• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Οι κλίσεις είναι αισθητές στις στροφές, ωστόσο η συμπεριφορά του C4 Cactus παραμένει ασφαλής και προβλέψιμη.

Ο μειωμένος θόρυβος κύλισης και η άνεση της ανάρτησης του ανανεωμένου Citroen C4 Cactus είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του στο δρόμο.

Οδική συμπεριφορά: Η ανάρτηση κάνει τη διαφορά…

Διαβάστηκε από 21719 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/5/2018
 

Πάει καιρός που η Citroen άφησε πίσω της την ακριβή και σοφιστικέ λύση της υδροπνευματικής ανάρτησης που διακρινόταν για την κορυφαία άνεση των αυτοκινήτων της. Το C4 Cactus ωστόσο στην ανανεωμένη του έκδοση, διαθέτει ένα πολύ πιο απλό αλλά και πάλι καινοτόμο σύστημα ανάρτησης το οποίο αφορά αποκλειστικά τα αμορτισέρ.  Αυτά διαθέτουν το σύστημα Progressive Hydraulic Cushions το οποίο είναι προοδευτικά υδραυλικά μαξιλάρια σε ελεύθερη μετάφραση και έχουν την ιδιότητα να διαχειρίζονται καλύτερα από τα συμβατικά αμορτισέρ την κινηματική του αμαξώματος. Αυτό στην πράξη έχει καταστήσει το C4 Cactus ακόμα πιο άνετο ενώ και η συμπεριφορά του γενικότερα έχει βελτιωθεί παραμένοντας πρωτίστως ασφαλές.

Αρχικά, η ανάρτηση σε αίσθηση είναι πολύ μαλακή και απορροφά εξαιρετικά όλες τις ανωμαλίες του δρόμου, ενώ κάπου εκεί είναι που αντιλαμβάνεσαι και την βασική «δουλειά» του PHC, που είναι να αφήνει εκτός αμαξώματος το ρυθμό των ανωμαλιών. Η ευχάριστη οδική του συμπεριφορά όμως εκτιμάται ακόμα και όταν οι ρυθμοί ανέβουν, με τις κλίσεις του αμαξώματος ναι μεν να είναι υπαρκτές, σε καμία περίπτωση όμως να μην διαταράσσουν την αποτελεσματικότητα του αυτοκινήτου, με τους τροχούς να έχουν σχεδόν πάντοτε επαφή με το δρόμο (σας θυμίζει κάτι;). Και μπορεί αυτό να μην είναι το βασικό πεδίο δράσης του C4 Cactus -κάτι που το αντιλαμβάνεσαι και από την μέτρια αίσθηση από το σύστημα διεύθυνσης-, δεν μπορεί όμως να σε αφήσει αδιάφορο όταν μιλάς για το πιο άνετο αυτοκίνητο της κλάσης. Πάντως, υπάρχουν και περιπτώσεις που η ανάρτηση χάνει την αποτελεσματικότητά της- κάτι που είναι λογικό με βάση την αρχή λειτουργίας της- αφού δεν «προλαβαίνει» να αποσβέσει τις έντονες και διαδοχικές ανωμαλίες. Tα φρένα τέλος με ταμπούρα πίσω, ικανοποιούν με την αίσθηση και την απόδοσή τους.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 5 σχόλια

Πως ένα ιδιωτικό πάρκινγκ γίνεται «φρούριο»!

Πως λειτουργεί η εξάτμιση;

Γυάλισμα ή κέρωμα;

Hyundai Kona VS VW T-Roc

Η κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Νέα Toyota Corolla Hybrid

Tο Suzuki Ignis facelift;

Teaser του πρώτου ηλεκτρικού της Hyundai

Το εσωτερικό του πρώτου ηλεκτροκίνητου CUPRA

Νέο μοντέλο από την Opel

Όρια ταχύτητας: Δίνει κανείς σημασία;

Μήπως το «μικρό» μοτέρ δεν είναι το πιο έξυπνο;

Αισθητήρες παρκαρίσματος και κάμερες

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

περισσότερα »