Όταν συνηθίσεις τα πολλά κουμπάκια στο τιμόνι, εκτιμάς την ευκολία χρήσης τους. Ευκρινής, εύκολη στη χρήση και με μεγάλα γραφικά η οθόνη αφής. Μπράβο Opel! Το άνω τμήμα του ταμπλό επενδύεται με αφρώδες και πολύ καλής ποιότητας πλαστικό.
Εσωτερικό-Χώροι: Πιο ποιοτικό, ντιζαϊνάτο και ευρύχωρο
Σχεδίαση-Εργονομία
Ο θάλαμος των επιβατών του νέου Opel Astra είναι ένα από τα πιο δυνατά του σημεία. Αρχικά, και σε ό,τι αφορά στη σχεδίασή του, το όλο αποτέλεσμα με το κομμένο «V» που κάνει το ταμπλό και την μεγάλη οθόνη αφής 8 ιντσών, προβάλει τον high-tech χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Έπειτα, το τιμόνι έχει μικρύνει σε διαστάσεις και τονίζει τον σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου, κάτι που τονίζεται και με τις σε μεταλλική απόχρωση επενδύσεις στο κέντρο του ταμπλό, αλλά και τις χρωμιωμένες επενδύσεις των αεραγωγών. Στα χαρακτηριστικά του εσωτερικού εντάσσεται και η βελτιωμένη εργονομία, αφού για παράδειγμα, το σύστημα infotainment έχει πιο εύκολο χειρισμό στο interface του, επιτρέποντας την γρηγορότερη πλοήγηση στα διάφορα υπομενού, ενώ έχει βελτιωθεί και ο χειρισμός των ενδείξεων της οθόνης του πίνακα οργάνων, που πλέον γίνεται από τα χειριστήρια του τιμονιού.
Ποιότητα
Εκτός από την μοντέρνα σχεδίαση και τη βελτιωμένη εργονομία, το εσωτερικό του Opel Astra έχει βελτιωθεί και στο πεδίο της ποιότητας, από τη στιγμή που όλο το πάνω τμήμα του ταμπλό, αλλά και το εσωτερικό των θυρών, επενδύονται με παχύ και αφρώδες πλαστικό πολύ καλής ποιότητας. Επίσης, ακόμη και στα υπόλοιπα σημεία που έχουν επενδυθεί με σκληρό πλαστικό, το φινίρισμα και η συναρμογή έχουν βελτιωθεί περαιτέρω και δεν μας άφησαν με κανένα παράπονο.
Πολύ καλή ευρυχωρία
Παρότι μίκρυνε σε διαστάσεις, το εσωτερικό του νέου Opel Astra καταφέρνει να προσφέρει ακόμη καλύτερους χώρους σε σχέση με αυτούς του προηγούμενου, με το μικρομεσαίο γερμανικό μοντέλο να παίζει πλέον για την κορυφή της κατηγορίας. Χάρη λοιπόν στη νέα θέση και σχεδιασμό των καθισμάτων (πιο λεπτά καθίσματα, πιο χαμηλά τοποθετημένα), ο χώρος για τα γόνατα των επιβατών είναι πιο άνετος από ποτέ και από τους μεγαλύτερους στα μικρομεσαία.
Αντίστοιχα, ο χώρος για τα κεφάλια τους έχει μεγαλώσει αισθητά, ώστε ακόμη και άτομα άνω του μέσου ύψους να μην αντιμετωπίσουν πρόβλημα. Μεγαλύτερο είναι και το διαθέσιμο πλάτος, με αποτέλεσμα να μπορεί να χωρέσει με περισσότερη άνεση και 3ος πίσω επιβάτης, ενώ τα πόδια του θα βολευτούν και από το επίπεδο δάπεδο. Στο εμπρόσθιο τμήμα από την άλλη, ο χώρος για τα κεφάλια είναι ακόμη περισσότερος και μόνο τα σχετικά στενά σε πλάτος εμπρόσθια καθίσματα (κυρίως στο άνω τμήμα τους) δεν θα βολέψουν τους πιο μεγαλόσωμους. Σε ό,τι αφορά στο πορτ-μπαγκάζ, εδώ διατηρούνται τα καλά 370 λτ. του προηγούμενου Astra, με την πόρτα να έχει μεγάλο και ανεμπόδιστο άνοιγμα.
Η θέση οδήγησης είναι πλήρους ρυθμίσεων. Πιο μεγαλόσωμοι ωστόσο δεν θα ικανοποιηθούν από το σχετικά στενό κάθισμα.
Ένα μειονέκτημα έχω εντοπίσει στο νέο astra, το οποίο δεν το έχω διαβάσει σε κάποιο άρθρο. Ο χώρος αποσκευών είναι 370 λίτρα με κιτ επισκευής. Με ρεζέρβα (απαραίτητη κατά τη γνώμη μου) ο χώρος αποσκευών περιορίζεται στα 310 λίτρα, τιμή απαράδεκτη για μικρομεσαίο αυτοκίνητο και λαμβάνοντας υπόψη τον ανταγωνισμό. Κατά τα άλλα είναι πάρα πολύ καλή επιλογή.
" Ωστόσο στην πράξη θα πρέπει να υπολογίζετε περί τα 6,6 λτ./100 χλμ. Στις μετρήσεις μας στην εθνική, το Astra των 136 ίππων τα κατάφερε πολύ καλά, αφού καίει 5,0 λτ./100 χλμ. στα πολλά 135 χλμ./ώρα. " Τα έχουμε ξαναπεί και σε προηγούμενο άρθρο, οι τιμές που αναφέρετε είναι πολύ υψηλές. Στην πράξη καταναλώνει πολύ λιγότερο τόσο εντός πόλης όσο και εκτός.
το οτι- παντα κατα την αποψη μου-εχουνε μειωσει κατα 5!!!εκατοστα το αμαξωμα σε ολες της δια στασεις ειναι μεγα φαουλ την ωρα που ολοι η κατασκευαστες οταν αλλαζουν τα μοντελα τουλαχιστον δεν πειραζουν της διαστασεις η εστω τα μεγαλωνουν 1-2 εκατοστα για να υπαρχει διαφωροποιση απο τα απερχον μοντελο.το επομενο αστρα εαν το μειωσουν και αλλο θα ειναι ενα φουσκωμενο κορσα.επισης κυριοι του αυτοτριτη με ολο τον σεβασμο μιλατε για χωρους ποιοτητα οικονομια και το ¨σπρωχνετε¨"στην κορυφη της κατηγοριας που πιστευω οτι εκει δεν ειναι η θεση του.το αρτην αφιχθεν νισσαν παλσαρ εσεις η ιδιοι γραφετε για την ποιοτητα του την κορυφαια οδηγικη συμπεριφορα της επιδοσεις τους τεραστιους χωρους για μενα ειναι στην κορυφη χωρις να φοβατε την συγκριση απο κανενα και ειδικα το΄΄ κομμενο ΄΄αστρα......5 εκατοστα σε ολες της διαστασεις ελεος κυριοι στη οπελ αυτα δεν γινονται
#tony δηλαδή τί εννοείς ότι το autotriti δε μετράει σωστά τις καταναλώσεις ή έχεις το συγκεκριμένο astra και εσένα σου καίει λιγότερο?
epeidh eimai katoxos tou montelou oson afora thn katanalwsh den paizei to 6,6 litra....me grhgorh odhghsh ante na deis 5,5 litra sta 100km...gia na xerei kai o kosmos akrivws pws exoun ta pragmata....
Corsakia ναι το έχω το συγκεκριμένο και καίει πολύ λιγότερο. Τα έχω ξαναπεί και σε προηγούμενο άρθρο παλαιότερα ( είχα γράψει και μετρήσεις). Αυτά τα τα 6,6 λτ./100 χλμ που αναφέρει το άρθρο δεν παίζουν. Δεν κάνω καμία διαφήμιση σε Opel, μια ζωή Citroen Xsara και Ford Fiesta είχα, πρόσφατα πήγα σε GM. Φίλε Nr υπάρχει τρόπος να κερδίσεις αρκετό χώρο σε βάθος, το αναφέρω σχετικά. Δεν ξεχνάμε ότι " τρώει " λίγο χώρο η μπαταρία σε συνδυασμό με την ρεζέρβα που είναι στο Πορτ Μπαγκάζ.
Το αγόρασε ένας φίλος . Έχω το δεύτερο εταιρικό Opel και συνολικά είναι αξιόλογα αυτοκίνητα για τα λεφτά τούς. Το καινούριο είναι αναβαθμισμενο παντού, άλλα όπως είπαν τα παιδιά πριν, το πορτ παγκαζ είναι πολύ μικρο!!!! Μου κάνει εντύπωση πως το έκαναν αυτό...???
Φίλε Γιώργο έχεις δίκιο. Απλά με ρεζέρβα space saver κερδίζεις χώρο. Επίσης υπάρχει ένα συμπαγές πλαστικό μου συγκρατεί την ρεζέρβα ( και περιέχει και θήκες με εργαλεία) που αν το βγάλεις κερδίζεις σε βάθος στο πορτ μπαγκαζ (κολπάκι που αυξάνεις τα λίτρα χώρου). Αυτό που δεν έχω δει εγώ πουθενά να αναγράφεται είναι ότι η μπαταρία είναι πίσω ( κάτω από την ρεζέρβα) και όχι μπροστά κάτω από το καπό της μηχανής.
epeidh eimai katoxos tou montelou oson afora thn katanalwsh den paizei to 6,6 litra....me grhgorh odhghsh ante na deis 5,5 litra sta 100km...gia na xerei kai o kosmos akrivws pws exoun ta pragmata....