Γεμάτο συστήματα τεχνολογίας το νέο Astra, που προβάλει τον high-tech χαρακτήρα της μάρκας.
Τεχνολογία: Στο Full!
64.364 Επισκέψεις στο άρθρο (22/2/2016)
Η Opel φρόντισε ώστε να προικίσει το νέο Astra με όλη την πρόσφατη τεχνολογία, που έχει διαθέσιμη. Έτσι, μέσω της κάμερας Opel Eye ελέγχονται μια σειρά από συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, όπως προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης, ένδειξη απόστασης προπορευόμενου οχήματος, υποβοήθηση διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, αναγνώριση επικείμενης σύγκρουσης με λειτουργία περιορισμού σύγκρουσης χαμηλής ταχύτητας, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας και αυτόματη ρύθμιση προβολέων. Επίσης, υπάρχουν τα Intelligent LED matrix φώτα, που προσαρμόζονται στις οδηγικές συνθήκες και το περιβάλλον, αλλά και η νέα υπηρεσία OnStar που θα έρθει το 2016 και μέσω της οποίας παρέχονται μια σειρά από προσωποποιημένες λειτουργίες. Στα high-lights του νέου Astra τέλος, περιλαμβάνονται ακόμη και τα προαιρετικά, super εργονομικά καθίσματα AGR, που έχουν και λειτουργία μασάζ.
Ένα μειονέκτημα έχω εντοπίσει στο νέο astra, το οποίο δεν το έχω διαβάσει σε κάποιο άρθρο. Ο χώρος αποσκευών είναι 370 λίτρα με κιτ επισκευής. Με ρεζέρβα (απαραίτητη κατά τη γνώμη μου) ο χώρος αποσκευών περιορίζεται στα 310 λίτρα, τιμή απαράδεκτη για μικρομεσαίο αυτοκίνητο και λαμβάνοντας υπόψη τον ανταγωνισμό. Κατά τα άλλα είναι πάρα πολύ καλή επιλογή.
" Ωστόσο στην πράξη θα πρέπει να υπολογίζετε περί τα 6,6 λτ./100 χλμ. Στις μετρήσεις μας στην εθνική, το Astra των 136 ίππων τα κατάφερε πολύ καλά, αφού καίει 5,0 λτ./100 χλμ. στα πολλά 135 χλμ./ώρα. "
Τα έχουμε ξαναπεί και σε προηγούμενο άρθρο, οι τιμές που αναφέρετε είναι πολύ υψηλές. Στην πράξη καταναλώνει πολύ λιγότερο τόσο εντός πόλης όσο και εκτός.
το οτι- παντα κατα την αποψη μου-εχουνε μειωσει κατα 5!!!εκατοστα το αμαξωμα σε ολες της δια στασεις ειναι μεγα φαουλ την ωρα που ολοι η κατασκευαστες οταν αλλαζουν τα μοντελα τουλαχιστον δεν πειραζουν της διαστασεις η εστω τα μεγαλωνουν 1-2 εκατοστα για να υπαρχει διαφωροποιση απο τα απερχον μοντελο.το επομενο αστρα εαν το μειωσουν και αλλο θα ειναι ενα φουσκωμενο κορσα.επισης κυριοι του αυτοτριτη με ολο τον σεβασμο μιλατε για χωρους ποιοτητα οικονομια και το ¨σπρωχνετε¨"στην κορυφη της κατηγοριας που πιστευω οτι εκει δεν ειναι η θεση του.το αρτην αφιχθεν νισσαν παλσαρ εσεις η ιδιοι γραφετε για την ποιοτητα του την κορυφαια οδηγικη συμπεριφορα της επιδοσεις τους τεραστιους χωρους για μενα ειναι στην κορυφη χωρις να φοβατε την συγκριση απο κανενα και ειδικα το΄΄ κομμενο ΄΄αστρα......5 εκατοστα σε ολες της διαστασεις ελεος κυριοι στη οπελ αυτα δεν γινονται
epeidh eimai katoxos tou montelou oson afora thn katanalwsh den paizei to 6,6 litra....me grhgorh odhghsh ante na deis 5,5 litra sta 100km...gia na xerei kai o kosmos akrivws pws exoun ta pragmata....
Corsakia ναι το έχω το συγκεκριμένο και καίει πολύ λιγότερο. Τα έχω ξαναπεί και σε προηγούμενο άρθρο παλαιότερα ( είχα γράψει και μετρήσεις).
Αυτά τα τα 6,6 λτ./100 χλμ που αναφέρει το άρθρο δεν παίζουν. Δεν κάνω καμία διαφήμιση σε Opel, μια ζωή Citroen Xsara και Ford Fiesta είχα, πρόσφατα πήγα σε GM.
Φίλε Nr υπάρχει τρόπος να κερδίσεις αρκετό χώρο σε βάθος, το αναφέρω σχετικά. Δεν ξεχνάμε ότι " τρώει " λίγο χώρο η μπαταρία σε συνδυασμό με την ρεζέρβα που είναι στο Πορτ Μπαγκάζ.
Το αγόρασε ένας φίλος . Έχω το δεύτερο εταιρικό Opel και συνολικά είναι αξιόλογα αυτοκίνητα για τα λεφτά τούς. Το καινούριο είναι αναβαθμισμενο παντού, άλλα όπως είπαν τα παιδιά πριν, το πορτ παγκαζ είναι πολύ μικρο!!!! Μου κάνει εντύπωση πως το έκαναν αυτό...???
Φίλε Γιώργο έχεις δίκιο. Απλά με ρεζέρβα space saver κερδίζεις χώρο. Επίσης υπάρχει ένα συμπαγές πλαστικό μου συγκρατεί την ρεζέρβα ( και περιέχει και θήκες με εργαλεία) που αν το βγάλεις κερδίζεις σε βάθος στο πορτ μπαγκαζ (κολπάκι που αυξάνεις τα λίτρα χώρου). Αυτό που δεν έχω δει εγώ πουθενά να αναγράφεται είναι ότι η μπαταρία είναι πίσω ( κάτω από την ρεζέρβα) και όχι μπροστά κάτω από το καπό της μηχανής.
epeidh eimai katoxos tou montelou oson afora thn katanalwsh den paizei to 6,6 litra....me grhgorh odhghsh ante na deis 5,5 litra sta 100km...gia na xerei kai o kosmos akrivws pws exoun ta pragmata....
Ένα μειονέκτημα έχω εντοπίσει στο νέο astra, το οποίο δεν το έχω διαβάσει σε κάποιο άρθρο. Ο χώρος αποσκευών είναι 370 λίτρα με κιτ επισκευής. Με ρεζέρβα (απαραίτητη κατά τη γνώμη μου) ο χώρος αποσκευών περιορίζεται στα 310 λίτρα, τιμή απαράδεκτη για μικρομεσαίο αυτοκίνητο και λαμβάνοντας υπόψη τον ανταγωνισμό. Κατά τα άλλα είναι πάρα πολύ καλή επιλογή.
" Ωστόσο στην πράξη θα πρέπει να υπολογίζετε περί τα 6,6 λτ./100 χλμ. Στις μετρήσεις μας στην εθνική, το Astra των 136 ίππων τα κατάφερε πολύ καλά, αφού καίει 5,0 λτ./100 χλμ. στα πολλά 135 χλμ./ώρα. " Τα έχουμε ξαναπεί και σε προηγούμενο άρθρο, οι τιμές που αναφέρετε είναι πολύ υψηλές. Στην πράξη καταναλώνει πολύ λιγότερο τόσο εντός πόλης όσο και εκτός.
το οτι- παντα κατα την αποψη μου-εχουνε μειωσει κατα 5!!!εκατοστα το αμαξωμα σε ολες της δια στασεις ειναι μεγα φαουλ την ωρα που ολοι η κατασκευαστες οταν αλλαζουν τα μοντελα τουλαχιστον δεν πειραζουν της διαστασεις η εστω τα μεγαλωνουν 1-2 εκατοστα για να υπαρχει διαφωροποιση απο τα απερχον μοντελο.το επομενο αστρα εαν το μειωσουν και αλλο θα ειναι ενα φουσκωμενο κορσα.επισης κυριοι του αυτοτριτη με ολο τον σεβασμο μιλατε για χωρους ποιοτητα οικονομια και το ¨σπρωχνετε¨"στην κορυφη της κατηγοριας που πιστευω οτι εκει δεν ειναι η θεση του.το αρτην αφιχθεν νισσαν παλσαρ εσεις η ιδιοι γραφετε για την ποιοτητα του την κορυφαια οδηγικη συμπεριφορα της επιδοσεις τους τεραστιους χωρους για μενα ειναι στην κορυφη χωρις να φοβατε την συγκριση απο κανενα και ειδικα το΄΄ κομμενο ΄΄αστρα......5 εκατοστα σε ολες της διαστασεις ελεος κυριοι στη οπελ αυτα δεν γινονται
#tony δηλαδή τί εννοείς ότι το autotriti δε μετράει σωστά τις καταναλώσεις ή έχεις το συγκεκριμένο astra και εσένα σου καίει λιγότερο?
epeidh eimai katoxos tou montelou oson afora thn katanalwsh den paizei to 6,6 litra....me grhgorh odhghsh ante na deis 5,5 litra sta 100km...gia na xerei kai o kosmos akrivws pws exoun ta pragmata....
Corsakia ναι το έχω το συγκεκριμένο και καίει πολύ λιγότερο. Τα έχω ξαναπεί και σε προηγούμενο άρθρο παλαιότερα ( είχα γράψει και μετρήσεις). Αυτά τα τα 6,6 λτ./100 χλμ που αναφέρει το άρθρο δεν παίζουν. Δεν κάνω καμία διαφήμιση σε Opel, μια ζωή Citroen Xsara και Ford Fiesta είχα, πρόσφατα πήγα σε GM. Φίλε Nr υπάρχει τρόπος να κερδίσεις αρκετό χώρο σε βάθος, το αναφέρω σχετικά. Δεν ξεχνάμε ότι " τρώει " λίγο χώρο η μπαταρία σε συνδυασμό με την ρεζέρβα που είναι στο Πορτ Μπαγκάζ.
Το αγόρασε ένας φίλος . Έχω το δεύτερο εταιρικό Opel και συνολικά είναι αξιόλογα αυτοκίνητα για τα λεφτά τούς. Το καινούριο είναι αναβαθμισμενο παντού, άλλα όπως είπαν τα παιδιά πριν, το πορτ παγκαζ είναι πολύ μικρο!!!! Μου κάνει εντύπωση πως το έκαναν αυτό...???
Φίλε Γιώργο έχεις δίκιο. Απλά με ρεζέρβα space saver κερδίζεις χώρο. Επίσης υπάρχει ένα συμπαγές πλαστικό μου συγκρατεί την ρεζέρβα ( και περιέχει και θήκες με εργαλεία) που αν το βγάλεις κερδίζεις σε βάθος στο πορτ μπαγκαζ (κολπάκι που αυξάνεις τα λίτρα χώρου). Αυτό που δεν έχω δει εγώ πουθενά να αναγράφεται είναι ότι η μπαταρία είναι πίσω ( κάτω από την ρεζέρβα) και όχι μπροστά κάτω από το καπό της μηχανής.
epeidh eimai katoxos tou montelou oson afora thn katanalwsh den paizei to 6,6 litra....me grhgorh odhghsh ante na deis 5,5 litra sta 100km...gia na xerei kai o kosmos akrivws pws exoun ta pragmata....