Αρκετά οικονομικό σε κατανάλωση καυσίμου 
αποδεικνύεται το Space Star, με τις μετρήσεις μας να δείχνουν 6,0 λτ./100 χλμ..
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Αρκετά οικονομικό σε κατανάλωση καυσίμου αποδεικνύεται το Space Star, με τις μετρήσεις μας να δείχνουν 6,0 λτ./100 χλμ..

Κινητήρας & οδική συμπεριφορά

103.929 Επισκέψεις στο άρθρο (20/8/2020)

Κινητήρας-κιβώτιο: Με έμφαση στην οικονομία 

Το Space Star στο δρόμο διαθέτει ως κύριο χαρακτηριστικό του την καλή άνεση που του προσφέρει η μαλακή ανάρτηση και την μεγάλη ευελιξία.

Το Space Star στο δρόμο διαθέτει ως κύριο χαρακτηριστικό του την καλή άνεση που του προσφέρει η μαλακή ανάρτηση και την μεγάλη ευελιξία.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Κάτω από το καπό του Mitsubishi Space Star 1,2 CVT βρίσκεται ένας αλουμινένιος, 3κύλινδρος 1.200άρης κινητήρας, απόδοσης 80 ίππων και 108 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ. Το σύνολο σε συνδυασμό και με το μικρό βάρος του αυτοκινήτου, ολοκληρώνει το 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα με kickdown σε 7,1 και 9,7 δλ. αντίστοιχα, ωστόσο εκεί που πρέπει να σταθούμε είναι στην κατανάλωση καυσίμου, η οποία δεν υπερβαίνει τα 6,0 λτ./100 χλμ. εφόσον οι κινήσεις του δεξιού ποδιού σου είναι ήρεμες και απαλές…

Τα κιβώτιο CVT, με προκαθορισμένες σχέσεις, θα προσφέρει ευκολία και άνεση στις μετακινήσεις εντός πόλης, ενώ σε διαδρομές εκτός του αστικού ιστού, φανερώνει κάποιες αδυναμίες, καθώς και δεν θα ανταποκριθεί γρήγορα, αλλά και θα κάνει αισθητή ηχητικά την παρουσία του στο εσωτερικό, όπως άλλωστε όλα τα κιβώτια αυτού του τύπου. Σε αυτές τις περιπτώσεις η επιλογή «S» στο κιβώτιο είναι ορθότερη, ώστε να αποφύγετε την συχνή εναλλαγή ανάμεσα στις προκαθορισμένες σχέσεις. 

Οδική συμπεριφορά: Πόλη-ευκολοδήγητο
Στην πράξη, το Space Star στο δρόμο διαθέτει και πάλι ως κύριο χαρακτηριστικό του την καλή άνεση που του προσφέρει η μαλακή ανάρτηση, κάτι που σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο προσφέρει μεγάλη ευκολία στον οδηγό. Στο ίδιο μήκος κύματος της ευκολίας κίνησης έρχεται και το τιμόνι, που είναι ελαφρύ και κόβει πολύ, όμως παραμένει αρκετά πίσω σε αίσθηση και ακρίβεια, ωστόσο βοηθάει το ιαπωνικό μοντέλο να είναι ευέλικτο και βολικό για επιτόπιους ελιγμούς με έναν πραγματικά μικρό κύκλο στροφής (9,2 μ.). Σε γρήγορους ρυθμούς από την άλλη δεν προβληματίζει, αλλά εμφανίζει αισθητές κλίσεις σε δρόμους. Ωστόσο σε κάθε περίπτωση τα ηλεκτρονικά του διακόπτουν πιθανές τάσεις αποσταθεροποίησης. Συνολικά, το Space Star στην πόλη δείχνει να αισθάνεται καλύτερα από ό,τι στην εθνική ή ακόμη περισσότερο, σε μια πιο απαιτητική επαρχιακή διαδρομή.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

BRIDGESTONE TURANZA 6
moto