Μάθετε μέσα σε λίγες προτάσεις 5 σημαντικά πράγματα που καλό θα είναι να γνωρίζετε για το νέο Citroen C4 Cactus.
5 πράγματα για το νέο Citroen C4 Cactus
31.931 Επισκέψεις στο άρθρο (20/5/2018)
1. Αλλάζει «ρόλο» στην γκάμα της Citroen
2. Το πιο άνετο μικρομεσαίο
Με το ανανεωμένο C4 Cactus, η Citroen επιστρέφει στις παραδοσιακές αξίες της με επίκεντρο την άνεση των αυτοκινήτων της. Η Citroen λανσάρει την φιλοσοφία της τώρα με την ονομασία Advanced Comfort (προηγμένη άνεση) στο ανανεωμένο C4 Cactus. Αυτή διαμορφώνεται από τα νέα αναπαυτικά καθίσματα και την πατενταρισμένη ανάρτηση Progressive Hydraulic Cushions (PHC) με την οποία εφοδιάζεται και που εκτός από άνεση αναβαθμίζει και την ποιότητα κύλισης μέσω και της καλύτερης ηχομόνωσης.
3. Πιο συμβατικό για crossover, πιο ενδιαφέρον για μικρομεσαίο
Η σχεδίαση του ανανεωμένου C4 Cactus έχει ουσιαστικά αλλάξει κατά 90% σε σχέση με την προγενέστερη έκδοσή του, αφαιρώντας από την εμφάνισή του τα έντονα crossover στοιχεία όπως τα «airbumps», τα οποία πλέον είναι μικρότερα και έχουν τοποθετηθεί σε πιο διακριτική θέση χαμηλά στα πλαϊνά του αμαξώματος. Η νέα σχεδίαση το «μεγάλωσε» ελαφρώς σε διαστάσεις, όμως το καθιστά πιο κομψό και το εντάσσει με καλύτερο τρόπο στην οικογένεια της Citroen όπως αυτή έχει διαμορφωθεί και με τα νεότερα μοντέλα της.
4. Νέα γκάμα κινητήρων
Για να ανταποκριθεί καλύτερα στην νέα πρόκληση που ανοίγεται μπροστά του, το C4 Cactus εφοδιάζεται με πιο πλούσια γκάμα κινητήρων. Βασική είναι η έκδοση με τον 1,2 λίτρων PureTech ατμοσφαιρικό κινητήρα των 82 ίππων, ενώ στις υπερτροφοδοτούμενες εκδόσεις αυτού του συνόλου, το C4 Cactus αποδίδει 110 ή 130 ίππους ανάλογα με την έκδοση. Στους diesel ο 1,6 BlueHDi κινητήρας θα βρίσκεται και πάλι κάτω από το καπό του με 100 ίππους, όμως η γκάμα του θα διευρυνθεί αργότερα και με την την πιο ισχυρή έκδοση του ίδιου κινητήρα, με 120 ίππους. Παράλληλα, καταργήθηκε το αυτοματοποιημένο κιβώτιο ETG, δίνοντας τη θέση του στο εξαιρετικό αυτόματο EAT6 κιβώτιο το οποίο διατίθεται σε συνδυασμό με τον 1,2 λτ. PureTech των 110 ίππων.
5. Κάνει την τεχνολογική του υπέρβαση…
Το C4 Cactus κάνει την τεχνολογική του υπέρβαση στην ανανεωμένη του έκδοση, φέρνοντας όλα τα νεότερα σύγχρονα μέσα ασφάλειας και άνεσης που διαθέτει η Citroen. Στο βασικό και έξτρα εξοπλισμό του υπάρχουν 12 χρήσιμα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης (από αυτόματο φρενάρισμα και σύστημα προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας, μέχρι σύστημα ελέγχου τυφλού σημείου και ελέγχου κόπωσης του οδηγού). Επίσης το σύστημα infotainment διαθέτει αυξημένες δυνατότητες συνδεσιμότητας χάρη στα Apple CarPlay, Android Auto και MirrorLink.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Μετά από 8 χρόνια πορείας στην αγορά, το C4 δεύτερης γενιάς καταργείται από την γκάμα της Citroen, αφήνοντας στη θέση του έναν άξιο διάδοχο. Το Citroen C4 Cactus «παίζει» έτσι στην ανανεωμένη του έκδοση σε διπλό ταμπλό, ακολουθώντας την τάση της αυτοκίνησης γενικότερα. Ένα μικρομεσαίο με crossover χαρακτήρα που γεμίζει επάξια τις εκθέσεις της Citroen πλαισιώνοντας και τα υπόλοιπα «φρέσκα» μοντέλα της.2. Το πιο άνετο μικρομεσαίο
Με το ανανεωμένο C4 Cactus, η Citroen επιστρέφει στις παραδοσιακές αξίες της με επίκεντρο την άνεση των αυτοκινήτων της. Η Citroen λανσάρει την φιλοσοφία της τώρα με την ονομασία Advanced Comfort (προηγμένη άνεση) στο ανανεωμένο C4 Cactus. Αυτή διαμορφώνεται από τα νέα αναπαυτικά καθίσματα και την πατενταρισμένη ανάρτηση Progressive Hydraulic Cushions (PHC) με την οποία εφοδιάζεται και που εκτός από άνεση αναβαθμίζει και την ποιότητα κύλισης μέσω και της καλύτερης ηχομόνωσης.
3. Πιο συμβατικό για crossover, πιο ενδιαφέρον για μικρομεσαίο
Η σχεδίαση του ανανεωμένου C4 Cactus έχει ουσιαστικά αλλάξει κατά 90% σε σχέση με την προγενέστερη έκδοσή του, αφαιρώντας από την εμφάνισή του τα έντονα crossover στοιχεία όπως τα «airbumps», τα οποία πλέον είναι μικρότερα και έχουν τοποθετηθεί σε πιο διακριτική θέση χαμηλά στα πλαϊνά του αμαξώματος. Η νέα σχεδίαση το «μεγάλωσε» ελαφρώς σε διαστάσεις, όμως το καθιστά πιο κομψό και το εντάσσει με καλύτερο τρόπο στην οικογένεια της Citroen όπως αυτή έχει διαμορφωθεί και με τα νεότερα μοντέλα της.
4. Νέα γκάμα κινητήρων
Για να ανταποκριθεί καλύτερα στην νέα πρόκληση που ανοίγεται μπροστά του, το C4 Cactus εφοδιάζεται με πιο πλούσια γκάμα κινητήρων. Βασική είναι η έκδοση με τον 1,2 λίτρων PureTech ατμοσφαιρικό κινητήρα των 82 ίππων, ενώ στις υπερτροφοδοτούμενες εκδόσεις αυτού του συνόλου, το C4 Cactus αποδίδει 110 ή 130 ίππους ανάλογα με την έκδοση. Στους diesel ο 1,6 BlueHDi κινητήρας θα βρίσκεται και πάλι κάτω από το καπό του με 100 ίππους, όμως η γκάμα του θα διευρυνθεί αργότερα και με την την πιο ισχυρή έκδοση του ίδιου κινητήρα, με 120 ίππους. Παράλληλα, καταργήθηκε το αυτοματοποιημένο κιβώτιο ETG, δίνοντας τη θέση του στο εξαιρετικό αυτόματο EAT6 κιβώτιο το οποίο διατίθεται σε συνδυασμό με τον 1,2 λτ. PureTech των 110 ίππων.
5. Κάνει την τεχνολογική του υπέρβαση…
Το C4 Cactus κάνει την τεχνολογική του υπέρβαση στην ανανεωμένη του έκδοση, φέρνοντας όλα τα νεότερα σύγχρονα μέσα ασφάλειας και άνεσης που διαθέτει η Citroen. Στο βασικό και έξτρα εξοπλισμό του υπάρχουν 12 χρήσιμα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης (από αυτόματο φρενάρισμα και σύστημα προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας, μέχρι σύστημα ελέγχου τυφλού σημείου και ελέγχου κόπωσης του οδηγού). Επίσης το σύστημα infotainment διαθέτει αυξημένες δυνατότητες συνδεσιμότητας χάρη στα Apple CarPlay, Android Auto και MirrorLink.
..παίζει επίσης και το ΑSX Μιτσουμπίσι 1,6 βενζίνη, είναι παλιάς σχεδίασης αλλά 100% Γιαπωνέζικο, με 20 χιλιάδες η πληρέστερη έκδοση..τι να μας πέιτε για το σιτροεν κακτους με τα κλειστά πισω παράθυρα που ανοίγουν με Γατζους…! ότι έχει καλές αποσβέσεις στην αναρτηση με τον άκαμπτο άξονα;
… για μένα η Σιτροέν χάθηκε όταν σταμάτησε ακόμη και στα μεγάλα μοντέλα της την υδροπνευματική ανάρτηση ..μεγάλο λάθος της..'έπαψε να ξεχωρίζει, ακόμη και στα DS που φέρουν τον θρυλικό κωδικό από τα θρυλικά της αυτοκίνητα ..ούτε εκεί την ξανάφερε την υδροπνευματική ..τι το θέλει τότε και τα λέει DS…
Σαν παλαιός κάτοχος CITROEN και συγκεκριμένα ΖΧ 1.4 75 ps έχω να πω ότι πρόκειται για τίμια αλλά παρεξηγημένα αυτοκίνητα με μεγάλη ομως απαξίωση της μεταπωλητικής τους αξίας. Γι αυτό δεν θα ξεναγόραζα CITROEN. Νομίζω πως το C3 είναι το πιο ωραίο στην φετινή γκάμα της CITROEN αλλά δυστυχώς δεν μου αρέσουν τα πετρέλαια,ούτε τα βενζινοκίνητα τρικύλινδρα .Να συμπληρώσω στο σχόλιο του st ότι οι λυσεις κοντά στα 20000€ βενζίνη και τετρακυλινδρα είναι περιορισμένες.πχ gullietta 1.4 150 ps, opel astra 1.4 150 ps ,vw golf 1.5 130 ps και αναμένεται το νεο megane με τον νεο tce 130ps.Τελος κριμα για την ford που καταργεί τον τετρακυλινδρο1.5 ecoboost 150 ps με ενα νεο τρικυλινδρο στο νεο focus.ΥΓ ενα τεστ αξιοπιστίας των μικρών τρικύλινδρων βενζινοκινητηρων θα δουμε ποτέ?????????
..να πω την γνώμη μου για αγορά καινούργιου αυτοκίνητου μέχρι 20 χιλιάδες ευρώ; α) Αλφα Ρομέο Τζιουλέττα, ακόμη και για τον 1,4 - 120, β) i30 fast back Χιουντάι με τον κινητηρα1.4 -140 και με τον φουλ εξοπλισμό, να έχει αεραγωγούς και τεμπέλη στο πίσω κάθισμα.. αλλά με τσιμπημένη τιμή 22500 .. μάλλον ακριβό γ) Φιατ 500Χ, αν σας αρέσει το αμάξωμα του δ) τα αυτοκίνητα της ΚΙΑ. ε) το Αβένσις από την Τογιότα στ) ..περιμένετε όταν θα έρθουν τα αυτοκίνητα της Μαζντα και αν είναι προσιτά στην τιμή τους πώλησης....αυτά! ¨Ομως μέχρι 10.000 ευρώ μεταχειριεμένο..βρήσκεις πληθώρα από Οπελ Ισινια..καλές αγορες…. Γιατί να ψάχνετε άλλα ακριβά και αδιάφορα αυτοκίνητα ;
δεν είναι μόνο για τον κινητήρα στο νέο φόκους καταργούν και την πίσω πολλαπλή ανάρτηση , σε ότι δηλαδή ξεχώριζε....Αν έχει καμία προσφορά το απερχόμενο μοντέλο και με συμβιβασμό στους χώρους του , θα είναι καλή αγορά. Στις προηγούμενες προτάσεις μου . υπάρχουν και μοτέρ με σούπερ ντου περ ιτζεκτιον τούρμπο με χαμηλά τέλη κυκλοφορίας και με αίσθηση πως έχεις νεα σύγχρονη τεχνολογία, και ατμοσφαιρικοί κινητήρες με πιο ακριβά τέλη αλλά και με αποδεδειγμένη αξιοπιστία .. διαλέγουμε και παίρνουμε