έκδοση, διαθέτει ένα πολύ πιο απλό αλλά και πάλι καινοτόμο σύστημα ανάρτησης το οποίο αφορά αποκλειστικά τα αμορτισέρ.  Αυτά διαθέτουν το σύστημα Progressive Hydraulic Cushions το οποίο είναι προοδευτικά υδραυλικά μαξιλάρια σε ελεύθερη μετάφραση και έχουν την ιδιότητα να διαχειρίζονται καλύτερα από τα συμβατικά αμορτισέρ την κινηματική του αμαξώματος. Αυτό στην πράξη έχει καταστήσει το C4 Cactus ακόμα πιο άνετο ενώ και η συμπεριφορά του γενικότερα έχει βελτιωθεί παραμένοντας πρωτίστως ασφαλές.

Αρχικά, η ανάρτηση σε αίσθηση είναι πολύ μαλακή και απορροφά εξαιρετικά όλες τις ανωμαλίες του δρόμου, ενώ κάπου εκεί είναι που αντιλαμβάνεσαι και την βασική «δουλειά» του PHC, που είναι να αφήνει εκτός αμαξώματος το ρυθμό των ανωμαλιών. Η ευχάριστη οδική του συμπεριφορά όμως εκτιμάται ακόμα και όταν οι ρυθμοί ανέβουν, με τις κλίσεις του αμαξώματος ναι μεν να είναι υπαρκτές, σε καμία περίπτωση όμως να μην διαταράσσουν την αποτελεσματικότητα του αυτοκινήτου, με τους τροχούς να έχουν σχεδόν πάντοτε επαφή με το δρόμο (σας θυμίζει κάτι;). Και μπορεί αυτό να μην είναι το βασικό πεδίο δράσης του C4 Cactus -κάτι που το αντιλαμβάνεσαι και από την μέτρια αίσθηση από το σύστημα διεύθυνσης-, δεν μπορεί όμως να σε αφήσει αδιάφορο όταν μιλάς για το πιο άνετο αυτοκίνητο της κλάσης. Πάντως, υπάρχουν και περιπτώσεις που η ανάρτηση χάνει την αποτελεσματικότητά της- κάτι που είναι λογικό με βάση την αρχή λειτουργίας της- αφού δεν «προλαβαίνει» να αποσβέσει τις έντονες και διαδοχικές ανωμαλίες. Tα φρένα τέλος με ταμπούρα πίσω, ικανοποιούν με την αίσθηση και την απόδοσή τους.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 5 σχόλια

Στην παραγωγή η Aston Martin DBS «59»

Ετοιμάζεται το νέο Toyota Yaris στο Ring (+video)

Φουτουριστικό και αυτόνομο το Exeed E-IUV

Nέο Τοyota Proace City

Η κίνηση στους δρόμους

Skoda Vision GT concept: Το νέο Kamiq GT;

Το Teslamino είναι το πρώτο Tesla «pick-up»

Φορτηγό ξηλώνει οροφή αυτοκινήτου

Η απίστευτη δικαιολογία 29χρονου για υπερβολική ταχύτητα

302 χλμ./ώρα το ελληνικό Evo στο Abu Dhabi (+video)

Διαψεύδει τη μείωση παραγωγής η Nissan

Nέο trailer για Hobbs & Shaw

Ο Loeb ξανά με το Peugeot 208 T16 (+vid)

Ταύρος διαλύει SUV

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

PEUGEOT: Nέο Peugeot 508 από 29.900€

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »