Όταν συνηθίσεις τα πολλά κουμπάκια στο τιμόνι, εκτιμάς την ευκολία χρήσης τους.
Ευκρινής, εύκολη στη χρήση και με μεγάλα γραφικά η οθόνη αφής. Μπράβο Opel!
Το άνω τμήμα του ταμπλό επενδύεται με αφρώ
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Όταν συνηθίσεις τα πολλά κουμπάκια στο τιμόνι, εκτιμάς την ευκολία χρήσης τους. Ευκρινής, εύκολη στη χρήση και με μεγάλα γραφικά η οθόνη αφής. Μπράβο Opel! Το άνω τμήμα του ταμπλό επενδύεται με αφρώδες και πολύ καλής ποιότητας πλαστικό.

Εσωτερικό-Χώροι: Πιο ποιοτικό, ντιζαϊνάτο και ευρύχωρο

64.391 Επισκέψεις στο άρθρο (22/2/2016)

Σχεδίαση-Εργονομία
Ο θάλαμος των επιβατών του νέου Opel Astra είναι ένα από τα πιο δυνατά του σημεία. Αρχικά, και σε ό,τι αφορά στη σχεδίασή του, το όλο αποτέλεσμα με το κομμένο «V» που κάνει το ταμπλό και την μεγάλη οθόνη αφής 8 ιντσών, προβάλει τον high-tech χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Έπειτα, το τιμόνι έχει μικρύνει σε διαστάσεις και τονίζει τον σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου, κάτι που τονίζεται και με τις σε μεταλλική απόχρωση επενδύσεις στο κέντρο του ταμπλό, αλλά και τις χρωμιωμένες επενδύσεις των αεραγωγών. Στα χαρακτηριστικά του εσωτερικού εντάσσεται και η βελτιωμένη εργονομία, αφού για παράδειγμα, το σύστημα infotainment έχει πιο εύκολο χειρισμό στο interface του, επιτρέποντας την γρηγορότερη πλοήγηση στα διάφορα υπομενού, ενώ έχει βελτιωθεί και ο χειρισμός των ενδείξεων της οθόνης του πίνακα οργάνων, που πλέον γίνεται από τα χειριστήρια του τιμονιού. 


Ποιότητα
Εκτός από την μοντέρνα σχεδίαση και τη βελτιωμένη εργονομία, το εσωτερικό του Opel Astra έχει βελτιωθεί και στο πεδίο της ποιότητας, από τη στιγμή που όλο το πάνω τμήμα του ταμπλό, αλλά και το εσωτερικό των θυρών, επενδύονται με παχύ και αφρώδες πλαστικό πολύ καλής ποιότητας. Επίσης, ακόμη και στα υπόλοιπα σημεία που έχουν επενδυθεί με σκληρό πλαστικό, το φινίρισμα και η συναρμογή έχουν βελτιωθεί περαιτέρω και δεν μας άφησαν με κανένα παράπονο.

Πολύ καλή ευρυχωρία
Παρότι μίκρυνε σε διαστάσεις, το εσωτερικό του νέου Opel Astra καταφέρνει να προσφέρει ακόμη καλύτερους χώρους σε σχέση με αυτούς του προηγούμενου, με το μικρομεσαίο γερμανικό μοντέλο να παίζει πλέον για την κορυφή της κατηγορίας. Χάρη λοιπόν στη νέα θέση και σχεδιασμό των καθισμάτων (πιο λεπτά καθίσματα, πιο χαμηλά τοποθετημένα), ο χώρος για τα γόνατα των επιβατών είναι πιο άνετος από ποτέ και από τους μεγαλύτερους στα μικρομεσαία.
Αντίστοιχα, ο χώρος για τα κεφάλια τους έχει μεγαλώσει αισθητά, ώστε ακόμη και άτομα άνω του μέσου ύψους να μην αντιμετωπίσουν πρόβλημα. Μεγαλύτερο είναι και το διαθέσιμο πλάτος, με αποτέλεσμα να μπορεί να χωρέσει με περισσότερη άνεση και 3ος πίσω επιβάτης, ενώ τα πόδια του θα βολευτούν και από το επίπεδο δάπεδο. Στο εμπρόσθιο τμήμα από την άλλη, ο χώρος για τα κεφάλια είναι ακόμη περισσότερος και μόνο τα σχετικά στενά σε πλάτος εμπρόσθια καθίσματα (κυρίως στο άνω τμήμα τους) δεν θα βολέψουν τους πιο μεγαλόσωμους. Σε ό,τι αφορά στο πορτ-μπαγκάζ, εδώ διατηρούνται τα καλά 370 λτ. του προηγούμενου Astra, με την πόρτα να έχει μεγάλο και ανεμπόδιστο άνοιγμα.

Η θέση οδήγησης είναι πλήρους ρυθμίσεων. Πιο μεγαλόσωμοι ωστόσο δεν θα ικανοποιηθούν από το σχετικά στενό κάθισμα.

Η θέση οδήγησης είναι πλήρους ρυθμίσεων. Πιο μεγαλόσωμοι ωστόσο δεν θα ικανοποιηθούν από το σχετικά στενό κάθισμα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
4green