• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τα πολύ ζωντανό μοτέρ του 500Χ έχει αποθέματα ροπής διαθέσιμα σε μεγάλο φάσμα στροφών, γεγονός που του χαρίζει εξαιρετικές επιδόσεις.

    Κινητήρας - κιβώτιο: Πάει σφαίρα, αλλά καίει

    19.857 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/2/2019

    Ο νέος 1.300άρης κινητήρας της FCA αποδίδει 150 ίππους με τη μέγιστη ροπή των 270 ίππων να είναι διαθέσιμη από τις 1.850 σ.α.λ. και συνδυάζεται αποκλειστικά με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το οποίο διαθέτει και σειριακή λειτουργία μέσω του επιλογέα στο κέντρο της κονσόλας. Θα λέγαμε ότι ο συνδυασμός τους είναι αρκετά πετυχημένος με τις αλλαγές στην αυτόματη λειτουργία να ευνοούν τις επιδόσεις, χωρίς ωστόσο να χαρακτηρίζεται σπορτίφ η αίσθηση.

    Τα πολύ ζωντανό μοτέρ του 500Χ έχει αποθέματα ροπής διαθέσιμα σε μεγάλο φάσμα στροφών, σχεδόν μέχρι τις 4.000 σ.α.λ., γεγονός που χαρίζει εξαιρετικές επιδόσεις στο ιταλικό μοντέλο. Από πλευράς επιδόσεων λοιπόν, το 500Χ κατέγραψε κορυφαία νούμερα στις ρεπρίζ, με το 60-100 να έρχεται σε 4,6 δλ. και το 80-120 σε μόλις 6,0 δλ., μισό χρόνο δηλαδή συγκριτικά με την χειροκίνητη έκδοση των 120 ίππων.

    Βέβαια από την άλλη η κατανάλωση είναι τσιμπημένη, με τη μέτρηση μας να δείχνει 9,1 λτ./100 χλμ., ενώ αν δεν είστε προσεκτικοί στο τρόπο οδήγησή σας, το trip computer της κατανάλωσης θα δείξει διψήφια νούμερα.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    38 διαθέσιμα άρθρα για FIAT  500X