Δεν είναι απόλυτα ραφιναρισμένος, αλλά είναι αρκούντως ελαστικός και πάνω από όλα οικονομικός ο νέος 
1,4 TDI των 90 ίππων.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δεν είναι απόλυτα ραφιναρισμένος, αλλά είναι αρκούντως ελαστικός και πάνω από όλα οικονομικός ο νέος 1,4 TDI των 90 ίππων.

Κινητήρας-Επιδόσεις: Ελαστικός και οικονομικός

46.125 Επισκέψεις στο άρθρο (18/7/2014)

Ο νέος 3κύλινδρος turbodiesel των 1,4 λτ. αποδίδει 75 ή στην περίπτωση του αυτοκινήτου δοκιμής 90 ίππους, με ροπή στα 230 Nm από τις 1.500 – 2.000 σ.α.λ. Η τραχύτητα και ο θόρυβος έχουν βελτιωθεί αισθητά σε σχέση με τον 3κύλινδρο 1,2. Ο νέος κινητήρας είναι αρκούντως ελαστικός και «τραβάει» ικανοποιητικά από χαμηλές στροφές και δε χρειάζεται να τον ξεζουμίζεις ψηλά.

Ένα μεγάλο αρνητικό του κινητήρα ωστόσο είναι το γεγονός ότι στις χαμηλές στροφές λειτουργίας του σβήνει (από τις 1.150 σ.α.λ. και κάτω), κάτι το οποίο δεν έχουμε ξανασυναντήσει σε diesel μοντέλο. Μάλιστα, το πρόβλημα αυτό είναι αρκετά έντονο και σοβαρό για την ασφάλεια οδηγού και επιβαινόντων, ιδίως σε περιπτώσεις κίνησης εντός πόλεως. 


Οι επιδόσεις είναι επαρκείς, αλλά σε κάθε περίπτωση το μεγάλο ατού του κινητήρα είναι η οικονομία με θεωρητική κατανάλωση 3,4 λτ./100 χλμ. και ιδιαίτερα χαμηλές εκπομπές CO2 (88 γρ./χλμ.) με απαλλαγή φυσικά από τέλη. Στην πράξη η κατανάλωση διατηρείται με σχετική ευκολία κάτω από τα 5,0 λτ./100 χλμ. Το 5τάχυτο κιβώτιο έχει βελτιωμένη αίσθηση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
skoda