• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Με σταθερό το γκάζι θα εκτιμήσεις το κιβώτιο για τα πολύ χαμηλά επίπεδα θορύβου του και την λειτουργία του.

Κινητήρας – Κιβώτιο: Με στόχο την ευκολία

29.409 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/4/2019
 

Ο i-VTEC 1.500άρης κινητήρας του HR-V αποδίδει 130 ίππους με 155 Nm ροπής και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων CVT. Το κιβώτιο αυτό, ως CVT προσφέρει πολύ ομαλή λειτουργία, ωστόσο όπως κάθε CVT έχει το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό να πατινάρει κατά την διάρκεια του kickdown, αλλά και ο θόρυβος που προέρχεται από τον κινητήρα να αυξάνεται έντονα όταν πατάς το γκάζι.

Από την άλλη με σταθερό το γκάζι θα το εκτιμήσεις για τα πολύ χαμηλά επίπεδα θορύβου και την λειτουργία του, ενώ διαθέτει και επιλογή θέσης Sport με τις στροφές να ανεβαίνουν πιο άμεσα και να έχεις καλύτερη απόκριση στο γκάζι. Παράλληλα εφόσον επιθυμείτε, οι εναλλαγές των 7 σχέσεων (προκαθορισμένων θέσεων σωστότερα) μπορούν να γίνουν και από paddles πίσω από το τιμόνι.

Οι επιδόσεις του στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις είναι πολύ ικανοποιητικές, 6,6 και 7,6 δλ. για το 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα αντίστοιχα, με την κατανάλωση να είναι ελαφρώς πιο αυξημένη σε σχέση με το χειροκίνητο κιβώτιο, αγγίζοντας τα 7,1 λτ./100 χλμ..

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

11 διαθέσιμα άρθρα για HONDA  HR-V

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια